Mistä löydän wav-päätteistä musiikkia liitettäväksi poweriin?
wav-musiikki
5
93
Vastaukset
- ea69
wav-päätteistä musiikkia saa helposti ripattua omilta (tai lainatuilta) audio-cd levyiltä. Koska wav-tiedostot on isoja, ei niitä yleensä "löydä" mistään, vaan niitä käytetään väliformaattina esim. cd:ltä lähdettäessä tai työformaattina musiikkia editoitaessa.
- AC/DC muunnin
Minä liitin powerin sähköverkkoon.
Se tekee 12V DC:tä. - ei enää tarvetta
Minä olen joskus imuroinut ohjelman, taisi olla nimeltaan Wave Pad tasi jotain sinne päin. Joka tapauksessa se muutti musiikin Wav-muotoon, jolloin sen pystyin liittämään PowerPointiin. En tiedä onko sitä vielä olemassa vai onko tullut parempia. Tuo oli ilmainen kuitenkin.
- Oh-hoh.
Onko PowerPoint oikeasti niin antiikkinen ohjelma, ettei se ymmärrä mp3:sia?
Ihmettelen vain, vaikken ole vuosiin kyseistä ohjelmaa käyttänytkään. - voimapiste
Oh-hoh. kirjoitti:
Onko PowerPoint oikeasti niin antiikkinen ohjelma, ettei se ymmärrä mp3:sia?
Ihmettelen vain, vaikken ole vuosiin kyseistä ohjelmaa käyttänytkään.Täytyy olla joku ikivanha versio. Jo 2007 PowerPoint kelpuuttaa mp3:set.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611