Tuksu ja jääkiekon MM-kisat

fani**

Itseäni on tavallisena Tuksu fanina kummastuttanut miksei Tukiaista ole nähty jääkiekon MM-kisojen aikaan isojen jääkiekkotähtien seurassa.

Esimerkiksi The Circus kapapakassa Getzlaf joutuin tyytymään kaikenlaisten kakkosluokan suomalaisten tyrkkyjulkkisten seuraan kuten Sara Sieppiin.

Ihmettelenkin miksei Johanna Tukiaisen kaltainen A-luokan kaunotar ole mukana menossa? Eikö Getzlafin ja Granlundien taso riitä Johannan kaltaiselle älykölle vai mikä siinä mättää?

Sehän olisi koko maalle erinomaista mainosta kun Tukiaisen siskokset poistuisivat baarista jatkoille jonkun NHL-staran hotellihuoneeseen ja paparazzi-kuvaajat ikuistaisivat tämän 3-5 promillen maistissa liikkuvan seurueen romanttisen hetken.

8

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tUKSUN PUOLESTA

Johanna oli keikalla Oulussa erotiikka messuilla silloin kun Sara Sieppi bongaili jääkiekko tähtiä,etkö ollut kartalla stubilo...
      Ja Julia tuskin lähtee yksin jollksesta mihinkään ilman Tuksua sponsoria.
      Hyvinhän nuo jäkis tähdet kaikille muijille kelpaavat varmaan ihan taviksiksllekin joten aina tartte johannaa näihin juttuiuhin liittää.
      MENE ITSE TYRKYTTÄMÄÄN HEILLE VÄRKKIÄSI.

• hyvä tuksu!

Johannan ei tarvitse tyytyä mihinkään juntteihin länkisäärisiin jääkiekkoilijoihin vaan Johannalle kelpaa paremmin sellainen Brad Pitt tyyppinen miljardööri jonka kanssa elämässä on klamouria.

• sivusta seuraaja

Vähän niinkuin toi Artokin? Johannan elämä on kyllä kaukana klamourista, kunhan itse vain heräisi todellisuuteen.

• davidovich

Kyllä siellä riittää naisia tyrkyttämässä itseään.Suominainen on heti haarat auki kun edessä joku kiekkoilija.Ettekö tajua miten halpamaisia,naurettavia,tyhmiä ja juntteja olette!!!

• näin on

Den glider in....

• Hyvä idea

Johku vois stripata aina kun Suomi tekee maalin ...

• Strippava Tuksu

Ei kun strippais aina, kun kiekko on vastustajan päässä. Vastapuoli menisi niin sekaisin Tuksusta ja Tuksun suloista, että pelaaminen unohtuisi ja Suomi saisi maalin.

• Gregis

Nyt on naisten markkinat,rikkaita pelaajia kaupunki täynnä.Ei muuta kuin toosat esiin!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe