mun pituuden takaisin. Neurologinen silmikko ei voikaan olla niin lyhyt."
Siihen joutuu tilaamaan testosteronit mm. koulutuksen jälkeen.
Etkö ole innostunut mm. tilaamaan testosteroneja?
"Muuta maalle, nuole maan alle!"
Joo, tämä on järjestetty fyysinen raiskaus loogisuudella, kun kolmiulotteinen ympäristö on puuttunut vaarallisuudella ja väkivaltaisuudella, pyörepäisyydellä.
Ei näin...
"Rami joutui Kälviälle obsessioimaan
3
57
Vastaukset
- Merkonomi:Sinde
-" Mä en nyt pääsekään sinne vankilaan, tämä olikin ihan toinen toimi."
-"Missähän tämä toimi on menossa?"
Voiko Sini vedota tähän sukulaisen haastamiseen?
Muistathan Satu, että näihin on ammattivelvollisuudet?
Tota entä tämä kohta:
"Hän pitää varmasti kovasti tunteista, hän ei pysty reagoimaan itseensä, asuinympäristöönsä. Oletko menossa neurologisessa sanasto-ohjelmassa?
-Eikö näihin saa ikinä puhua mitään?
- Mikä keskustelu tämä taas on? Miksi revit taas anusta persereiältä? Ei lapsia tehdä siten....
Mulla oli loogisuus-tajun häiriö esiintyä töissä Sinillä? Täällä ei ole perusturvallisuutta. Näihin kuuluukin lapset ensin, ei maaseutu-seura, kuten esim. kristilliset ja maaseutulaiset, maaseudulta tulevat luokitellaan.
-Mulla onkin anuksen repimis-syytekin. Mää lopetan samantien, mää en tiennyt, että se on tollanen pakkokeinolaeilla samansukupuolen välinen raiskaus, silmikosta tapahtuvan pakkokeinolaein ja niiden alaisin tapahtuva Seta.n omainen lesbo, ja lesbon nuoleminen. Että muusta ei saa testosteroneja ja lisääntyjä, jos ohjaa tahallisesti hysteerikkoja silmikkoon, hektisyyttä silmikkoon ja impulsiivisuutta silmikkoon.
- Et saa lähestyä silmikkoani osoittaen ja syyttäen, koska olet origoton. Ei hän....
-Mä en saakaan käyttää pakkokeinolakeja silmikon nuoletuttamisen takia samalta sukupuolelta.
(- "arvaappa mitä?" x 2)
-Sun tarvitsee ensin ottaa se pakkokeinolaki siitä silmikosta pois, joka sulla on siinä, koska sulla on siinä pakkokeinolaki.
- Sinin ei tarvitse ottaa sitä pois siitä, josta hän ei pysty vastaamaan, koska hän ei ole siihen motivoitunut.
-Ja siksi teiltäkin edellytetään nuolentaa lähestymiseen.... Myös maaseudulta tulevilta....
Sami voi vedota myös pakkokeino-lakeihin ja niiden purkuun, koska hänen heijasteensa tästä sairaudesta ovat ihan samanlaisia. Häntä ei tarvitse motivoida siihen, hän motivoituu itse. Hänellä on ihan sama sairaus, miehen hektisyys ja impulsiivisuus, naisen masennus hektisyys ja impulsiivisuus.
-Voitteko vähän selittää toimintaanne. Mun ei tarvitse, mä olen notaari.
-Annenkaan ei tarvitse hän on lääkärinlapsi, hän on notaari. Tämä on lääkärinlapsen mielikuvitus-ammatti. Et voi koko ajan kuvitella saavasi tästä kaikkea.... Pikkusen huonosti, kun se ei ole notaari.
-" * Siis, käytetäänkö niihin pakkokeinolaki purkuja?", kysyi joku, en minä.
-Minun tasoni riitti, ehkä se on *mielikuvitushahmoryhmä-taso, ehkä saan valkoisen sirpistön takia, jo olemassaolevaa apua ulkomailta. Tasoani ei tarvitse kilpailuttaa, se on yksityinen. Sen sijaan *taloudellista kilpailutusta fyysisin raiskauksin ei hyväksytä. Ei minkäänlaisena käyttäytymisenä, tai tapana.
-Teidän isäntä lukee tätä ajatus-tasolta. Hän käsittää sosiaaliryhmiä. Siitä ei ole haittaa. Ne ovat sanasto-ohjelmia.
1. ' niitä korjataan niitä hänen äitinsä virheitä tässä.
2. 'olethan huolehtinut varmasti heidän terveydestään
3. ' et voi vedota tuikitietämättömyyteen, ilman hyvää ja pätevää, neurologista syytä esim. trilleri-eleviittoma
4. ' et voi esittää tietämätöntä asettautumisen ja asteuttamisen skitsofreniasta ja terveydestä
5. ' Vitustako me tiedettiin, että se on yhtäkkiä Heikki-kehitysvammainen terrori-paperi?
6. "Ajattelekko olis joka sunnuntai ruvennut tulemaan terrori-iskuja?"
7. Niin, niitä ei tarvihte tarkistaa. Niin, ethän sä muuta teekään, kuin tarkistelet sille Sinille.
8. Sun olis pitänyt tehdä asettautumisen ja asteuttamisen terveyttä, skitsofreniaa, sen sijaan olit tehnyt Heikki-kehitysvammaista.
9. Asian voi varmaan obsessioiden vieläpä tarkistaa. Esim. asuinsijoittelu, esim. töihin hakeutuminen
10. "Mutta hänellä on tuollainen avunanto-velvollisuus. Mutta hänellä tuollainen velvollisuus notaarina, vaikka ihan palkatta, mutta vankina hänellä ei ole velvollisuutta."- Pe.Ny./Sinde82
T*********n S***ille ei voi tehdä asettautumis- ja asteuttamisterveyspapereita.
-Siihen tuleekin se silmikko-virhe, ettei sillä saa lähestyä.
-Mulle tulee asettautumis- ja asteuttamisvirhe-syyte.
- Joo, sinulla on *iljettävä parafrenia. Kyllä, sinulla on iljettävä parafrenia.
- Mä en sano tätä yleensä, koska en kykene tätä tuntemaan. Osittain muistin, osittain harhan, osittain tunnetilan.
Käsillä ei saa heilua hektisesti, koska ne ovat kuumat ja luot samalla mielikuvituksesta ja mielikuvitus-hahmoryhmästä esteettisesti steriilin.
-Rikot myös itse tätä kirkollista tapaa vastaan.
-Ja, anteeksi miksi hänellä onkaan tämä asettautuva ja asteuttava parafrenia?
-Se on sun kasvuun, kun on parafrenia, ihan siinä ympäristössä.
Onpahan kestänyt taas kohtuuttoman kauan.
-Ei, heidät pitää taas itse etsiä. Ei, heihin pitää siten ensin tutustua.
Tulee luenta silmikko, mutta rupeappa siitä ostaan julkisia palveluita.
Vähän häiritsee, kun ystävä ympäristössä etsii, vielä aikuisenakin, parafreenikkona, oikeustieteistä innostuen, terveys-rikoksia.
-Koko paikkakunnalla on sama tilanne.
-Hormonitoiminta tollanen yli-innostuva, ei persoonallisuutta, vain pelkkä persoona, eli siis näkymätön mielikuvitus-hahmo.
1. Erityinen ääni, lapsen ääni, psykologia käytöshäiriöt, persoonallisuushäiriö, lapsettomuus, ulkonäköpiirre-vammat, loogisuus, kauneus ja sukupuoli
2. Erityinen ääni, naisen ääni, psykologia, siirtäminen, naisen kurkunpään siirtäminen armeijan aiheuttamassa persoonallisuushäiriössä, ja jukisessa sadismissa, sukupuolelle mies, sukupuolipisteistöstä, alueen, ja ympäristön suoran päähän. Hoidon evääminen, hoidotta jääminen
R.L. "Haluaa tukea, että he osoittavat julkista sadismia ympäristöön."
3. Erityinen ääni, koko Doremifasollasido, laboratorio-lähtökohta, sukupuolenvaihteluin, osoittaa julkista sadismia ympäristöön, psykolgoin tutkinto. - Ihmiskunta Sinde
Pe.Ny./Sinde82 kirjoitti:
T*********n S***ille ei voi tehdä asettautumis- ja asteuttamisterveyspapereita.
-Siihen tuleekin se silmikko-virhe, ettei sillä saa lähestyä.
-Mulle tulee asettautumis- ja asteuttamisvirhe-syyte.
- Joo, sinulla on *iljettävä parafrenia. Kyllä, sinulla on iljettävä parafrenia.
- Mä en sano tätä yleensä, koska en kykene tätä tuntemaan. Osittain muistin, osittain harhan, osittain tunnetilan.
Käsillä ei saa heilua hektisesti, koska ne ovat kuumat ja luot samalla mielikuvituksesta ja mielikuvitus-hahmoryhmästä esteettisesti steriilin.
-Rikot myös itse tätä kirkollista tapaa vastaan.
-Ja, anteeksi miksi hänellä onkaan tämä asettautuva ja asteuttava parafrenia?
-Se on sun kasvuun, kun on parafrenia, ihan siinä ympäristössä.
Onpahan kestänyt taas kohtuuttoman kauan.
-Ei, heidät pitää taas itse etsiä. Ei, heihin pitää siten ensin tutustua.
Tulee luenta silmikko, mutta rupeappa siitä ostaan julkisia palveluita.
Vähän häiritsee, kun ystävä ympäristössä etsii, vielä aikuisenakin, parafreenikkona, oikeustieteistä innostuen, terveys-rikoksia.
-Koko paikkakunnalla on sama tilanne.
-Hormonitoiminta tollanen yli-innostuva, ei persoonallisuutta, vain pelkkä persoona, eli siis näkymätön mielikuvitus-hahmo.
1. Erityinen ääni, lapsen ääni, psykologia käytöshäiriöt, persoonallisuushäiriö, lapsettomuus, ulkonäköpiirre-vammat, loogisuus, kauneus ja sukupuoli
2. Erityinen ääni, naisen ääni, psykologia, siirtäminen, naisen kurkunpään siirtäminen armeijan aiheuttamassa persoonallisuushäiriössä, ja jukisessa sadismissa, sukupuolelle mies, sukupuolipisteistöstä, alueen, ja ympäristön suoran päähän. Hoidon evääminen, hoidotta jääminen
R.L. "Haluaa tukea, että he osoittavat julkista sadismia ympäristöön."
3. Erityinen ääni, koko Doremifasollasido, laboratorio-lähtökohta, sukupuolenvaihteluin, osoittaa julkista sadismia ympäristöön, psykolgoin tutkinto.3. Tai Erityinen ääni, fokusaation tuotto, assosiaation laukaiseminen, laboratorio-lähtökohta, sukupuolenvaihteluin, osoittaa julkista sadismia ympäristöön, psykologin tutkinto.
------> oikeuttaa koko tutkintoon, oikeuttaa jo koko tutkintoon.
Koko tutkinto jo oikeutettu.
Se saa jäävätä sen sieltä, jos sitä huvittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh832032Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361746- 1801306
- 236746
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol9690- 59647
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210593- 49546
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492