Vad det är jobbigt nuförtiden,man har inget privatliv.Mobiltelefoner,facebook,nätet o.s .v..Om folk inte får tag i en bums så är det en katastrof.Jag stänger ibland av alla rackerier,och då tror mina nära och kära att jag blivit sjuk eller dött.Nu har jag meddelat åt alla att jag ibland inte är anträffbar.
Jag vill inte!
3
141
Vastaukset
- kustbo
Jag har en väninna som alltid måste ta med mobilen när hon går på toaletten eller i duschen.OM nu någon skulle ringa.
- nätberoende
Jag är nästan gift med datorn,det första jag gör på morgonen efter att jag startat kaffekokaren är att kolla vad som hänt i världen under natten.Tyvärr är det nog så att hela ens sociala liv också sköts genom "maskiner ".
- googletant
nätberoende kirjoitti:
Jag är nästan gift med datorn,det första jag gör på morgonen efter att jag startat kaffekokaren är att kolla vad som hänt i världen under natten.Tyvärr är det nog så att hela ens sociala liv också sköts genom "maskiner ".
Visst blir det katastrof om man inte av någon orsak kommer ut på nätet.Fördelarna är ändå många,inget köande i banker,räkningarna kan man betala när man vill.Dessutom är det lätt att få svar på frågor som man undrar över.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611