..onko liikaa vaaidittu että olisi yksi hyvä ihminen elämässä, joka auttaisi minut tämän rankan ajan läpi?Onko liikaa vaadittu yksi pieni viesti,että tuntuisi siltä että joku välittää?Näköjään on,kun sitä ei tule..miksi minä olen niin arvoton etten sellaista ystävää saa?
Jollekkin hyvälle näkijälle..
8
129
Vastaukset
Sinulla on vielä menetyksiesi jälkeen paljon hyvää jäljellä. Tämä kuu tuo luoksesi odotetut vieraat ja ensi kuussa on aikaa huomata rakkaus. Puhuttaessa rakkaudesta viittaan universaaliin rakkauteen jota tulet kohtaamaan. Ihmiset ymmärtävät tilasi ja rientävät pitämään seuraa. Sinun täytyy oppia ajan myötä luopumaan sinulle tärkeäksi tulleesta asiasta: surusta. Elämää voi elää toisistakin lähtökohdista kuin mihin olet tottunut. Menetys on aina suru, mutta surusta ei tarvitse tulla elämäntapaa. Löydät yllättäviä mielenkiinnonkohteita kun alat kulkea polkuasi, joka on sinulle annettu. Voimaa ja siunausta.
- only lonely
kiitos sanoistasi,mutta kaipaisin myös sitä ihmisten välistä rakkautta ja kemiaa,olisin niin iloinen,kun tietäisin että joku olisi minua odottamassa..
- palauttelen
ei ole mitään hyvää jäljellä elämässä,eikä ole tullut yhtäkään yllättävää mielenkiinnon kohdetta eteen tai mitään muutakaan kiinnostavaa/hyvää saati odotettuja vieraita,keitä sitten lienevätkin.
- valoa kohti
Joku sana täältäkin. Vaikka sinulla olisi vain vähän voimia, yritä silti tehdä pieniä asioita kohti parempaa oloa. Tee sellaisia juttuja, jotka tuovat sinulle iloa. Pyri huomaamaan myös ihmiset ympärilläsi, tee pieniä ystävällisiä tekoja. Pikkuhiljaa elämäsi alkaa muuttua parempaan suuntaan. Onnea ja rakkautta sinulle! toivoo eräs lukija
- sinullekkin...
Edellen odotat kotona. Lähde sinne polullesi. Sinun olemuksesta näkee jo kauas niin että ihmisetkin kaihtaa sinua.
Lähde pienin askelin ulos vaikka luontoon. Saat sielä kosketuksen voimaan. Aloita siitä. Järven meren ranalle. Kuuntele sitä ihanaa ääntä mitä sielä on. Joskus pitää aloittaa aivan nollasta. Näin minä tein ja nyt minulla kaikkea hyvää.
Ja ne enekelit on sun ympärillä aina. Laita kädet ristiin pyydä ja kiitä. - alkup
etkö näe etten jaksa,ei ole yhtään mitään syytä.minun ympärillä taitaa olla vain helvetin enkeleitä..näitä en tosiaankaan mistään kiittele.
- minä taas
edelleenkään ei ole tapahtunut mitään,olen käynyt lenkillä ja viihteellä,mutta ei ole tullu mitään yllättävää/mielenkiintoista vastaan...eilenkin lähdin selvinpäin baariin,kun oli sellainen olo että pitäisi tapahtua jo jotain ja jospa Hän olisi siellä,mutta eipä ollutkaan..
- pnly lonely
kaikki on mennyt vain huonompaan suuntan..enään en jaksa edes yrittää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462