Hei! Alanyaan menossa viikoks toukokuun puolivälissä. Keskustan lähellä hotelli. Jos sinä 20v mukava bilettäjähenkinen tyttö olet samaan aikaan paikan päällä, ja kaipaat kaveria syömään, yöelämään, retkille, ostoksille, rannalle ja muuhun lomatekemiseen, ota yhteyttä. [email protected]
ALANYA 16.5 1vko KAVERIA +20v tytöstä tytölle? :)
10
457
Vastaukset
- En tule
Sun maineesi kyllä tunnetaan!
- hk
Sekopää älä kirjottele jonninjoutavaa shittii katkerana ku ite oot elämäs tollases järjestäny ettei voi matkustella.....
- Hehe heh
Pikku tyhmyrille tiedoksi: netti toimii kaikkialla samalla tavalla...
- 3 viikon pääst menos
nimimerkki en tule...kirjoittaa jokaiselle tota samaa kuka vain on seuraa vailla!
- Ei ihme
että "suomiladyt" ovat seuraa vailla. Kukapa huonosti käyttäytyvien, vitttua hokevien alkoholistein kanssa haluaisi olla tekemisissä, ellei ole oleskelulupaa vailla...
- Suomi-tytteli
menee sinne tapaamaan turkkilais-poikia. Oletko itse itse sellainen? Jos et niin et kelpaa. Ja jos olet kannattais mainostaa paikkakuntalaisuutta.
- Reino Puukko
Tämä keskustelu on hieno pala suomalaisen kehitysvammaisuuden historiaa ja se pitäisi julistaa UNESCOn suojelukohteeksi.
- 7+9
Mä en kertakaikkiaan vaan ymmärrä, että mitä iloa oikeesti joku saa siitä, kun tulee kirjottelemaan ties mitä roskaa toisten teksteihin! Ja aivan turhaa roskaa onkin, ei mitään järkeä. Ei vaan ymmärrä. Täällä toiset parjaa turkkilaisia ja heidän tapojansa elää, mutta en nyt tiedä jos täällä näyttää ihmiset omaavan paljon parempaa arvomaailmaa. Sitä ollaan olevinaan niiiin paljon parempia ihmisiä, mutta huhhuh..!
- Ainakin meillä
on ilmiselvästi parempi huumorintaju kuin muslimien hutsuilla:)
- Tuomo Airaksinen
Panolomalle siis seuraa tarvitaan, kivampi kikattaa ja ottaa drinksuja sit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462