Tässä on tullut tavattua typerässä twoo.deitssä 4 eri yksinhuoltaja naista,on chatatty ,viikkotolkulla,ilman mitään näkyvää tulosta,olen myös tavannut livenä 2,Sama tulos.Ekaks katsotaan ulkonäkö,eli pärtstäkerroin,sitten aletaan puhumaan ex;stä,ollaan ylimielisiä.suojamuuri,ei paljon puhuta,aletaan ladella ehtoja pöytään,ennen kuin on edes tavattu.Ei kelpaa ,jos on asiallinen,ystävällinen,käyttää asiallista kieltä,pukeutuu siististi,ulkonäkö on huoliteltu,hygienia kunnossa,,käy töissä,on kiinnostunut naisen asoista,haluaa tutistua paremmin,tässä vaiheessa,sitten ilmoitetaan,että ei olla kiinnostusta tavata.Samapa tuo,etsinkin sinkku naista,en ota paineita,koska minulla ja yksinhuoltajilla ,ei natsaa,nyt eikä tulevaisuudessa,se on fakstaEn pidä ylimielisyydestä ja siitä että luullaan tyhmäksi,ja reppanaksi,päinvastoin nauran ,pitäkööt luulonsa,minulla on sen verran vahva itsetunto,en pienistä vastoinkäymisistä lannistu.
Miksi ei natsaa yh;n kanssa ,jolla on lapsia
15
360
Vastaukset
- 25
Ottaen huomioon tuon tekstiräpellyksesi kielellisen tason voi todeta, että he ovat täysin oikeassa pitäessään sinua tyhmänä reppanana.
- kkdjddddidkkkek
Itsetuntosi on aika nollassa, kun täällä täytyy ruikuttaa. Yh:t hakee itselleen miestä, eivät onnetonta pojanreppanaa kaiken lisäksi huonolla itsetunnolla varustettuna.
- anneli,ulla
sukkamehu,olet.
- imekää sukkamehua
Te tässä reppanoita olette,ja surkeita,hahahaha,voi vattu,kiva tollasia,provota,imekää sukkaanne luuserit.
- yyhooo
Minä olen yh, mutta olen myös nainen joka on aika paljon kokenut ja säätänyt elämäni aikana. Enää en jaksa säätää ja arvailla tai odottaa että minulle kerrotaan mitä ajattelen ja miten haluan elämäni elää. Ja koska tiedän miten haluan elämäni elää ja kantapaan kautta olen oppinut mitä parisuhteeni ei ainakaan tule olemaan, niin sen kyllä myös sanon siinä vaiheessa kun siitä aletaan puhumaan. Siis siinä vaiheessa kun tapailu alkaa muuttumaan seurusteluksi. Muuta en voi tarjota ja minusta on rehellistä ja kunnioittavaa sanoa suoraan ne omat ehtonsa joista voidaan keskustella ja toinen saa päättää lähteekö samaan kelkkaa vai ei.
Samaa odotan myös vastakumppaniltani, että hän sanoo selkä suorassa mitä elämältään haluaa ja millaisen parisuhteen haluaa. Tai ainakin millaista ei halua, sen jokainen osaa sanoa.
Sitä en kyllä ymmärrä että siitä eksästä pitää jauhaa. En minä jauha. Ex on ex vaikka hyvät välit onkin mutta on syitä miksi hän on ex. - älä ota yh:tä!
näin sinkkunaisena olen ihmetellyt aina niitä miehiä jotka haksahtavat yh-NAISTEN KUMPPANEIKSI. vALITSE MIELUMMIN SINKKUNAINEN! Kerron syitä:
-synnyttäneen ja imettäneen naisen kroppa vs. sinkkunaisen kroppa: rinnat imetyt, rupsahtaneet, vatsassa raskausarvet, maha veltostunut, alapää ommeltu ja räjähtänyt ja löystynyt synnytysten jäljiltä. Snkkunaiselle ei ole mitään näistä!
-muuttamisen mahdottomuus. Jos avioudut, et voi muuttaa, koska ex-mies ei salli, tai lasten kaveripiiri hajoaa. Exän mukaan lomailet, matkustat, kysyt luvat, vietät lomat, exä määrää kaiken, joudut kuljettajan tehtäviin.
-maksat vieraiden lasten kulut, sähköt, vedet, asumiskulut, bensat, ruuat.- amatöörigyne
Sinkkunaisella voi olla löysä römpsä, riipparit, löllö maha ym selluliittikertymää, kaksoisleuka ja vaikka mitä vikaa.
Synnyttäneellä voi olla kimmoisat paikat ja jopa kauniit rinnat. - itsenäinen mies
Oikeassa olet
- 15+5
En tiedä, minkä ikäinen sinä olet, mutta jos meidät kaksi laittaa vierekkäin ilman vaatteita, niin veikkaanpa, että kakkoseksi jäät.
Kiitos runsaan aerobisen liikunnan, säännöllisen salilla käynnin, terveellisten elämäntapojen ja hyvien geenien näytän nykyisin timmimmältä kuin ennen lapsia. Alapää ei ole revennyt tai levennyt mihinkään päin ja rinnat ovat erittäin terhakat ja pystyt B-kupit. Ja tästä olen saanut positiivista palautetta sekä eksältä että niiltä parilta mieheltä, joiden kanssa olen ollut eroni jälkeen tekemisissä.
Ei ne asiat aina ole niin yksinkertaisia, kuin voisi kuvitella. - totuus nbcc
15+5 kirjoitti:
En tiedä, minkä ikäinen sinä olet, mutta jos meidät kaksi laittaa vierekkäin ilman vaatteita, niin veikkaanpa, että kakkoseksi jäät.
Kiitos runsaan aerobisen liikunnan, säännöllisen salilla käynnin, terveellisten elämäntapojen ja hyvien geenien näytän nykyisin timmimmältä kuin ennen lapsia. Alapää ei ole revennyt tai levennyt mihinkään päin ja rinnat ovat erittäin terhakat ja pystyt B-kupit. Ja tästä olen saanut positiivista palautetta sekä eksältä että niiltä parilta mieheltä, joiden kanssa olen ollut eroni jälkeen tekemisissä.
Ei ne asiat aina ole niin yksinkertaisia, kuin voisi kuvitella.valitettavasti valehtelet-älä edes viitsi. Raskausarpia on mahdotonta poistaa, samoin kun rinnat rupsahtaa ja on tyhjinä usean imetyksen jälkeen, niitähän et urheilulla saa kiinteiksi. Lähes jokaisella naisella synnytyksessä alapää ratkeaa-väliliha leikataan, ja vagina on löystynyt. Siitä seuraa usein jopa inkontinenssia.
- 16+2
totuus nbcc kirjoitti:
valitettavasti valehtelet-älä edes viitsi. Raskausarpia on mahdotonta poistaa, samoin kun rinnat rupsahtaa ja on tyhjinä usean imetyksen jälkeen, niitähän et urheilulla saa kiinteiksi. Lähes jokaisella naisella synnytyksessä alapää ratkeaa-väliliha leikataan, ja vagina on löystynyt. Siitä seuraa usein jopa inkontinenssia.
Kaikille ei tule raskausarpia lainkaan. Toisaalta niitä voi tulla myös lapsettomille naisille lihomisen seurauksena.
Samoin rintojen ei tarvitse rupsahtaa imetyksestä huolimattakaan. Siihen vaikuttaa paljon rintojen koko, muoto ja varmasti eniten geeniperimä. Omat tissini ovat edelleen terhakat ja nännit osoittavat ylöspäin.
Kaikkien naisten vaginakaan ei levähdä synnytyksessä. Siihenkin vaikuttaa niin monet asiat. Ja runsas liikunta, nimenomaan sellainen, joka treenaa myös lantion sisempiä lihaksia, huolehtii lopuista.
Omalla kohdallani osuutta oli varmaan myös sillä, että sain lapset nuorena, eli hieman yli kaksikymppisenä. Kroppa palautui silloin aivan eri tavalla kuin sinulle ehkä käy, jos/kun alat niitä lapsia vasta vanhempana vääntämään.
- Yksi yhteishuoltaja
Yh:t eli yksinhuoltajat ovat tässä maassa aika harvinaisia nykyään. Yleensä on kyseessä yhteishuoltajuus.
- Viilati viilati
Ai Y niin kuin yhteis, H niin kuin huoltaja?
- itsenäinen mies
Sille kun ei mahda,mitään jos ei kemiat kohtaa,eli ei kolahda,olen suorapuheinen,enkä tuppisuu.Enkä tarkoittanut kaikkia yksinhuoltajia,taikka yhteishuoltajia.Olen itse yksinhuoltajan kasvattama,olen nähnyt sen puolen lapsena,ja murrosikäisenä,tälle yyyyhoolle sanoisin,että on niitä sellaisiakin,miehiä jotka puhuu ja haluaa kokopaketin.
- jta5hwrs
Se on avioeron (yleensä) varjopuolia. Useimmat ovat yrittäneet kaikkensa ja tehneet sellaisiakin kompromisseja, joita ei pitäisi itseään kunnioittavan ihmisen tehdä. Tämä johtaa helposti siihen, että meneekin seuraavaksi täysin toiseen äärilaitaan. On ehdoton ja luovuttaa pienimmästäkin täysin normaalista arkielämän vastoinkäymisestä. Moni silti haaveilee parisuhteesta, miettimättä lainkaan mitä tasapainoinen sellainen vaatii. Valitettavasti suhdetta tällaisen kanssa yrittävät tahtovat joutua sivullisuhriksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama897448Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1176159Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1584304Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?393002Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2272939Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782866Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta882577Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902308- 1862239
Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh141770