Onks se paljon pyydety? Johanna on oikeesti nyt todella sairas Ne vihjailut siitä et Johanna pakoilisi oikeudenkäyntiä ei pidä paikkaansa. Ja kylllä, älykääpiöt, sairaannakin voi olla käydä netissä ja päivittää tietoja. Johannalle kaikkee hyvää,oikeus voittaa!!!!!
Jättäkää Johanna rauhaan!
5
149
Vastaukset
- norjalainen birke
Voi tuksu ku oot ajat sitten jäänyt julkisuudesta. Goood bye.
- On vai
Onhan se oikeesti tiedetty pitkään että kyseinen henkilö on henkisesti sairas. Mutta mitä mahdat tarkoittaa tällä "todella sairaalla". Joutunut (tai päässyt) suljetulle?
- angelin angelika
Kyllä jätetään rauhaan, mutta kun tuksu itse ei jätä muita rauhaan, siinäpä se.Ketuttaako tuksia,kun näädät tonkii kaikki valheet esiin, hehheee...
- läheltä seurannut
angelin angelika kirjoitti:
Kyllä jätetään rauhaan, mutta kun tuksu itse ei jätä muita rauhaan, siinäpä se.Ketuttaako tuksia,kun näädät tonkii kaikki valheet esiin, hehheee...
olen samaa mieltä on kaiken lisäksi tekemisissä avioliitossa olevan miehen kanssa aika petturi esittää muka niin oikeudenmukaisuutta ja kunnioittaa rehellisyyttä voihan vee.. ottais selville kenen kans pitää yhteyttä ja ajattelis miehen perhettä jolla on monta lasta. tämäon tosi tietöö.
- H-RT
Hahahaa! Päivän paras.... Niin paljon valheita ja kaikki niin läpinäkyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1461191
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 55535
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462