Alkoholipalsta - vai suolentoimintapalsta?

l

Otsakkeessa kysymys....

8

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näköjään

Suolentoiminta.

• Bensaa suolissa

Onko korkki vaarassa narahtaa auki, jos luet, että joku joutui housupyykille rectumin autonomian vuoksi? Vai mikä nyt ahdistaa? Miksi häpeät peräsuoltasi?

• l

No. En minä tiedä, mitä kukin elämältään haluaa. Toiset haluu dogaa, toiset haluu lopettaa dogaamisen. Aika moni haluais laittaa keskusteluu omista dogaamisongelmist. Monen teiän mutsit ja fatsit dogaa ihan liikaa, silti te brassaatte tärkeäst aiheest.

Onks kivaa revitellä persereikäjutuist ku monen elämä saattaa olla katkolla dogaamisen takia? Sun faija tai mude varmaan dogaa ihan liikaa, onks kiva ku kakrut persejutuilla pilaa systeemit nii, ettei kukaa viitti lukee enää näitä palstoi? Kakrut ei taida tajuu, et nää nettipalstat on monel ihan vika juttu, ennenkune panee jotain silmukkaa kaulaan tai jotai.

On se varmaan kliffaa porukalla pilata monelle tärkeitä palstoi törkyjutuil, mut aatelkaas ny ihan ite omilla aivoilla (jos on), saatatte itte olla joskus tarpeessa keskusteluapuun.

Mulla itellä perse suoltaa paskaa normaaliin tahtiin, en tarvii tehä siitä erillist numeroo...

No mitä mä sanoin, lopettakaa ny se provoilu, aikuistukaa ja ajatelkaa.

• ===

Pelkkä sontimispalstahan tämä on ollut jo kauan.

• paska on kakkaa

Lisää paskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Hiljentää yrittävät

Osa yrittää hiljentää palstan asiallista keskustelua näillä typerillä pieru-kakka-viesteillään, koska he eivät haluaisi lukea siitä miten alkoholi pilaa monen elämän, kuinka paljon ongelmia se aiheuttaa lähipiirissä ja kuinka moni haluaisi siitä eroon.

He haluavat tuoda jatkuvankin ryyppäämisen esille hienona ja "kovana" juttuna, vaikka se onkin osoitus riippuvuudesta ja heikkoudesta. Teinien mielestä on hassua ja hauskaa olla sekaisin, aikuisemmat yleensä juovat usein, koska haluavat paeta jotain. Ei normaali ihminen vedä kännejä aina kun on vapaapäivä. Se on alkoholismia.

• töhry tåuni

Uloste töhri kauppamatkalla kalsarini. Haju oli melkoinen.

• Rasawill

Alkoholi on selvästi usealle hyvin arka aihe kun pitää alkaa "hassuttelemaan".
      Tosin eihän sitä ryppyotsainen tarvi olla mutta eräiden kirjoitukset voivat ilmentää kyseisten henkilöiden vaikeaa suhdetta alkoholiin.

Taustalla voi olla oma tai perheessä koettu alkoholiongelma mutta onneksi nykyään voidaan puhua vapaammin alkoholiongelmista eikä se ole enää tabu-aihe.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe