yhteyttä ottavat vain teinit (30 ) ja 50 mummot, mihin ovat hävinnet 40 naiset ? t. 40 mies
Missä 40+ naiset ?
49
529
Vastaukset
- ..
Täällä olis yksi.
Yhteyttä ottivat - 30 v pojan koltiaiset ja 50 eronneet. 40 miehiä ei näy ei kuulu. Muutama harva kirjoiti ja haukkuivat mut heti ekassa viestissä. Joten en edes käy profiilissani enää. - reippa
no laitahan viestiä sitten tulemaan..
- ryslanar
mulla on samat kokemukset.joko 30kymp.nuoret miehet tai yli 50kymp.papparaiset...haluaisiin samanikäista,nuorekasta miesta.
- nouuu
50v. ei ole mummo tai jos on niin 40 on sitä tuota pikaa kanssa, miesmummo ;)
- GT45
Avan sama täällä, itse olen 45 vuotias ja klopit eikä papat kiinnosta missä luuraa oman ikäiset miehet on ???
- voi olla ikäeroakin
Olette selvästikin aivan liian tiukkoja samanikäisyysvaatimustenne kanssa. Jos tarjontaa on nuoremmissa tai vanhemmissa, heistäkin voi hyvin löytyä sopiva kumppani. Ei se ikäero ole niin paha juttu. Eikä saman ikäisyys takaa yhteensopivuutta ja onnellista suhdetta.
- kuiluja välttelevä
No kun ne nuoremmat haluavat yleensä vain seksiä. Ja 40? iässä ei enää halua huomattavasti itseään vanhempaa miestä. 18-30 vuotiaana ei haitannut, jos mies oli vanhempi. Nykyisin ero esim. 42v naisen ja 52v miehen välillä on kuin kuilu.
- 10
kuiluja välttelevä kirjoitti:
No kun ne nuoremmat haluavat yleensä vain seksiä. Ja 40? iässä ei enää halua huomattavasti itseään vanhempaa miestä. 18-30 vuotiaana ei haitannut, jos mies oli vanhempi. Nykyisin ero esim. 42v naisen ja 52v miehen välillä on kuin kuilu.
Tämä herätti uteliaisuuteni: miksi 52 vs. 42 on mielestäsi "kuilu"? Ja miksi ikäeron merkitys sinulle on kasvanut iän myötä? Omasta mielestäni asia on täsmälleen päin vastoin, ikäerojen merkitys vain vähenee, mitä vanhemmaksi itse tulee (ei vain seurustelumielestä, vaan ylipäätään ihmisten kanssa toimeen tulemisessa).
- 1:1
10 kirjoitti:
Tämä herätti uteliaisuuteni: miksi 52 vs. 42 on mielestäsi "kuilu"? Ja miksi ikäeron merkitys sinulle on kasvanut iän myötä? Omasta mielestäni asia on täsmälleen päin vastoin, ikäerojen merkitys vain vähenee, mitä vanhemmaksi itse tulee (ei vain seurustelumielestä, vaan ylipäätään ihmisten kanssa toimeen tulemisessa).
Valitettavasti taidan olla vähän samoilla linjoilla edellisen vastaajan kanssa. Tai en tiedä sanoisinko sitä kuiluksi, koska tavallaan lasken sekä nelikymppiset että viisikymppiset keski-ikäisiin enkä pidä viisikymppisiä erityisen vanhoina. Ja kaiken ikäisten ihmisten kanssa voi synkata loistavasti.
Kuitenkin käytännössä useimmat ovat nelikymppisenä vielä suhteellisen nuorekkaita, mutta viisikymppisenä ikä alkaa väistämättä näkyä (ja todennäköisesti myös tuntua). Tämä koskee luonnollisesti molempia sukupuolia. Mutta jotenkin tuntuu, että varsinkin suomalaiset miehet vanhenevat vähän ennen aikojaan. Viisikymppisten ei mielestäni kuuluisi vielä olla sellaisia ukonrahjuksia mitä monet ovat.
Ja jos ajatellaan 52-vuotiasta miestä, niin eihän siinä mene montaa vuotta, kun mies alkaa hätyyttelemään kuuttakymppiä, joka on sitten oikeasti jo aika korkea ikä. Vähän yli nelikymppisellä naisella siihen on matkaa kuitenkin lähemmäs parikymmentä vuotta. Tähän kun lisätään se, että naiset elävät pidempään ja parempikuntoisina kuin miehet, niin.....
Tässäkin asiassa tietysti poikkeukset vahvistavat säännön. - Ei pahalla...
10 kirjoitti:
- Ei täti
Aivan sama kokemus: Nuoremmat haluaa vain seksiä, oman ikäiset 40 hakee 25-38 vuotiaita. Ei siinä että 50-57 vuotiaalla miehellä on lapsenlapsia ole mitään vikaa, mutta en ymmärrä mitä näille miehille tapahtuu mutta niistä tulee niin"setiä"sekä luonteen että ulkonäön puolesta.
- kuiluja välttelevä
10 kirjoitti:
Nuorena ei haitannut se, että mies on esim 7v vanhempi. Jo !6- vuotiaana hengailimme 18-24 vuotiaiden kanssa. 3- kymppisenä menin naimisiin (ja valtaosa kavereista) itseäni 5v vanhemman miehen kanssa. Avioeron jälkeen 36- vuotiaana tapailin 30-43 vuotiaita miehiä. Elämäntilanteet oli aika samanlaisia. Ikäero ei vaivannut.
Nyt 40 -vuotiaana tilanne on jotenkin hassu. Kavereiden miehet ja monet tuttavat juhlivat 50v päiviä. Hieman yli 40v nainen näyttääkin vielä nuorelta 5- kymppiseen mieheensä verrattuna. Yleistämään en rupea,mutta aika monen miehen kohdalla mies on vielä "mies" 40 iässä ja muuttuukin sitten "ukoksi" 50v täytettyään. En osaa tätä mielikuvaa selittää. Moni mies on käytökseltään poikamainen nuorempana mutta ukkoutuu jossain vaiheessa. Harvinaisia poikkeuksia on, esim. Esa- Pekka Salonen, joka on koko ajan poikamainen. En tiedä ymmärrättekö mitä tarkoitan. Totta kai monet naisetkin ovat "tätejä" mutta naisilla tämä liittyy enemmän pukeutumiseen ja tätimäiset naiset ovat "tätejä" jo 3- kymppisinä. Osa naisten tätimäisyydestä johtunee vaatetuksesta ja hiuksista, mutta miehet ukkoutuvat siitä riippumatta mitkä vaatteet on päällä..
Itse olen syntynyt aivan 60- luvun lopulla ja juuri tuolloin oli selvä murrosaika. -62 syntyneen ja -70 syntyneen välillä on suuri kuilu. He ovat eläneet aivan erilaisen nuoruuden. - 62 syntyneet diggailivat Rollareita, Hurriganesta ym. ja hakivat irtiottoa iskelmämusiikista. 70- luvulla syntyneet elivät disconuoruuden ja alkoivat pelata Nintendoa. Monet marginaali-ilmiöt kehittyivät 80- luvulla, mistä nuoriso otti vaikutteita. Tekniikka kehittyi huimasti. Maailma avautui. Tuli InterRail, vaihto-opiskelu jne. Ilmapiiri oli aivan erilainen. Jopa peruskoulu oli erilainen. Ehkä joku sosilogi osaa selittää tämän paremmin.
Oman kokemukseni mukaan viittäkymppiä lähestyvät ja sen ohittaneet miehet pitävät "nuorekkaana" sitä, että he kuuntelevat rokkia, hankkivat prätkän ja harrastavat vapaata seksiä. Jotkut jopa haukkuvat lavatansseissa käyviä naisia vanhoiksi tädeiksi, tajuamatta että lavatanssit ovat nyt muotia ja nuoret käyvät niissä ; D Itse en välitä iskelmästä, enkä rokistakaan, minua vain huvittaa tuo musiikkimaun perusteella lokeroiminen. Monet 5- kymppiset miehet myös korostavat sitä vapaata seksiä, ja ovat hanakoita irtosuhteisiin, se kun kiehtoo heitä, koska he juuri ovat sitä sukupolvea joille seksi oli vielä tabu. He eivät millään ymmärrä sitä, miksi 40v nainen ei halua "kokenutta" 55v miestä sänkyynsä, vaan valitsee mieluummin muka kokemattoman 30v miehen. Näiden miesten ero on se, että 55v mies on kuin piparipurkille päässyt kakara, kun hän toisella kierroksella pääsee harrastamaan irtoseksiä. 3- kymppiselle miehelle kaikenlainen seksi on luonnollinen asia, ilman vaikutelmaa, että hän on päässyt vihdoin piparipurkille, kun "saa" harrastaa vapaata seksiä. Itseäni ärsyttää tuo vanhempien miesten tapa korostaa viriiliyttään.
Vaikuttaa siltä, että 40 naisille on tarjolla vain prätkäileviä, rokkia kuuntelevia uusnuorekkaita vaateliaita ukkoja tai harmaantuvia, rauhallisia herrasmiehiä. Sohvassa kaljaa kiskovia ja TV:tä tuijaavia reppanoita en edes noteeraa. En koe oloani mukavaksi kenenkään yllämainitun miehen seurassa. Harrastan mieluummin sitä luontevaa laatuseksiä nuoren miehen kanssa, tapaan ystävättäriäni ja elän/nautin yksinolosta kun lapset lentävät pesästä. Katsokaa vaikka, miten Nina Mikkoselle kävi. Naiset elävät selvästi vanhemiski. Tässä iässä en enää ota riskiä, että joudun jonkun omaishoitajaksi heti kun lapset ovat aikuisia. - D69
Nuorena ei haitannut se, että mies on esim 7v vanhempi. Jo !6- vuotiaana hengailimme 18-24 vuotiaiden kanssa. 3- kymppisenä menin naimisiin (ja valtaosa kavereista) itseäni 5v vanhemman miehen kanssa. Avioeron jälkeen 36- vuotiaana tapailin 30-43 vuotiaita miehiä. Elämäntilanteet oli aika samanlaisia. Ikäero ei vaivannut.
Nyt 40 -vuotiaana tilanne on jotenkin hassu. Kavereiden miehet ja monet tuttavat juhlivat 50v päiviä. Hieman yli 40v nainen näyttääkin vielä nuorelta 5- kymppiseen mieheensä verrattuna. Yleistämään en rupea,mutta aika monen miehen kohdalla mies on vielä "mies" 40 iässä ja muuttuukin sitten "ukoksi" 50v täytettyään. En osaa tätä mielikuvaa selittää. Moni mies on käytökseltään poikamainen nuorempana mutta ukkoutuu jossain vaiheessa. Harvinaisia poikkeuksia on, esim. Esa- Pekka Salonen, joka on koko ajan poikamainen. En tiedä ymmärrättekö mitä tarkoitan. Totta kai monet naisetkin ovat "tätejä" mutta naisilla tämä liittyy enemmän pukeutumiseen ja tätimäiset naiset ovat "tätejä" jo 3- kymppisinä. Osa naisten tätimäisyydestä johtunee vaatetuksesta ja hiuksista, mutta miehet ukkoutuvat siitä riippumatta mitkä vaatteet on päällä..
Itse olen syntynyt aivan 60- luvun lopulla ja juuri tuolloin oli selvä murrosaika. -62 syntyneen ja -70 syntyneen välillä on suuri kuilu. He ovat eläneet aivan erilaisen nuoruuden. - 62 syntyneet diggailivat Rollareita, Hurriganesta ym. ja hakivat irtiottoa iskelmämusiikista. 70- luvulla syntyneet elivät disconuoruuden ja alkoivat pelata Nintendoa. Monet marginaali-ilmiöt kehittyivät 80- luvulla, mistä nuoriso otti vaikutteita. Tekniikka kehittyi huimasti. Maailma avautui. Tuli InterRail, vaihto-opiskelu jne. Ilmapiiri oli aivan erilainen. Jopa peruskoulu oli erilainen. Ehkä joku sosilogi osaa selittää tämän paremmin.
Oman kokemukseni mukaan viittäkymppiä lähestyvät ja sen ohittaneet miehet pitävät "nuorekkaana" sitä, että he kuuntelevat rokkia, hankkivat prätkän ja harrastavat vapaata seksiä. Jotkut jopa haukkuvat lavatansseissa käyviä naisia vanhoiksi tädeiksi, tajuamatta että lavatanssit ovat nyt muotia ja nuoret käyvät niissä ; D Itse en välitä iskelmästä, enkä rokistakaan, minua vain huvittaa tuo musiikkimaun perusteella lokeroiminen. Monet 5- kymppiset miehet myös korostavat sitä vapaata seksiä, ja ovat hanakoita irtosuhteisiin, se kun kiehtoo heitä, koska he juuri ovat sitä sukupolvea joille seksi oli vielä tabu. He eivät millään ymmärrä sitä, miksi 40v nainen ei halua "kokenutta" 55v miestä sänkyynsä, vaan valitsee mieluummin muka kokemattoman 30v miehen. Näiden miesten ero on se, että 55v mies on kuin piparipurkille päässyt kakara, kun hän toisella kierroksella pääsee harrastamaan irtoseksiä. 3- kymppiselle miehelle kaikenlainen seksi on luonnollinen asia, ilman vaikutelmaa, että hän on päässyt vihdoin piparipurkille, kun "saa" harrastaa vapaata seksiä. Itseäni ärsyttää tuo vanhempien miesten tapa korostaa viriiliyttään.
Vaikuttaa siltä, että 40 naisille on tarjolla vain prätkäileviä, rokkia kuuntelevia uusnuorekkaita vaateliaita ukkoja tai harmaantuvia, rauhallisia herrasmiehiä. Sohvassa kaljaa kiskovia ja TV:tä tuijaavia reppanoita en edes noteeraa. En koe oloani mukavaksi kenenkään yllämainitun miehen seurassa. Harrastan mieluummin sitä luontevaa laatuseksiä nuoren miehen kanssa, tapaan ystävättäriäni ja elän/nautin yksinolosta kun lapset lentävät pesästä. Katsokaa vaikka, miten Nina Mikkoselle kävi. Naiset elävät selvästi vanhemiski. Tässä iässä en enää ota riskiä, että joudun jonkun omaishoitajaksi heti kun lapset ovat aikuisia.Siinähän se kaikki oleellinen tulikin. Itselläni ei ole lapsia, mutta en siltikään koe että nämä viirilit viisikymppiset ovat minun juttuni vaikka ovat koko sinkkuaikani tyrkyttäneet oikein väkisin itseään.
Minulle sanotaan että olen ikärasisti koska en halua itseäni vanhempaa miestä. Ihmettelen miten tuollainen vanhempi mies ei sitten itse tajua olevansa rasisti koska hänelle ei kelpaa kuin nuorempi nainen. Eikä ikäisensä, toisin kuin minulle jolle kyllä kelpaisi ikäiseni mies. Rasistisempia nuo 50 miehet ovat kuin minä 40 . - Höpöhöpö kuule
Vaikuttaa siltä, että 40 naisille on tarjolla vain prätkäileviä, rokkia kuuntelevia uusnuorekkaita vaateliaita ukkoja tai harmaantuvia, rauhallisia herrasmiehiä. Sohvassa kaljaa kiskovia ja TV:tä tuijaavia reppanoita en edes noteeraa. En koe oloani mukavaksi kenenkään yllämainitun miehen seurassa. Harrastan mieluummin sitä luontevaa laatuseksiä nuoren miehen kanssa, tapaan ystävättäriäni ja elän/nautin yksinolosta kun lapset lentävät pesästä. Katsokaa vaikka, miten Nina Mikkoselle kävi. Naiset elävät selvästi vanhemiski. Tässä iässä en enää ota riskiä, että joudun jonkun omaishoitajaksi heti kun lapset ovat aikuisia.Minä olen syntynyt -62 nainen enkä KOSKAAN ole pitänyt iskelmämusiikista. Deep Purple ja Led Zeppelin olivat - ja ovat yhä kova sana. Pleikka 1 ja 2 tuli hankittua 90-luvulla. Interreilattua tuli monta kertaa (ja tabutonta seksiä harrastettua mm. tuolloin)...Discoista ja rokkiklubeista puhumattakaan.
- D69
Höpöhöpö kuule kirjoitti:
Minä olen syntynyt -62 nainen enkä KOSKAAN ole pitänyt iskelmämusiikista. Deep Purple ja Led Zeppelin olivat - ja ovat yhä kova sana. Pleikka 1 ja 2 tuli hankittua 90-luvulla. Interreilattua tuli monta kertaa (ja tabutonta seksiä harrastettua mm. tuolloin)...Discoista ja rokkiklubeista puhumattakaan.
Juu ei se humppa ja iskelmä taida olla mikään ikäjuttu. En ole vielä minäkään tuntenut minkäänlaista tarvista siirtyä hevistä, rokista ja popista suomalaisten itkuvirsien pariin. ;)
Tuntuukin aina omituiselta kun lukee ikäisensä miehen ilmoituksesta että tämä kuuntelee suomipoppia tai iskelmiä. Kaippa se suomipoppi voi nykyään kattaa jo jotain muutakin kuin ärsyttävää teennäistä nenä-ääntä ja sata vuotta vaikuttaneet Eput, mutta useimmiten sitä kohtaan tulee jotenkin ennakkoluuloinen olo kun sen sanan jossain näkee. (Epuilla oli hyvää musaa alussa, mutta sittemmin... hohhoijaa.)
- Rottweil
Aloittaja: Mikset ota itse yhteyttä 40 naisiin?
- Profiiliton
Olen 47-vuotias nainen. Poistin profiilini, koska sopivia ikäisiäni miehiä ei löytynyt. Todella monet etsivät itseään 10 vuotta nuorempaa naista. Sain eniten viestejä yli 55-vuotiailta (isoisiä monet) ja alle 35-vuotiailta. Skaalaksi olin itse laittanut 39-52-vuotiaat.
Poikkeuksia varmasti on, mutta alle 35-vuotiaat etsivät useimmiten pelkkää seksisuhdetta. Yli 55-vuotiaissa taas on se haaste, että he ovat ihan eri elämäntilanteessa kuin minä. Minulla on 7-vuotias poika.- 1+2
Mielestäni siinä on aika paljon yhteistä, jos on suurin piirtein samanikäinen lapsi tai lapsenlapsi. Isovanhemmilla on usein varsin lämpimät välit lapsenlapsiinsa.
En muutenkaan ymmärrä, miksi pidät esteenä sitä, jos joku on isoisä? Moni voi sitä paitsi olla isovanhempi jo nelikymppisenä tai jopa alle. Olet itse suht iäkäs noin nuoren lapsen äidiksi (en tarkoita pahalla, vaan ihan faktana). - toinen nainen
1+2 kirjoitti:
Mielestäni siinä on aika paljon yhteistä, jos on suurin piirtein samanikäinen lapsi tai lapsenlapsi. Isovanhemmilla on usein varsin lämpimät välit lapsenlapsiinsa.
En muutenkaan ymmärrä, miksi pidät esteenä sitä, jos joku on isoisä? Moni voi sitä paitsi olla isovanhempi jo nelikymppisenä tai jopa alle. Olet itse suht iäkäs noin nuoren lapsen äidiksi (en tarkoita pahalla, vaan ihan faktana).Ehkä juuri lapsen iän vuoksi hän haluaisi samanikäisempää seuraa. Miten kohta kuuskymppinen mies suhtautuisi pieneen -jonkun toisen miehen -poikaan?
- Profiiliton
1+2 kirjoitti:
En muutenkaan ymmärrä, miksi pidät esteenä sitä, jos joku on isoisä? Moni voi sitä paitsi olla isovanhempi jo nelikymppisenä tai jopa alle. Olet itse suht iäkäs noin nuoren lapsen äidiksi (en tarkoita pahalla, vaan ihan faktana).Vaikka olenkin melko iäkäs 7-vuotiaan äidiksi, monilla ikäisilläni miehillä on kuitenkin samanikäisiä lapsia kuin minulla ja usein yhteishuoltajuus. Näin ollen heillä on samanlainen elämäntilanne kuiin minulla. Ne "isoisät" taas ovat kasvattaneet lapsensa ihan eri aikakaudella ja nautiskelevat nyt niistä lapsenlapsista ilman päivittäistä/viikoittaista kasvatus- ja huolenpitovastuuta.
Ja kuten sanoin, poikkeuksia varmaan on, mutta uskon kuitenkin, että parhaiten synkkaisi samanikäisen kanssa, joka on elänyt samat aikakaudet ja kokenut samat "trendit" samanikäisenä. Vähän kuin katselisi maailmaa saman ikkunan kautta. - Mie ihmettelen
Olen 55 v mies, jonka hakurajat ovat kuten sinulla - 8 v .. 5 v tosin sanoen 47 v - 60 v. Kuulut siis nuorimpaan hakuuni mahtuvaan ikäluokkaan, mutta koska myös sinun skaalasi on epäsymmetrinen, olenkin liian vanha sinulle.
- eräs mies
Profiiliton kirjoitti:
Vaikka olenkin melko iäkäs 7-vuotiaan äidiksi, monilla ikäisilläni miehillä on kuitenkin samanikäisiä lapsia kuin minulla ja usein yhteishuoltajuus. Näin ollen heillä on samanlainen elämäntilanne kuiin minulla. Ne "isoisät" taas ovat kasvattaneet lapsensa ihan eri aikakaudella ja nautiskelevat nyt niistä lapsenlapsista ilman päivittäistä/viikoittaista kasvatus- ja huolenpitovastuuta.
Ja kuten sanoin, poikkeuksia varmaan on, mutta uskon kuitenkin, että parhaiten synkkaisi samanikäisen kanssa, joka on elänyt samat aikakaudet ja kokenut samat "trendit" samanikäisenä. Vähän kuin katselisi maailmaa saman ikkunan kautta.Ikä ei kuitenkaan takaa elämäntilanteen samanlaisuutta. Esimerkiksi itse mahtuisin ikäni perusteella asettamaasi hakukriteeriin, mutta elämäntilanne lasten suhteen on erilainen, koska en ole hankkinut lapsia, eikä minulla ole niistä juuri mitään kokemuksiakaan.
- Profiiliton
eräs mies kirjoitti:
Ikä ei kuitenkaan takaa elämäntilanteen samanlaisuutta. Esimerkiksi itse mahtuisin ikäni perusteella asettamaasi hakukriteeriin, mutta elämäntilanne lasten suhteen on erilainen, koska en ole hankkinut lapsia, eikä minulla ole niistä juuri mitään kokemuksiakaan.
Niinpä. Ikä ei takaa elämäntilanteen samanlaisuutta, mutta siihen on suurempi mahdollisuus, jos on samanikäinen. En myöskään sulje pois sellaisia miehiä, joilla ei ole lapsia - heillähän voi muuten olla se aiemmin mainitsemani samantyyppinen viitekehys, sama "ikkuna". Mutta jos on sekä reilusti eri-ikäinen että lapseton, niin siinä on jo kaksi erottavaa tekijää. Yhdistäviä tekijöitä pitäisi mielestäni olla riittävä määrä. Tekijöitä on muitakin kuin nuo kaksi, esim. yhteiset kiinnostuksen kohteet ja harrastukset, samantyyppinen työ tai koulutus jne.
- huom
Mie ihmettelen kirjoitti:
Olen 55 v mies, jonka hakurajat ovat kuten sinulla - 8 v .. 5 v tosin sanoen 47 v - 60 v. Kuulut siis nuorimpaan hakuuni mahtuvaan ikäluokkaan, mutta koska myös sinun skaalasi on epäsymmetrinen, olenkin liian vanha sinulle.
Onhan sinunkin skaalasi epäsymmetrinen. 8 vuotta nuorempi ja 5 vuotta vanhempi kelpaa.
- isä itsekin
"Olen 47-vuotias nainen"
" Minulla on 7-vuotias poika."
Suurin osa ikäisistäsi miehistä on jo lapset kasvattanut joten eiköhän siinä ole se suurin syy miksi ei nappaa. Kun minä olen sinun ikäinen, esikoinen on jo viittä vaille ylioppilas ja nuorinkin jo ylä-asteella. Kun ex-vaimoni on sinun ikäinen, yksikään lapsista ei (toivon mukaan) asu enää kotona.
Täällähän minä. Ikäkriteerini eivät ole kovin tiukat, tärkeämpää on samanlainen elämäntilanne eli että mieskin on vähintään toisella kierroksella ja lapset ovat jo isoja tai jopa aikuisia.
Oman ikäisissä on liian paljon sellaisia, jotka ilmoittavat "ehkä" haluavansa vielä lapsia ja ne ohitan surutta. Samoin ne, jotka hakevat kovasti paljon itseään nuorempia (alkaen 30 v).
Mutta /- 50-vuotiaalle miehelle, jonka lapset on jo tehty ja isoksi kasvatettu, olisi kysyntää ;-)- viipulavaapula
Nämä "ehkä" lapsia haluavat miehet ovat minuakin mietityttäneet. Itse olen 40, poikani täyttää kohta 15, enkä enää pysty lapsia saamaan (enkä haluaisikaan, jos tämä olisi fyysisesti mahdollista). 40-50-vuotiaat miehethän pystyvät vielä lapsia "tekemään", harvempi samanikäinen nainen leikkiin enää lähtee, jos on jo olemassaolevia lapsia. Yrittävätkö nämä "ehkä" lapsia haluavat miehet osoittaa tällä ehkä-sanallaan olevansa lapsirakkaita, ja kalastella näin naisia, vai haluavatko he ihan todellakin vielä "ehkä" lapsia (ihan oikeasti)? Tuo ehkä-sana on ajanut minutkin ikävä kyllä pois miehen profiilista, koska tulee sellainen olo, etten halua "pilata" miehen elämää sillä, etten halua/voi lapsia saada. Nykyisellä miesystävälläni on kolmevuotias lapsi, ja hän on joskus sanonut, että haluaisi vielä lisää lapsia. Olen sanonut hänelle jo ennen ensitreffejä, etten voi enää lapsia saada, eli tämän asian suhteen päätösvalta on hänellä. Jos toive lapsien saamisesta menee parisuhteemme "yli", niin ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin vaihtaa naista. Itse nautin siitä, kun saa elää ilman pikkulapsiperheen ongelmia ja velvotteita. "Uusperheviikonloput" menevät ihan hyvin kahden täysin eri-ikäisen lapsen kanssa, mutta en tiedä, miten asian laita olisi 24/7...
- ehkä- ehkä ei
viipulavaapula kirjoitti:
Nämä "ehkä" lapsia haluavat miehet ovat minuakin mietityttäneet. Itse olen 40, poikani täyttää kohta 15, enkä enää pysty lapsia saamaan (enkä haluaisikaan, jos tämä olisi fyysisesti mahdollista). 40-50-vuotiaat miehethän pystyvät vielä lapsia "tekemään", harvempi samanikäinen nainen leikkiin enää lähtee, jos on jo olemassaolevia lapsia. Yrittävätkö nämä "ehkä" lapsia haluavat miehet osoittaa tällä ehkä-sanallaan olevansa lapsirakkaita, ja kalastella näin naisia, vai haluavatko he ihan todellakin vielä "ehkä" lapsia (ihan oikeasti)? Tuo ehkä-sana on ajanut minutkin ikävä kyllä pois miehen profiilista, koska tulee sellainen olo, etten halua "pilata" miehen elämää sillä, etten halua/voi lapsia saada. Nykyisellä miesystävälläni on kolmevuotias lapsi, ja hän on joskus sanonut, että haluaisi vielä lisää lapsia. Olen sanonut hänelle jo ennen ensitreffejä, etten voi enää lapsia saada, eli tämän asian suhteen päätösvalta on hänellä. Jos toive lapsien saamisesta menee parisuhteemme "yli", niin ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin vaihtaa naista. Itse nautin siitä, kun saa elää ilman pikkulapsiperheen ongelmia ja velvotteita. "Uusperheviikonloput" menevät ihan hyvin kahden täysin eri-ikäisen lapsen kanssa, mutta en tiedä, miten asian laita olisi 24/7...
Mä tulkitsen tuon "ehkä" siten, että ne miehet etsii ensisijaisesti nuorempaa lapsetonta naista ja ovat valmiita perustamaan uusperheen saadakseen nuoren naisen.
- D69
ehkä- ehkä ei kirjoitti:
Mä tulkitsen tuon "ehkä" siten, että ne miehet etsii ensisijaisesti nuorempaa lapsetonta naista ja ovat valmiita perustamaan uusperheen saadakseen nuoren naisen.
Voi se "ehkä" sitäkin tarkoittaa että mies hyväksyy yh-äidin.
Mutta jos minä lapseton nainen törmään ehkä-profiiliin niin pakkohan se on sitten erikseen kysellä että onko niitä lapsia pakko olla tai tulla. - Yhteishuoltaja
D69 kirjoitti:
Mutta jos minä lapseton nainen törmään ehkä-profiiliin niin pakkohan se on sitten erikseen kysellä että onko niitä lapsia pakko olla tai tulla.Mua jollain lailla ärsyttää tää yh-äideistä puhuminen. Yh-äitejä on loppujen lopuksi aika vähän, mikäli sillä tarkoitetaan yksinhuoltajaäitejä. Suomessa on useimmiten yhteishuoltajuus ja myös isät osallistuvat lasten hoitamiseen ja kasvattamiseen. Monet jopa viikko-viikko-systeemillä.
En nyt tarkoita D69:ää, mutta usein ihmiset puhuvat yh-äideistä jonain homegeenisenä ryhmänä, "yh-äidit" sitä ja "yh-äidit" tätä. - ,,,,,,,,,,
Yhteishuoltaja kirjoitti:
Mua jollain lailla ärsyttää tää yh-äideistä puhuminen. Yh-äitejä on loppujen lopuksi aika vähän, mikäli sillä tarkoitetaan yksinhuoltajaäitejä. Suomessa on useimmiten yhteishuoltajuus ja myös isät osallistuvat lasten hoitamiseen ja kasvattamiseen. Monet jopa viikko-viikko-systeemillä.
En nyt tarkoita D69:ää, mutta usein ihmiset puhuvat yh-äideistä jonain homegeenisenä ryhmänä, "yh-äidit" sitä ja "yh-äidit" tätä.Itse käsitän yh-äidin todellakin yksinhuoltajaksi, mutta tällä palstalla tulee sellainen olo, että sillä tarkoitetaan eronnutta naista, jolla on lapsia, siis sekä yksin-että yhteishuoltajia.
- D69
Yhteishuoltaja kirjoitti:
Mua jollain lailla ärsyttää tää yh-äideistä puhuminen. Yh-äitejä on loppujen lopuksi aika vähän, mikäli sillä tarkoitetaan yksinhuoltajaäitejä. Suomessa on useimmiten yhteishuoltajuus ja myös isät osallistuvat lasten hoitamiseen ja kasvattamiseen. Monet jopa viikko-viikko-systeemillä.
En nyt tarkoita D69:ää, mutta usein ihmiset puhuvat yh-äideistä jonain homegeenisenä ryhmänä, "yh-äidit" sitä ja "yh-äidit" tätä.Hyvä huomio, ehkä voisi jotain muutakin nimikettä käyttää.
Eksäni näyttää olevan erikoistunut naisiin joilla on lapsia. Sen jälkeen kun jätti minut on päätynyt vaikka kuinka moneeseen suhteeseen nimenomaan äiti-naisten kanssa. Kai ne isätkin kuvioissa ovat, mutta vaikka eksä raportoi kaikenlaista niin niistä isistä en kyllä ole kuullut juuri mitään. Ehkä naiset eivät sitten viitsi avautua sen kummemmin lastensa isistä. - näin oikeasti
ehkä- ehkä ei kirjoitti:
Ehkä on suomea ja tarkoittaa ehkä, eli ei rajata mitään vaihtoehtoa pois tilanteiden muuttuessa, kaikki mahdollista. Naisen on tätä ilmeisesti vaikea ymmärtää, kun ajattelevat miehiäkin naiseutensa kautta, naisilla tuo ehkä, poistuu tietyn iän jälkeen itseään koskevasta sanavalikoimasta tässä asiassa.
- Biologinen kellosi
ehkä- ehkä ei kirjoitti:
Ehkä on kyllä tai ei. 40 mies etsii 30 v naista, jonka kanssa lapsia voi hankkia lisää tai vanhempaa naista, jonka lapset on jo hankittu.
- V.V.V.
_o/
Lapset on tehty, moottoripyörää en aio hankkia, kuuntelen genreihin katsomatta vain hyvää musiikkia, reino-tohveleita tai kiikkutuolia ei ole ja kotona asuva neiti teini on todennut "iskä, et ole ollenkaan samanlainen kuin kavereiden isät, ne on vanhoja" :-) - sdfljknsdf lksdf
D69 kirjoitti:
Mutta jos minä lapseton nainen törmään ehkä-profiiliin niin pakkohan se on sitten erikseen kysellä että onko niitä lapsia pakko olla tai tulla." pakkohan se on sitten erikseen kysellä että onko niitä lapsia pakko olla tai tulla."
Miksi kaikesta pitää tehdä niin hel**n vaikeata?
Jos niitä lapsia pitäisi olla tai tulla niin eiköhän se ruksi olisi "haluan lapsia"-ruudussa.
ITse veikkaan monen käyttävän ehkä-ruksia koska haluavat maksimoida potentiaaliset kumppaneiden määrän kun lapsia haluavat ja haluamattomat kelpaa moni varmaan voi aidosti olla sitä mieltä, että ehkä niitä voisi tehdä tai sitten ei. - sdf dt3453
,,,,,,,,,, kirjoitti:
Itse käsitän yh-äidin todellakin yksinhuoltajaksi, mutta tällä palstalla tulee sellainen olo, että sillä tarkoitetaan eronnutta naista, jolla on lapsia, siis sekä yksin-että yhteishuoltajia.
eiköhän sillä tarkoiteta yleensä naista joka on lähivanhempi.
- ode41
Myös täällä 40 nainen ja sinkkuna koska mukavaa 40 miestä ei löydy. Joko kauheen nuoria jotka haluaa kokea vanhempaa naista tai yli 50 ukkoja...
eli on meitä, mutta missä me vapaat tapaamme? Samma här! Ikää itsellä 44, vastauksia tulee 30 tai 50 -ikäryhmästä, mutta suunnilleen itseni ikäistä näyttää olevan vaikea löytää. Itselläni 8-vuotias lapsi, joten miehen elämäntilanteen pitäisi olla sellainen, ettei tuon ikäisen lapsen kanssa oleminen olisi vaikeaa - parisuhteeseen kun kuuluu koko paketti, myös ne aiemmista liitoista syntyneet lapset. Jos mies on reilusti yli 50 ja omat lapset jo aikuisia, voi olla vaikeaa ottaa "pakkia" ja sopeutua siihen, että tuon ikäinen lapsi tarvitsee vielä aikuista aika paljon. Jos taas kyseessä on lapseton 30 mies, voi yhtä lailla olla vaikeaa sopeutua siihen, että lapsi rajoittaa elämää. Hämmästyttävän usein tuon ikäinen mies saattaa tosiaan myös puhua siitä, että EHKÄ haluaisi niitä lapsia. Minunko kanssani? On tainnut biologian tunnilla uni yllättää...
- ikärasisti
näyttääpä monella olevan samaongelma kuin minulla. olen 46v ja haen 43-50v miestä, mutta mitä sitä turhaa. yhteyttä ottaa 25-32v nuoret miehet ja yli 60v papat. mutta kun minä haluan miehen joka on elänyt samaa aikakautta kun minä. En halua nuorta urosta.sillä en haluaa kenenkään äidiksi. seurustelin aiemmin 5 vuotta nuoremman kanssa useamman vuoden tuntematta mitään sielunkumppanuutta. nyt haluan jotain syvällisempää. En halua myöskään pappaa sillä en kaipaa isähahmoa enkä tykkää tanssia humppaa. miksi minun ikäiset miehet haaveilevat vielä lapsista. ovat eläkkeellä jo sitten kun lapset pääsee ripille. Olen yrittäny ottaa yhteyttä deittisivustojen kautta työpaikkakuntani miehiin. moni vetoaa liian pitkään välimatkaan. Minä sanon että häh jos kuljen päivittäin yli 100km töissä niin ei kai se nyt oo liian pitkä treffailu matka. mielestäni olen hyvin säilynyt ja hyvin koulutettu sydämmellinen ihminen, mutta kun en tee enää lapsia ja haluan ikäistäni seuraa niin jään yksin!
- mies 50V
Kyllä 5-kymppisiä miehiä netistä löytyy, itse olen 50v mies ja etsin muutamaa vuotta nuorempaa naista tositarkoituksella. Ei se oman löytäminen niin helppoa ole, netissä hakeminen on hyvin tuskaisaa :-(
Itse odotan naisilta yhteydenottoja, mielestäni se toimii parhaiten niin.
Rakkaudella http://www.youtube.com/watch?v=C0i1_PyfIkc - ikärasisti
Kiitos kauniista kappaleesta. lempikappaleitani.
itse olen viime aikoina yrittänyt tehdä aloitteita painamalla tuota flirttinappulaa, mutta ei sekään tehoa. miehet ei edes käy kattomassa flirttaavan profiilia. eli ny sitten pitää vissiin alkaa pommittaa viesteillä, mutta kun se sotii omaa ajatusmaailmaa vastaan. Haluan että mies kiinnostuu naisesta ja tekee aloitteen ensin. Eräs tuttu mies deittailee samalla sivustolla ja on sanonut että kuvani erottuu hyvässä mielessä tarjolla olevista naisista. eli nätti ja symppis. mutta ei sekään kelpaa.Usein olen törmännyt siihenkin että miehillä on tiukat specsit millaista naista he hakevat, mitä sen pitää harrastaa yms. ja eivät ole valmiita joustamaan vaatimuksistaan piiruakaan. kyllä siinä vuosia menee jos pitää kaikki vaatimukset yhden naisen täyttää.
sinänsä surullista ettei ihmiset kohtaa toisiaan- D69
Kuule ei ne miehet kiinnostu viesteistäkään. Ei ole varmaankaan yksikään mies jonka profiilista tai kuvasta olen innostunut vastannut minulle ikinä, tai korkeintaan muodon vuoksi pari sanaa laittaen ja se siitä.
Mutta eihän sitä tiedä jos olen joku Aku Ankka joka on syntynyt paskojen tähtien alla, että ehkä sinun kannattaa yrittää, vaikka minun ei. - D96D
D69 kirjoitti:
Kuule ei ne miehet kiinnostu viesteistäkään. Ei ole varmaankaan yksikään mies jonka profiilista tai kuvasta olen innostunut vastannut minulle ikinä, tai korkeintaan muodon vuoksi pari sanaa laittaen ja se siitä.
Mutta eihän sitä tiedä jos olen joku Aku Ankka joka on syntynyt paskojen tähtien alla, että ehkä sinun kannattaa yrittää, vaikka minun ei."Ei ole varmaankaan yksikään mies jonka profiilista tai kuvasta olen innostunut vastannut minulle ikinä, tai korkeintaan muodon vuoksi pari sanaa laittaen ja se siitä. "
Haet siis vääränlaisia miehiä, luultavasti omaa tasoasi ylempiä. - Mikä on tasoni?
D96D kirjoitti:
"Ei ole varmaankaan yksikään mies jonka profiilista tai kuvasta olen innostunut vastannut minulle ikinä, tai korkeintaan muodon vuoksi pari sanaa laittaen ja se siitä. "
Haet siis vääränlaisia miehiä, luultavasti omaa tasoasi ylempiä.Mulla on ihan sama ongelma: minua kiinnostavat miehet eivät vastaa. Sen sijaan saan viestejä miehiltä, jotka ovat ihan eri maailmasta kuin minä. Ehkä voisi sanoa, että eri tasolta.
Olen itse ammattikorkeakoulun käynyt, b-to-b-myyntityötä kansainvälisessä yrityksessä tekevä, Länsi-Helsingissä omassa asunnossa asuva nainen. Harrastan liikuntaa säännöllisesti, pukeudun siististi ja pidän muutenkin huolta itsestäni. Ylikiloja on noin 5, mutta eivät ne kuvastani näy. Minulla on alle kouluikäinen lapsi.
Minulle kirjoittivat eniten miehet, joiden kirjoitustaito ei ollut kovin häävi, kolmivuorotyötä tuotannossa tekevät, työttömät, lapsettomat ikisinkut maalta, itseäni 15 vuotta vanhemmat tai saman verran nuoremmat, ja harrastukset tai mieltymyksetkään eivät oikein täsmänneet omieni kanssa. - sdfsdfs 32
Mikä on tasoni? kirjoitti:
Mulla on ihan sama ongelma: minua kiinnostavat miehet eivät vastaa. Sen sijaan saan viestejä miehiltä, jotka ovat ihan eri maailmasta kuin minä. Ehkä voisi sanoa, että eri tasolta.
Olen itse ammattikorkeakoulun käynyt, b-to-b-myyntityötä kansainvälisessä yrityksessä tekevä, Länsi-Helsingissä omassa asunnossa asuva nainen. Harrastan liikuntaa säännöllisesti, pukeudun siististi ja pidän muutenkin huolta itsestäni. Ylikiloja on noin 5, mutta eivät ne kuvastani näy. Minulla on alle kouluikäinen lapsi.
Minulle kirjoittivat eniten miehet, joiden kirjoitustaito ei ollut kovin häävi, kolmivuorotyötä tuotannossa tekevät, työttömät, lapsettomat ikisinkut maalta, itseäni 15 vuotta vanhemmat tai saman verran nuoremmat, ja harrastukset tai mieltymyksetkään eivät oikein täsmänneet omieni kanssa."ulla on ihan sama ongelma: minua kiinnostavat miehet eivät vastaa. Sen sijaan saan viestejä miehiltä, jotka ovat ihan eri maailmasta kuin minä. Ehkä voisi sanoa, että eri tasolta."
Kuules ne miehet joille sinä kirjoitat, ajattelevat erittäin todennäköisesti täysin samalla tavalla. Kaipa he muuten vastaisivat, eiks niin?
"Olen itse ammattikorkeakoulun käynyt, b-to-b-myyntityötä kansainvälisessä yrityksessä tekevä, Länsi-Helsingissä omassa asunnossa asuva nainen. "
Toivottavasti ymmärrät että nuo eivät naiselle minkäänlaisia meriittejä, pikemminkin päinvastoin. B2B kv-myyjä olisi varmasti ainakin itselleni naisten ammattien haluttavuuslistan häntäpäässä koska en kaipaa kumppaniksi rahantuojaa uraihmistä, koska olen itse sellainen vaan haluan kodinhengettären. - Mikä on tasoni?
sdfsdfs 32 kirjoitti:
"ulla on ihan sama ongelma: minua kiinnostavat miehet eivät vastaa. Sen sijaan saan viestejä miehiltä, jotka ovat ihan eri maailmasta kuin minä. Ehkä voisi sanoa, että eri tasolta."
Kuules ne miehet joille sinä kirjoitat, ajattelevat erittäin todennäköisesti täysin samalla tavalla. Kaipa he muuten vastaisivat, eiks niin?
"Olen itse ammattikorkeakoulun käynyt, b-to-b-myyntityötä kansainvälisessä yrityksessä tekevä, Länsi-Helsingissä omassa asunnossa asuva nainen. "
Toivottavasti ymmärrät että nuo eivät naiselle minkäänlaisia meriittejä, pikemminkin päinvastoin. B2B kv-myyjä olisi varmasti ainakin itselleni naisten ammattien haluttavuuslistan häntäpäässä koska en kaipaa kumppaniksi rahantuojaa uraihmistä, koska olen itse sellainen vaan haluan kodinhengettären.Tämähän tarkoittaa sitten sitä, ettei nettiprofiileissä ole sellaista tietoa, joiden perusteella henkilöt voisivat arvoida odotusten ja asenteiden yhteensopivuutta.
itse olen ajatellut, että parhaiten mulla synkkais miehen kanssa, jolla on hieman samantyyppinen työ, samanikäinen lapsi/lapsia ja jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Kaikkien kohtien ei tarvitse täsmätä. Mikä on tasoni? kirjoitti:
Tämähän tarkoittaa sitten sitä, ettei nettiprofiileissä ole sellaista tietoa, joiden perusteella henkilöt voisivat arvoida odotusten ja asenteiden yhteensopivuutta.
itse olen ajatellut, että parhaiten mulla synkkais miehen kanssa, jolla on hieman samantyyppinen työ, samanikäinen lapsi/lapsia ja jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Kaikkien kohtien ei tarvitse täsmätä.Minulla on ollut hakukriteereinä vähintään lukiokoulutus, ruumiinrakenne normaali, pyöreä tai ylipainoinen, pituus 165-185, savuttomuus, ei kotona asuvia lapsia ja ei halua lapsia. Lisäksi minun on pitänyt mahtua täysin miehen kriteereihin ennen kuin olen laittanut viestiä tai flirttiä. Suurin osa niistä, joita olen lähestynyt, on ollut kuvattomalla profiililla. Silti ei vastauksia.
Onneksi livenä natsaa hieman paremmin mutta ei sieltäkään ole vielä Sitä Oikeaa löytynyt.
no täällä tietenkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama635339Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä854329Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1073881Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732771Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1672658Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta752478Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?292474Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl812238- 1741970
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431626