Saman olen huomioinut että on daameja joiden tulisi saavuttaa jokin pakkomäärä tansseja illan aikana! Ehdotankin että tanssinjärjestäjät hankkii vientirobotteja tanssilavan kattoon jossa on seuraamiskädensijat joista kiinnipitämällä saa tanssituttaa itseään niinpäljon kuin haluaa.
Ei tarvitse miehiä siihen "velvoittaa" .
Määräpakkotanssitettaville
5
175
Vastaukset
- Rob4
kyseiset vientirobotit tulee varmaan yleistymään kun ihmiset erakoituvat koteihinsa näiden kirottujen tietokoneiden pariin.Niin miksipä ei sitten vientirobotti kotiin naisille.Miehillehän oli aikanaan jo keksitty Barbara...
- Tätä päivää
"kyseiset vientirobotit tulee varmaan yleistymään kun ihmiset erakoituvat koteihinsa näiden kirottujen tietokoneiden pariin."
-eiköhän niitä ole jo nyt, ei siis mikään uusi ilmiö..
- Vihjettä
Ootko joku tallukka, jota naiset on päässyt pompottamaan vaatimalla lisää ja lisää tanssia? Ole mies ja päätä itse ketä haet niin ei tartte täällä parkua.
- Vihnettä
Vaihdetaanpa taas roolit ja kuvitellaan miehen sijalle nainen ja naisen sijalle mies. Nainen, älä anna pompottelijoiden pompotella pallojasi.
- Vihjettä
Vihnettä kirjoitti:
Vaihdetaanpa taas roolit ja kuvitellaan miehen sijalle nainen ja naisen sijalle mies. Nainen, älä anna pompottelijoiden pompotella pallojasi.
Älä vaihda aihetta, käsittääkseni mies oli alistettu naisten taholta.. Pallojesi kanssa saat leikkiä ihan vapaasti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462