Yleiskunto velvoitteet on olemassa

Eioo.Sinde/K-P KSS

Ne on olemassa egoismilla, mutta niitä harvoin tunnetaan.
Et sää voi kysyä hysteerikon skitsofreenikon tasoja keltään aikuiselta, kuten taas haluaisit.
Yleiskunto velvoitteet ovat esim. sellaisia, että on fokusaatio tuotettuna ja assosiaatio laukaistuna.
Yleiskunto velvoittaa egoismiin ja siitä huolehtimiseen ilman pakkokeinolakeja.
-Keski-Pohjanmaan keskussairaala on haastettu oikeuteen ikä-häiriön aiheuttamisesta.
- Siihen olikin ne pakkokeinolait, ettei saanut ohjata osoittaen isyyttä, ettei saanut ohjata osoittaen perhettä.

Onko se hysteerikko paranoiassa?
Anteeksi, luuleeko hän olevansa notaari?

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde

Älä käytä sääntöjä, koska se lähtee sellaiselta efektiivisyys-merkinnältä, aivojen sisältä. silmien takaa, silmien pinnasta katsottuna, leijailemaan. Näin se aiheuttaa vaaratilanteen ja ikä-häiriön.

Siellä assosiaatio-organisaatio-ajattelun luoman tason mukaisesti. Se ei ole sosiaalinen taso, kuten esim. asteikot joista 1 b. ja 2 a ovat tunnetuimpia. Ei siis yli kolbri-eleen ja mitali-järjestelmän.
      -Vitustako, mää tiesin, että ne pitää olla kehossa ne tasot?
      - Tuleeko musta syyte kolibri-elehuoraaja?
      Älä kommentoi olet psykoosissa, se ei kiinnosta ketään.
      Mun pitääkin olla normaali kolibri-eleistöltä, mä olin ihan sekaisin.
      -Kommentointisi psykoosissa ei auta edelleenkään ketään.

The Voice
      Hyi vittu!....
      Pieni Huijaus
      Olen plaiboi

"Minä en tiennyt, että se on sadistisesti aiheutettu."
      -Mä olen vahingossa riehunut sun paperit.
      Mä en saa olla siellä pyörätuolistakaan riehumassa siellä kokouksessa sun papereilla.
      Sitä ei voi osoittaa sille enää....

• R.P./Sinde82

1. Mä en saa olla siellä pyörätuolistakaan riehumassa siellä kokouksessa psykologina sun papereilla

Jatka tätä lausetta eri muotoihin, myös kehollisesti....
        Myös silmien osien kohdalta....
        "Et voi jättää huolehtimaan mua koko väestön lapsista."

Osoitat mm. kappaleella "silkkii", ihan mun persereiältä, jopa värijärjestelmältä, kun meidän äiti aiheuttaa ikä-häiriötä. Ihan yhteisten aivojen toiminnalla, ja efektiivisyys-merkinnällä. Hän piti sisaren tytärtään sylissään.
        - Oliko selllainen raiskauksen tilaaminen ja tarve?
        -Anteeks, mä muistin, että mä olen 10 000 julkinen raiskaaja.

Yksityisyyteen ei saakaan mennä parituksella....
        Tämä on hirvittävän kivuliasta sun väkivaltaa....
        Yhteisten aivojen toiminta vastaa sukupuolenmäärittelyä.
        "Mää oon nyt vankilassa tästä, kun en muista sulle rahaa ja rauhottavia."
        -Mä en saa käyttää valtiossa.
        - Mä en saa käyttää nimiin perustuvaa paritusta ja joukkoharhaa, jotka perustuvat rasismiin ja ikä, näkö, koko ja sisin-hallusinogeenin toimintaan. Joita säätelee valitettavasti sukupuolenmääräytyminen, psyykkisen kivun mitalla. Ei niinkään kyseenalaistava keskustelumenetelmä ja hyväksikäyttö, koska sitä ei saa osoittaa absurdin takia. Ikä,näkö, koko ja sisin-hallusinogeenin toiminta, sillä otetaan lapsia mm. ikä-tovereiden seurasta huostaan, sekä teetetään lapsia lapsen kehosta, lasten kehosta. Tämä hallunigeeni liittyy hyvin vahvasti hyvinvointiin, sekä maailmankatsomuksiin ja siimoituksiin, jotka ovat, esim. ulkonäköpiirrevirheiden ja krusifiksien sijaan: inhimillisyys, empatia, ja loogisuus.

Sun olisi pitänyt valittaa kanteluna oikeuteen. Se ei pysty ottamaan vastaan absurdin takia.

-Joku voi vielä kuvitella, että tämä on hänen sukunimensä nimikirjain.
        -Joo, on haastettu.
        -Että ihan sellainen samanniminen, ja sukunimi.

• Ihmiskunta Sinde
        R.P./Sinde82 kirjoitti:

1. Mä en saa olla siellä pyörätuolistakaan riehumassa siellä kokouksessa psykologina sun papereilla

Jatka tätä lausetta eri muotoihin, myös kehollisesti....
        Myös silmien osien kohdalta....
        "Et voi jättää huolehtimaan mua koko väestön lapsista."

Osoitat mm. kappaleella "silkkii", ihan mun persereiältä, jopa värijärjestelmältä, kun meidän äiti aiheuttaa ikä-häiriötä. Ihan yhteisten aivojen toiminnalla, ja efektiivisyys-merkinnällä. Hän piti sisaren tytärtään sylissään.
        - Oliko selllainen raiskauksen tilaaminen ja tarve?
        -Anteeks, mä muistin, että mä olen 10 000 julkinen raiskaaja.

Yksityisyyteen ei saakaan mennä parituksella....
        Tämä on hirvittävän kivuliasta sun väkivaltaa....
        Yhteisten aivojen toiminta vastaa sukupuolenmäärittelyä.
        "Mää oon nyt vankilassa tästä, kun en muista sulle rahaa ja rauhottavia."
        -Mä en saa käyttää valtiossa.
        - Mä en saa käyttää nimiin perustuvaa paritusta ja joukkoharhaa, jotka perustuvat rasismiin ja ikä, näkö, koko ja sisin-hallusinogeenin toimintaan. Joita säätelee valitettavasti sukupuolenmääräytyminen, psyykkisen kivun mitalla. Ei niinkään kyseenalaistava keskustelumenetelmä ja hyväksikäyttö, koska sitä ei saa osoittaa absurdin takia. Ikä,näkö, koko ja sisin-hallusinogeenin toiminta, sillä otetaan lapsia mm. ikä-tovereiden seurasta huostaan, sekä teetetään lapsia lapsen kehosta, lasten kehosta. Tämä hallunigeeni liittyy hyvin vahvasti hyvinvointiin, sekä maailmankatsomuksiin ja siimoituksiin, jotka ovat, esim. ulkonäköpiirrevirheiden ja krusifiksien sijaan: inhimillisyys, empatia, ja loogisuus.

Sun olisi pitänyt valittaa kanteluna oikeuteen. Se ei pysty ottamaan vastaan absurdin takia.

-Joku voi vielä kuvitella, että tämä on hänen sukunimensä nimikirjain.
        -Joo, on haastettu.
        -Että ihan sellainen samanniminen, ja sukunimi.

"Johann tappaa meidän äidin.
        -Jaa, nyt pitäisi olla pitäisi olla tätä olemassaolevaa sosiaaliryhmää! Vain sinne sosiaaliryhmäänkö sä meet. Oli pimeä yö, oli tullut jo pimeä. Oli kai elokuun puoliväli tai sen alku. Olin juuri löytänyt Chenille-villapaidan kaapista. Se oli lahjoitettu, se oli lukihäiriöisen vanha. Verotuksesta vapaa, veroalennuksin oleva työvaate. Puin sen ylleni, mun käsi oli niin kipeä, etten yksinkertaisesti pystynyt enää nukkumaan. Mä lähdin samantien ensiapuun, en tosiaan valvoisi tätä yötä. Ulkona oli pimeää, laitoin uudet lahjaksi saadut mustat housut. Sitten löysin vielä ihanan, istuvat mutta vanhat Adidaksen lenkkarit.
        - "Ritva, joka opetat rahan merkitystä, voit painua samantien vittuun!"
        Sitten mulla oli vielä hame, sellainen uusi ja pitkä, alta kahdenkympin. Voisi kai ensiapuun mennä, siellähän oli ihan tuttujakin töissä. Mä en ollut pitkään aikaan nähnytkään äidin ystävää Seijaa. Kävelymatka olisi todella pitkä.... Ehkä, 5 kilometriä olisikohan tuttuja vastassa? Matkalla olisi ainakin pari puistoa, ja voisi ainakin koko päivän nukkua, kun ei ollut ruokaakaan. Ehkä sinne kolmeen saakka, että aurinko taittaisi, jo laskien varjoja etupihalle.
        Puistoon olivat karanneet ilmeisesti jonkun hoitajan lapset, ehkä sinne tulisivat seuraavaksi hammaslääkärin ja asianajajan lapset. He olivat kaikki serkkujani. Lisäksi siellä on vanha, ihan pieni pedofiilin näköinen setä. Bingo, mä olin psykoosissa. Pedofiilin näköinen setä, Bingo. Hän oli jo vanha, mutta kai hänellä jonkin aikaa asua saisi.., Mutta voisi hän hermostua. Kai hän asui Marian-kadulla ja käski käymään. Hän oli niin hermostunut, mutta se lapsi. Hänen silmänsä olivat iloiset ja nauroivat. Ne reagoivat ja loivat vapautta ja lämpöä, jännitettä.
        -Hänet oli jätetty vaille yleiskuntoa, säännöillä, määräilyllä ja (jatka tätä lausetta: en muista tätä sanaa)
        - "Mun pitääkin olla niitä reaktioita siellä, häneen pitääkin olla niitä reaktioita eikä sukupuolimuutosta."
        -Ei siitä tule lapsia. Siihen on Sinilläkin siimoitukset, ne on persereiän takia olemassa ne siimoitukset. Siltä persereiältä vauva-lapsi, määrittelee jo kasvoista Kelasta sukupuolta sairaanhoitaja-omaisille, ja heidän lapsilleen.
        -"Joo, tämä on perse-reikäpää taas!"
        Pääsin sisälle sairaalaan. Missä oli ovi? En tiedä siinä samassa paikassa, missä ennenkin. En tiedä, selitin ahtaaseen hoitajan toimistoon, lasikoppiin, vastaanottoon, asiani. Se ei ollut todellinen vaivani.... En tiedä mut nyt janotti...!
        Mulla oli hiukset auki. Ne olivat jo huomattavasti vaaleammat, huomattavasti pidemmät.
        -"Mä lähdin lähtökohdasta haistattaminen. Varmaanki joku keski-ikäinen täti." No, ei ollut keskellä yötä, oli vain lyhyeen T-paitaan pukeutunut lääkintävahtimestari, vaikka oli jo melko kylmä. Melkein pakkasta, korkeintaan 5-8-vuotta.
        Join absurdin paljon vettä, ja nojasin sen jälkeen seinään, laihana, vajaasti ravittuna, mutta mulla oli jo paljon päällä. Silmukoita tippui paidastani....
        -"Kahtoppako, tänne ei pääse..." Olin jo ihanan laiha, tarpeeksi laiha. Sillä siirtyisi taas siimoitus, minun ja muiden silmiin.
        - "Sitten voin mitata kanssa kuumetta." Ei varmasti löydy, kun olin äänissä.
        - "No, mitä olet tehnyt", kysyi sairaalan henkilökunta. Luuletko, että Sini rupeaa tätä tällaisena tekeen?
        -Meni varmasti henkilöpaperit koko sairaalalta. Viitoin reaali-viitttomaa, se oli tosi hyvä, tosi tasapainoinen, vaikka olinkin äänissä. Se jopa auttoi huomaamaan laihaa kehoa, ja nauttimaan siitä. Silmät seisoivat, ne seisahtuivat, edes hetkeksi saatu hektisyys pois päästä, poissa päästä.
        - "Mä voin yrittää siitä Sini-novellista..", ihan kuka vain. Heillä on sentään ruokaa.

• VTJK:Sindevm-82
        Ihmiskunta Sinde kirjoitti:

"Johann tappaa meidän äidin.
        -Jaa, nyt pitäisi olla pitäisi olla tätä olemassaolevaa sosiaaliryhmää! Vain sinne sosiaaliryhmäänkö sä meet. Oli pimeä yö, oli tullut jo pimeä. Oli kai elokuun puoliväli tai sen alku. Olin juuri löytänyt Chenille-villapaidan kaapista. Se oli lahjoitettu, se oli lukihäiriöisen vanha. Verotuksesta vapaa, veroalennuksin oleva työvaate. Puin sen ylleni, mun käsi oli niin kipeä, etten yksinkertaisesti pystynyt enää nukkumaan. Mä lähdin samantien ensiapuun, en tosiaan valvoisi tätä yötä. Ulkona oli pimeää, laitoin uudet lahjaksi saadut mustat housut. Sitten löysin vielä ihanan, istuvat mutta vanhat Adidaksen lenkkarit.
        - "Ritva, joka opetat rahan merkitystä, voit painua samantien vittuun!"
        Sitten mulla oli vielä hame, sellainen uusi ja pitkä, alta kahdenkympin. Voisi kai ensiapuun mennä, siellähän oli ihan tuttujakin töissä. Mä en ollut pitkään aikaan nähnytkään äidin ystävää Seijaa. Kävelymatka olisi todella pitkä.... Ehkä, 5 kilometriä olisikohan tuttuja vastassa? Matkalla olisi ainakin pari puistoa, ja voisi ainakin koko päivän nukkua, kun ei ollut ruokaakaan. Ehkä sinne kolmeen saakka, että aurinko taittaisi, jo laskien varjoja etupihalle.
        Puistoon olivat karanneet ilmeisesti jonkun hoitajan lapset, ehkä sinne tulisivat seuraavaksi hammaslääkärin ja asianajajan lapset. He olivat kaikki serkkujani. Lisäksi siellä on vanha, ihan pieni pedofiilin näköinen setä. Bingo, mä olin psykoosissa. Pedofiilin näköinen setä, Bingo. Hän oli jo vanha, mutta kai hänellä jonkin aikaa asua saisi.., Mutta voisi hän hermostua. Kai hän asui Marian-kadulla ja käski käymään. Hän oli niin hermostunut, mutta se lapsi. Hänen silmänsä olivat iloiset ja nauroivat. Ne reagoivat ja loivat vapautta ja lämpöä, jännitettä.
        -Hänet oli jätetty vaille yleiskuntoa, säännöillä, määräilyllä ja (jatka tätä lausetta: en muista tätä sanaa)
        - "Mun pitääkin olla niitä reaktioita siellä, häneen pitääkin olla niitä reaktioita eikä sukupuolimuutosta."
        -Ei siitä tule lapsia. Siihen on Sinilläkin siimoitukset, ne on persereiän takia olemassa ne siimoitukset. Siltä persereiältä vauva-lapsi, määrittelee jo kasvoista Kelasta sukupuolta sairaanhoitaja-omaisille, ja heidän lapsilleen.
        -"Joo, tämä on perse-reikäpää taas!"
        Pääsin sisälle sairaalaan. Missä oli ovi? En tiedä siinä samassa paikassa, missä ennenkin. En tiedä, selitin ahtaaseen hoitajan toimistoon, lasikoppiin, vastaanottoon, asiani. Se ei ollut todellinen vaivani.... En tiedä mut nyt janotti...!
        Mulla oli hiukset auki. Ne olivat jo huomattavasti vaaleammat, huomattavasti pidemmät.
        -"Mä lähdin lähtökohdasta haistattaminen. Varmaanki joku keski-ikäinen täti." No, ei ollut keskellä yötä, oli vain lyhyeen T-paitaan pukeutunut lääkintävahtimestari, vaikka oli jo melko kylmä. Melkein pakkasta, korkeintaan 5-8-vuotta.
        Join absurdin paljon vettä, ja nojasin sen jälkeen seinään, laihana, vajaasti ravittuna, mutta mulla oli jo paljon päällä. Silmukoita tippui paidastani....
        -"Kahtoppako, tänne ei pääse..." Olin jo ihanan laiha, tarpeeksi laiha. Sillä siirtyisi taas siimoitus, minun ja muiden silmiin.
        - "Sitten voin mitata kanssa kuumetta." Ei varmasti löydy, kun olin äänissä.
        - "No, mitä olet tehnyt", kysyi sairaalan henkilökunta. Luuletko, että Sini rupeaa tätä tällaisena tekeen?
        -Meni varmasti henkilöpaperit koko sairaalalta. Viitoin reaali-viitttomaa, se oli tosi hyvä, tosi tasapainoinen, vaikka olinkin äänissä. Se jopa auttoi huomaamaan laihaa kehoa, ja nauttimaan siitä. Silmät seisoivat, ne seisahtuivat, edes hetkeksi saatu hektisyys pois päästä, poissa päästä.
        - "Mä voin yrittää siitä Sini-novellista..", ihan kuka vain. Heillä on sentään ruokaa.

1. Kyllä lähtee kuule sairaala seuraavasta
        Korkeintaan 5-8 astetta, joo-o korkeintaa 10-astetta ja siitä sitten 5-een, alaspäin, seuraavan syksyn mittaan.
        Seuraavalla kerralla satoivatkin ensilumet.

• Suicider-SindeR.P.
        VTJK:Sindevm-82 kirjoitti:

1. Kyllä lähtee kuule sairaala seuraavasta
        Korkeintaan 5-8 astetta, joo-o korkeintaa 10-astetta ja siitä sitten 5-een, alaspäin, seuraavan syksyn mittaan.
        Seuraavalla kerralla satoivatkin ensilumet.

Siis, sä et osaa tätä realiteettia, ettei tätä saa soittaa.
        Silmukoita ei saa pyrkiä pudottelemaan tahallisesti silmistä myöskään asunnottomuuden yhteydestä.
        Sitten tulee tämä sairas sadisti: julkinen naapuri ja sairaalloinen diakonissa sukupuolimuutoksineen: "Nyt sillä meni ne asunnottomuudet, onko ne noita silmä-oireta?"
        Niin, ne ovat lastesi reaalitasoja.
        Nytkö sä niitä kysyt lapsillesi?
        -Jaa, siitäkö tulee sellainen ihmissyönti.
        -Joo, siitä tulee sellainen velvollisuus.
        -"Mä opettelen näimmä tämän mielisairaalassa", sanoi se lääkäri.

R.P. "Entä jos häntä uhataan, entä jo näin uhataan, entä jos näin saa uhata?"
        Sitä esitetään läheisyytenä ja yhteenkuuluvuutena, jonain ilmeisen suomenkielisenä halauksena, jossa lapset ovat lapsia, säteineen silmissä.
        Niihin pitää olla jännitykset, ne näkyvät kasvohermostoista, kasvohermoista. Se luodaan amorinkaarelta, ei sosiaalivirastosta, ei sosiaalitoimesta.
        - Ne vain otetaan ja heitetään....
        -Otetaanko niistä sitten normaali sosiaali-toimi paperit näistä hoidoista?, kysyi joku ilmeinen lääkäri, nuori lääkäri.
        -Mä en tiennyt, että niihin pitää jänteisiin perustuvat jännitykset.

-"Joo, otetaan niistä sosiaalitoimi-paperit. Joo, mutta sä et voi ohjaamalla ottaa niitä. Normaalit sosiaalitoimi-paperit ovat fokusaation tuottokykyisyys."

"Auttamisen halu voi olla kova, mulla on suisaidaalisuus-paperit." Valhalla---
        -Niin, sulla ei ole tarvetta sinne enää, kahto.....
        - Mää en tajunnutkaan heti kuka sinne lähtee.... Fokusaatio-mitalijärjestelmä-Valhalla
        - Ei kuulu.... Seksiaddiktio hoitamatta yleiskuntoon.
        - Eikö niistäkään saa sitä?

• J.A./Sindevm-82
        Suicider-SindeR.P. kirjoitti:

Siis, sä et osaa tätä realiteettia, ettei tätä saa soittaa.
        Silmukoita ei saa pyrkiä pudottelemaan tahallisesti silmistä myöskään asunnottomuuden yhteydestä.
        Sitten tulee tämä sairas sadisti: julkinen naapuri ja sairaalloinen diakonissa sukupuolimuutoksineen: "Nyt sillä meni ne asunnottomuudet, onko ne noita silmä-oireta?"
        Niin, ne ovat lastesi reaalitasoja.
        Nytkö sä niitä kysyt lapsillesi?
        -Jaa, siitäkö tulee sellainen ihmissyönti.
        -Joo, siitä tulee sellainen velvollisuus.
        -"Mä opettelen näimmä tämän mielisairaalassa", sanoi se lääkäri.

R.P. "Entä jos häntä uhataan, entä jo näin uhataan, entä jos näin saa uhata?"
        Sitä esitetään läheisyytenä ja yhteenkuuluvuutena, jonain ilmeisen suomenkielisenä halauksena, jossa lapset ovat lapsia, säteineen silmissä.
        Niihin pitää olla jännitykset, ne näkyvät kasvohermostoista, kasvohermoista. Se luodaan amorinkaarelta, ei sosiaalivirastosta, ei sosiaalitoimesta.
        - Ne vain otetaan ja heitetään....
        -Otetaanko niistä sitten normaali sosiaali-toimi paperit näistä hoidoista?, kysyi joku ilmeinen lääkäri, nuori lääkäri.
        -Mä en tiennyt, että niihin pitää jänteisiin perustuvat jännitykset.

-"Joo, otetaan niistä sosiaalitoimi-paperit. Joo, mutta sä et voi ohjaamalla ottaa niitä. Normaalit sosiaalitoimi-paperit ovat fokusaation tuottokykyisyys."

"Auttamisen halu voi olla kova, mulla on suisaidaalisuus-paperit." Valhalla---
        -Niin, sulla ei ole tarvetta sinne enää, kahto.....
        - Mää en tajunnutkaan heti kuka sinne lähtee.... Fokusaatio-mitalijärjestelmä-Valhalla
        - Ei kuulu.... Seksiaddiktio hoitamatta yleiskuntoon.
        - Eikö niistäkään saa sitä?

-Siis, pitääkö mun mennä hoitoon sukupuolimuutoksesta?, kysyi Jari...
        - "Mä en toimita hoitoon, se on meidän äidin asia, varmaan."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      91
      7650
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      123
      6364
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      162
      4472
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      235
      3091
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2648
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      44
      2012
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      133
      1606
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1554
    9. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      46
      849
    10. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      812
    Aihe