EN JAKSA HOITAA NIITÄ. IKÄ NOIN 2 VIIKKOA!!
LAHJOITETAAN 5 KANIN PENTUA!! KIIRE!!!
14
297
Vastaukset
- trollijälleen
trolli
- Kiinnostunu(ko)?
Rotu ?
- ÄKKIÄ!!!!!
Kiinnostunu(ko)? kirjoitti:
Rotu ?
ROTU?????? VASTAA HETI!!!!!Missä asut? Ikäs?
- trollijälleen
ÄKKIÄ!!!!! kirjoitti:
ROTU?????? VASTAA HETI!!!!!Missä asut? Ikäs?
Tiedoksi pienimmille että ei ole asiallista laittaa nettiin julkisesti nimiä eikä osotteita ;)
- Öhömm!
trollijälleen kirjoitti:
Tiedoksi pienimmille että ei ole asiallista laittaa nettiin julkisesti nimiä eikä osotteita ;)
Siis osoitteita en kysyny vaan missä paikkakunnalla siis! Oikeesti on sairasta teettää poikaset joita ei kuitenkaan hoida ! On jo liikaa kodittomii!!!Kasvata ne ja myy 2kk ikäainä jollekkin muuten älä tee enää poikasii et ne on nii söpöi! PS en oo pieni ja mä oon mamin kaa hoitanu 5Pentua ja tosi terveitä ollu mulla on diiva kani hankala käsiteltävä mut rakastan sitä ja leijonaharjaski eli yks pentu meillä ja ei oo edellist kokemust sain 8veenä enkä ollu mik IPANA!!
- trollijälleen
Öhömm! kirjoitti:
Siis osoitteita en kysyny vaan missä paikkakunnalla siis! Oikeesti on sairasta teettää poikaset joita ei kuitenkaan hoida ! On jo liikaa kodittomii!!!Kasvata ne ja myy 2kk ikäainä jollekkin muuten älä tee enää poikasii et ne on nii söpöi! PS en oo pieni ja mä oon mamin kaa hoitanu 5Pentua ja tosi terveitä ollu mulla on diiva kani hankala käsiteltävä mut rakastan sitä ja leijonaharjaski eli yks pentu meillä ja ei oo edellist kokemust sain 8veenä enkä ollu mik IPANA!!
Se olikin yleisesti ettei pienet ihmisten alut mene osotteitaan antamaan :) Täällä netissä kun voi liikkua todella nuorta väkeä, eivätkä aina tiedä mitä asioita kannattaa kertoa ja mitä ei
- mulle yks!!
Jäniskeitto on mureimmillaan tähän aikaan vuodesta. Haluatko reseptin?
- Eeeeei ei!
Ei se vaan noin käy dorka!Se saa selviytuy itte !!! teen vaikka eläinsuojrlu ilmotuksen kohta!
- Kaniemo
Miks tää keskustelu vaikuttaa yksin puhelulta?
Mutta tosiaan jos sinulla oikeasti on kanin pentuja niin voin kyllä ottaa koko perheen jos kerran et kykene niitä hoitamaan, pelkkiä pentujahan et voi antaa KAHDEN VIIKON IÄSSÄ! Kerroppas vähän tarkemmin niin katsotaampas oletko tosissas.. - Laittaisitko...
sähköposti osoitteen. Olisin kiinnostunut ja valmis poikast pieninä jo ottaan.
(Kokemusta paljon kaneista) (meillä niitä nytkin) - kanipallero
Sori kun sanon . Mutta nuo kanit eivät ole viellä luovutus iässä. Ne ovat viellä pieniä äitin lapsia jotka imevät viellä maitoa. ei kannata antaa nuin pentuna . Kun kuolee ilman äidin maitoa ku ei muuta viellä syö:)
- Heiipafjd
kani pallero oikeessa. Sun ei tarvi hoitaa pentuja mitn noin pienn emo hoitaa!Huolehdit vain että kaikki pysyy okeina!
- kanimamma1
Hiukanko on vastuutunnotonta ei kani vaaveja noin pikkusena saa antaa pois ne kuolee ja ne tarvii emon maitoa.Tidän itse kun itselläni on noita kaneja 12 ja viime pentue synty reilu kolmeviikkoa 23 päivää sitten.Kuin raakilainen jos sinun tietos olis tässä nimineen ilmoittasin sinut saman tien eläin suojelukseen lähtis kaikki kanit sinulta .Ei niitä tehdä huvikseen et ne kuolee ihmisen toimesta tahallisesti!!!!!!
- Prkllle
Ei turhia vaaveja tehä, ku näyttää vaa söpölt! Niiit pitää kunnol hoitaa ja kattoo et kaikki menee ok:sti emon kaa ja silleen, pitkä aika viel luovutukseeen!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1461191
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 55535
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462