Tansimme parini kanssa pitkään harjoitellut tanssit seuramme F- katselmuksessa.
Eihän se saavutuksena tietenkään paljon mitään ole, mutta on se tanssijoille kutkuttavan jännittävä kokemus kun eka kertaa tanssitaan numero selässä
ja tuomarit arvostelivat suoritukset ja yleisöä runsaasti katsomassa.
Lämmin tunne oli rinnassa kun kokeneet kuuluisat tanssijat tulivat kättelemään ja onnittelemaan.
Muistatteko kokeneet kilpurit omalta kohdaltanne tämän alkutaipaleelle merkittävän tapahtuman?
Tanssin parini kanssa F- katselmuksen.
5
116
Vastaukset
- Kohta seniori
Muistan hyvin. Oli kasvattava kokemus - antoi nöyryyttä ja itsetuntoa. Ei tanssit askeliltaan kovin vaativia ole, mutta opettavat perusasiat hyvin. Myöhemmin harrastin - ja vieläkin kilpatanssia enemmänkin. Mielestäni kurinalainen ja perusteet sisältävä opettelu opettaa tanssimaan yleisesti. Olen todennut, että perusteet osaamalla osaa tanssia luonnostaan kun rytmiä tulee.
- Aikuisena aloittanut
Ajattelen samoin. Hyvä perusteiden osaaminen ja rytmi. Keho oppii liikkumaan harjoittelemalla ja sopivalla ohjauksella. Olen myös harrastanut tanssimista ja sen opettelua tanssikoulussa. Mainitun katselmuksen kävin ja kilpailinkin. Kun ajatus osaa rytmin niin kehon oppiminen tulee harjoittelemalla. On kivaa osata kaikkia tansseja kun perusosaaminen tulee luonnostaan opetellun tekniikan kautta. Olen saanut miehenä paljon tanssitaidon ansiosta. Sosiaalinen elämäni on helpottunut. Tunnen olevani varma lähestyessäni naisia ja käyttäydyn herrasmiehen tavoin.
- Uusi elämä
Aikuisena aloittanut kirjoitti:
Ajattelen samoin. Hyvä perusteiden osaaminen ja rytmi. Keho oppii liikkumaan harjoittelemalla ja sopivalla ohjauksella. Olen myös harrastanut tanssimista ja sen opettelua tanssikoulussa. Mainitun katselmuksen kävin ja kilpailinkin. Kun ajatus osaa rytmin niin kehon oppiminen tulee harjoittelemalla. On kivaa osata kaikkia tansseja kun perusosaaminen tulee luonnostaan opetellun tekniikan kautta. Olen saanut miehenä paljon tanssitaidon ansiosta. Sosiaalinen elämäni on helpottunut. Tunnen olevani varma lähestyessäni naisia ja käyttäydyn herrasmiehen tavoin.
Tanssimaan opettelun jälkeen jätin juopon muijani. Oma viinankäyttö jäänyt vähäiseksi. En tarvitse rohkaisuryyppyjä tanssipaikalla. Olen mies - tunnen sen - ja tulen toimeen itseni kanssa.
- Minäkin heräsin
Uusi elämä kirjoitti:
Tanssimaan opettelun jälkeen jätin juopon muijani. Oma viinankäyttö jäänyt vähäiseksi. En tarvitse rohkaisuryyppyjä tanssipaikalla. Olen mies - tunnen sen - ja tulen toimeen itseni kanssa.
F-katselmuksen jälkeen löysin Kristuksen. Koin suurta helpotusta onnistuneesta katselmuksesta. Jätin perheeni ja entiset ystäväni ja annoin omaisuuteni köyhille. Tanssimista en toki jättänyt. Sen kaiken kokeneena toivon sitä myös kaikille muille, jotka eivät vielä ole häntä löytäneet.
- Jo seniori
Muitan hyvin vieläkin vaikka siitä on paljon aikaa kulunut.
Sen taitokokeen muisto on aina säilynyt lämpöisenä muistona rinnassani.
Muistan vieläkin elävästi kun tuomariston puheenjohtaja luetteli läpäisseiden parien
nimet, kuinka sydän täyttyi riemusta jota muistoa ei ole himmentänyt myöhäisempi
menestyskään kilpaparketeilla.
Se kilpailu on vaatimattomin askel kilpatanssijan uralla, mutta se on askel jonka jokainen tanssija tallettaa tärkeänä muistona mieleensä.
Onnitteluni teille ja menestystä kilpatanssiurallenne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571