Ilmianto koiran rääkkäyksestä tehty

äimän käki!

Ja samalla syyte pitäisi antaa sille henkilölle joka myi/antoi taas Tukiaiselle uuden koiran. Jalka kun katkeaa tallomisen aiheuttamana niin pistetään piikille. Mutta edesvastuuseen on saatava ne pentutehtaatkin!

10

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hienoa aloittaja!

Veikö sen lopetettavaksi? Ei hvtti. Koirat kokonaan veke tollaselta. Hyvä aloittaja! Oikein toimit!

• !)(("))

jos toi totta, tosi järkyttävää!!!! sairasta!!!!!! että joku astunut koiran jalan päälle ja eikun piikille!????

• Kiitos!

Hienoa, hienoa, hienoa!!!!

• Tosi faktaa

Itse en Tukiaisen ihailija mutta mutta.
      Nyt alottaja vähän haku ammunnassa,ei Tukiainen koiraansa piikille vienyt,sehän lukee jopa Tukiaisen blogissa näin.

Kieltäydyin Viljo-koirani lopettamisesta, jalkaleikkaus maksaa yli 2000 euroa!
      Posted on 13/04/2012 by Johanna

Meidän koiraperheemme jaksaa hyvin, pikkuruinen yorkshirenterrierini tyttökoira Hilma joka seuraa minua jokapaikkaan, jopa saunaan ja suihkuunkin, on täysin kiintynyt minuun. Nassu on hänestä hieman mustasukkainen, mutta rauha pysyy maassa, kun he kaikki nukkuvat kanssani, ja annan kaikille samat herkkuluut ja hyvät ruuat. He ovat oppineet tottelemaan todella hyvin, istuvat ja antavat tassua käskiessä, Nassu tekee temppujakin kuten tanssii, ja kaikkein persoonallisin ilmestys on Julian mopsi Bonzo, joka on kertakaikkiaan aivan suloinen!!!! Minusta on ihanaa kun koira kuorsaa, ja Bonzo on niin hirveän inhimillinen!

Hilman poikakaveri Viljo joutui leikkaukseen, koska jalka murtui. Minulle ehdotettiin hänen lopetustaan, mutta en suostunut siihen, Viljo on kuitenkin vasta vajaan vuoden ikäinen söpöläinen. Hänelle tehdään näillä näkymin kaksi eri leikkausta, joiden kustannus tulee olemaan yli 2 300 e.

Hankin alunperin paljon pikkukoiria, koska menin Arton kanssa naimisiin ja luotin häneen, että hän haluaa muuttaa kanssasi asumaan yhteen Helsinkiin ja hän rakastaa koiria ja kantaa niistä vastuun yhdessä kanssani. Viljo oli hoidossakin Arton luona useita viikkoja Lapissa ja ihmettelenkin nyt hänen käytöstään todella paljon. Laitoin viestin hänelle että Viljon jalka on murtunut ja koirani on sairaalassa. Artolta ei tullut viestiä eikä soittoa.

Olen käsittänyt, että Arto on kausiluontoinen työntekijä Saariselällä, siellähän on vaan tietyt sesongit jolloin töitä riittää. Tietysti hienoa, että Arto on jaksanut käydä kuukausia duunissa siellä, mutta tätä välinpitämättömyyttä ihmettelen.

Perheessämmehän tapahtui toinen surutapaus liittyen rakkaaseen lähiomaiseeni joka oli ihan eri tasoa, mutta olen sopinut, etten puhu siitä enkä kirjoita siitä.

Koska ajattelin, että olemme Arton kanssa naimisissa ja asumme yhdessä, haaveilin myös siitä, että Viljo ja Hilma voisivat hankkia pentuja yhdessä. Mutta nyt minkään kennelin perustaminen on mahdotonta. Kuten sanoin, haluaisin suuren koiran tulevaisuudessa, esim. kultaisen noutajan, mutta vasta sitten kun minulla on vastuunsa ottava mies joka kantaa vastuun yhdessä kanssani. Jos koirista ei välitetä kunnolla, niin miten on sitten lasten laita?????

Koirani ovat hyvin kiintyneitä minuun, varsinkin tyttökoira Hilma itkee heti, jos käyn edes kaupassa. Kaikilla koirillani on koirapassit ja he pääsevät matkustamaan lähestulkooon ympäri maailmaa. Yorkeissa on hoitaminen turkkinsa suhteen, esim. mopsia ei tarvitse viedä trimmaajalle.

Kovat siivousurakat käynnissä, siivoan ja pesen koko keskustan asunnon kuntoon, se on hieno ylimmässä kerroksessa oleva Helsingin keskustanasunto. Minulla on siellä miljoonia vaatteita ja kenkiä, vien suuren osan niistä Suomen Punaiselle Ristille jonka jäsen olen ollut jo vuosia. Osan annan kolmannelle siskolleni Jasminalle ja osan pidän itse kuten iltapuvut.

Olen asunut Helsingin ydinkeskustassa yli 10 vuotta.
      Jaa Facebookissa
      Posted in Blogi | 18 Comments
      ← Older posts
      HAE BLOGISTA
      Search for:

• H-RT

Ja sinä uskot kaiken tuon olevan totta, ihan oikeesti?

• Ei helvetti!

Että ryhävalas Tukiainenko pillerihuuruissaan astunut koiransa päälle ja joutunut lopettamaan sen ja nyt jo uusi "uhri" hankittuna?

• .HJK.

Tukiaisen blogissahan on kirjoitettuna aivan mitä tahansa. TAITAT OLLA TYHMÄPÄÄ.

• Voi Tuksun puksua

Olen monesti ihmetellyt, että miten niitä Tukiaisten koiria hoidetaan. Molemmat neitoset matkailevat siellä sun täällä ja käyvät keikoilla ympäri Suomea ja lomailemassa ulkomailla, niin missä ne koirat silloin on? Kuka niitä käyttää ulkona, kuka antaa ruuan?

Jos koiran ottaa, niin silloin pitää olla elämässä säännöllisyyttä. Johanna on kertonut, että hän nukkuu puolille päivin ja se jos mikä ei ole hyvä koiran omistajalle. Johan ne koirat joutuvat olemaan rakko pullistuneena, kun odottavat emäntänsä heräämistä. Ja ei riitä koiralle, että sillä on ruokaa kilotolkulla ja vettäkin löytyy kupista. Pienikin koira tarvitsee virikkeitä ja ulkoilua.

• vinttikoiruli

Ettekö muista videollakin KKJ eijulkisuudenhenkilö astuu pikkukoiran päälle ja sanoo jotain Oho siihen..ei prkl koiria tommosille!!!!

• lorinlorin

Ei tarvi rakon pullistella kun on pehmeä kokolattiamatto, mille liritellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe