rotuerottelullisesta lähtökohdasta.
-Miten mä sen pisteen sain tohon?
Ei ole kiva, kun tulee noin manioissa, ja osoittelee, kun se on sekunnissa pakkokeinolaki -syyte, paritus, frustraatio fyysisin raiskauksin femininiinisten ja maskuliinisten eleiden kautta.
En ole kiva kun manioissa kadottaa koko ihmisen, eleineen ja ympäristöineen.
- Katsoo itse: "Eikö tähän sovi trauma-toisto?"
-"Tiäkkö mitä, mulla ei olekaan enää ihmisen eleitä?", sanoi Jarkko. En minä voi silloin olla lastensuojelu. Mun pitää tulla tänne töihin silloin.
-Eikö niitäkään saa seurata?
- "Ei, perkele saa! Ne on vaitiolovelvollisia," terveisin Anne ja Sini.
Tämä liian raskasta, ilman omaa keuhko- ja sydän-verenkiertoelimistöä.
-Häiritsee toimintaa.
-Jaa, mä en osaakaan käyttää tätä sanastoo kuvailemaan anatomiaa.
Tässä on pikkutoimintahäiriö.
Sen näkee pisteyttäen kehosta, kun sydän- ja verenkiertoelimistö loppuu.
Miten niin et muista?
Sitä tehdään ilman leukakirurgista harhaisuutta sukupuolen takia.
Mitä noi sitten on tuolla?
En minä tiedä... Onko heitä? He ovat ilman asettautumisen ja asteuttamisen skitsofreniaa, he voivat nykyään olla ilman asettautumisen ja asteuttamisen skitsofreniaa. * Heidän tulisi olla, nykyään, ilman olla, ihan kokonaan, asettautumisella ja asteuttamisella tehtävää skitsofreniaa. Heillä on mahdollisuus olla nykyään asettautumatta ja asteuttamatta skitsofreniaa. Heillä on mahdollista olla asettautumisen ja asteuttamisen skitsofreniaa.
-Oletko pahastikkin vanhoillinen jo?
Se ei käy yhtään, etten osaa tätä sen pakkokeino-lakihomman kanssa.
Se ei käy yhtään, se pakkokeino-laki tämän toiminnan parissa.
- "Ja sullako on lääkitys määräämätön, parafrenia määrittelemätön?"
Menitkö tosiaan hakemaan lääkkeet tänne?
- "No, en tosiaan mennyt. Mä ajattelin haastaa oikeuteen.... "
Vesa-iskä: Tämä oli naurettavinta, mitä mä olin sulta ikinä nähnyt.
-Entä jos joku ihminen toimii sinua kohtaan naurettavasti?
- Saan ilmeisesti ihmissyödä parafreniasta, perustelin juuri. Ilman seksiä.....
Origottomuus, hektisyys ja impulsiivisuus, nu. neurologia, neurologinen, neurologia sukupuolta määrittelemätön, sukupuolta määräämätön.
- Jaa, mä en tiennyt, että tässä on kokoajan, kokoaikaisesti, kova kärsimys, mutta se on vain oma erityispiirre inhimmillisyyteen ja yksityisyyteen. Miksi tämä ei toimi?
-Niin, näissä ei saa loukata kovan kärsimyksen takia enää.
-"Mulle on sattunut joku erityispiirre-virhe. Mä en tunnistakaan neurologia erityispirteistöä."
Ihmisen kadottaminen, lahkoja ei voi pitää
2
<50
Vastaukset
- Ihmiskunta Sinde
"Kai sitä saa muillekin esitellä...?"
-Jos hän ottaisi helpommin virikkeen.
-Kun hän siinä vain taas nukkuu
Että koko väestökö aina vetää esteettisesti steriiliksi?
-Niin, vittu se on sama asia.
Että koko väestökö taas ihan aina suojata esteettisesti steriililtä.
- Enhän mä mikään poliisilääkäri olekaan, mä olen lapsenvahti.
- Kahtoo tosi pitkään....
- Ei kun, sä et tiedäkään tätä juttua.
Ei kun tarvii siitä lomaa, ei kun sitä pitää pakkokeino-lakiheijasteilla peilata, jopa omaa korostunutta egoismia esittäen, esiintyen toisella, täsmälleen samankaltaisella egoismilla, esiintyen egoismilla.
- Ei kun ei sitä voi tehdä niin, egoismin takia.
- Ei, ihan liian tarkka rajaus, ihan liian tarkka seuranta.- Egoistiset:Sinde82
"Teillä on ihan kummallinen läheisyyden tarve."
Pikku-ongelma, joo tämä ei käy sen organismin takia, joo tämä ei käy egoismin takia.
-Joo, järjestyy, mutta mikä se olikaan se ohjelma? Se on se vaadittu sosiaalinen taso.
-Se on täsmälleen sama.
- Eikö sitä voi käyttää hoidossa?
- Ei.... Ei onnistu, ei siitä tule mitään....
-Eikö sulla ole siihen hoitoa? Mä olen maksullinen, koska ei ole kysymys yleis-sivistävästä, yleis-tiedollisesta, tai (voin laittaa) -taidollisesta häiriöstä, taikka yleisen turvallisuuden, taikka perusturvallisuuden tarve, *esim. monis vertikseltä *lahjoitettavat onnistumisen elämykset.
-Mulla on ollut 3-tai 4-vuotiaasta asti tämä, ensin ohjelmana, sitten koulutuksena, loppuen lopuksi ammattina, tai mahdollisuutena siihen, mutta mulla ei ole sillä tarvetta lähestyä, tai luoda sillä ammatilla, lähestyä ammatilla, tai luoda läheisyyttä ammatilla.
- Tiesitkö, että se on ammatti?
- Ei, ei ole.... Siihen on eri asioita, hallittavana egoismistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462