Kyllä tää origin on ihan paskaa

Pettynyt toimivuutee

Vai missä se vika on? Pelissä, amd näyttisajureissa, pelissä?

Eli ei levyjä vaan peli ladataan kaupasta ja sen kanssa pitää käyttää
jotain origin sontaa ja itse peliä ole missään, mikään ei toimi kunnolla.
Hohhoijaa mitä paskaa.. Alkujaan meni "viikko" että pelin sai toimimaan,
jumalaton määrä asentamisesta ja säätämistä kymmeniä kertoja
kunnes peli ihan vahingossa alkoi toimia.

Nytkin lataan peliä uudestaan, minne se sen lataa eli oikeasti
filua ole missään ettei sitä voi kopioida, 5h latausaika.

Battlefield III:n kanssa on jatkuvasti ongelmia saada se toimimaan.
Peli kaatuu melkein koko ajan ja hyvin ajoitetulla kuvankaappauksella
selviää vain se että lukee herja peli kaatui.. no mitä mä teen
että se toimisi??? Sitten on jokin amd ongelmat, niitä ei saa asennettua millään
että saisi kunnolla toimimaan.

Pyysin jo kerran rahat takaisin mutta sitten peli alkoihin toimia, taidan pyytää
kohta rahat takaisin, eihän tälläisessä ole mitään järkeä että nää ei toimi.

23

3301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kscwcwecw

      Lataus valmistunut, asennetaan peli, kirjaudu, valitse kansio minne peli asennetaan ja tämän jälkeen taas hommat menee ihan sekaisin.
      'Tulee mm:ssa herjaa että ohjelmaan on kirjauduttu joltain ulkopuoliselta
      koneelta, täh. Räpellysten jälkeen koitan sulkea kahta origin ikkunaa,
      toinen menee kiinni ja toinen ei koska pelin asennus on kesken
      vaikka missään ei näy että asennus edistyisi.

    • ihmettelen!

      Ongelma: Meinasin asentaa Battlefield3:sen ja vaatii Origin tunnukset, no olen tehnyt tunnukset ja varmasti on oikein kirjoitettu käyttäjätunnus ja salasana... Origin väittää että jompikumpi on väärin kirjoitettu.. olen muuttanut salasanan parikin kertaa jo. ei vaan millään saa kirjauduttua sisään... missä vika??

      • Auttava käsi

        hei mulla no vastaus! Sinun pitää laittaa sähköpostitsi oma salasana mulla oli sama juttu mut ei enää


      • tosi on

        Salasanassa ei saa olla erikoismerkkejä


      • vittu ea

        Vitut ea tää hiton paska origin on täyttä paskaa


    • moikka6

      Mulla origin vaan lataa ja lataa kun yritän lunastaa peliä eikä mitään tapahdu.

    • joku1005

      Te ette osaa mitään.

    • ORIGIN ON PASKAA

      Mulla origin vaa heittää viestin: On ilmennyt odottamaton virhe, käynnistä origin uudelleen ja yritä uudestaan! JA IHAN VARMASTI LAITOIN OIKEEN SALIKSEN YMS!

      • har har har har

        Kumma kun ongelmat on aina kädettömillä tumpeloilla :DDDDDD


    • vittuntunut

      Mitä tässä voi tehdä kun yritän yhdistää origin tilini xboxiin se herjaa että origin tiliä ei voi yhdistää EA-tiliin sillä se onjo yhdistettynä toiseen EA-tiliin. Eli nähtävästi minulla on toinenkin EA-tili, mutta eihän sen tunnuksia voi muistaa kun ei ole hajuakaan millon se on tehty ja miksi?! Olen yrittäny löytää EA:n yhteytstietoja, jotta voisin lähettää sinne sähköpostia, mutta mistään ei löydy, jos joku tietäisi sen sähköposti osoitteen niin viitsiskö joku sen pistää tähän? Kiitos.

      • Auttaja

        Kirjota vaa selaimen hakuu EA ota yhteyttä ainaki ite ku tuli simcity ongelma nii ne autto voi ottaa yhteyttä puhelimel tai sähköpostil


    • FUUUUUUUUUUUUU

      origin ei päästä kirjautumaan väittää vaan että salasana on väärä nyt ea:n viisaat ihmiset poistakaa origin käytöstä se on vaan niin vitun paska

      • originkusee

        Nii on!!Ekan kerran ostin sieltä tänään pelin enkä varmana osta enää uudestaan!Suoralatauksena otin sen ja latasin koneelle...mutta ei toimi ei!Joka hemmetin kerta kun yrittää käynnistää peliä ni tulee vaan ilmotus jossa kehotetaan tarkistamaan onko tietokoneessa verkkoyhteys ja yrittämään sen jälkeen uudestaan.JA MULLA ON NETTIYHTEYS!Mutta eeeei, silti heittää vaan tommosta tekstiä näytölle...v*tun origin.Ois kiva tietää mistä johtuu tommonen??? Ei ne osaa mitään tehä ammattitaidolla siellä ea:ssa.-____-


      • pelimieserimies79779
        originkusee kirjoitti:

        Nii on!!Ekan kerran ostin sieltä tänään pelin enkä varmana osta enää uudestaan!Suoralatauksena otin sen ja latasin koneelle...mutta ei toimi ei!Joka hemmetin kerta kun yrittää käynnistää peliä ni tulee vaan ilmotus jossa kehotetaan tarkistamaan onko tietokoneessa verkkoyhteys ja yrittämään sen jälkeen uudestaan.JA MULLA ON NETTIYHTEYS!Mutta eeeei, silti heittää vaan tommosta tekstiä näytölle...v*tun origin.Ois kiva tietää mistä johtuu tommonen??? Ei ne osaa mitään tehä ammattitaidolla siellä ea:ssa.-____-

        Kokeile eri selaimilla tuon V*tun kirjoilemisen sijaan.


      • ea on perseestä

        Sama origin päästi kirjautumaan sisälle 3 viikon ajan mutta sitten se väittää että salasanassa tai käyttäjä tunnuksessa on virhe Perkele Imepillua EA Ja Origin


    • hehe2

      Latailen peliä ekaa kertaa Originilla ku sain kaverilta tuotekoodin. Origin jaksaa ladata kolmisen prosenttia kerrallaan, sitte jämähtää ku tikku kakkaan eikä lähe latamaan peliä ennen ku oon käynnistäny Orginin uuestaan. Jännä on joo, pitäs warettaa kaikki.

      • Saissea

        Mulla sama meininki. Välillä lataa ihan kivaa vauhtia, vaan vartin päästä ku tarkistaa että missä mennään nii tämäpä on juminu johonki. Uudelleen käynnistäminen auttaa vaan kylläpä tuota kehtuuttaa 10min välein buuttailla. En käyttäs jossen ois saanu HB:n kautta miltei ilmasiks pelejä. :D


      • origin on iha jees
        Saissea kirjoitti:

        Mulla sama meininki. Välillä lataa ihan kivaa vauhtia, vaan vartin päästä ku tarkistaa että missä mennään nii tämäpä on juminu johonki. Uudelleen käynnistäminen auttaa vaan kylläpä tuota kehtuuttaa 10min välein buuttailla. En käyttäs jossen ois saanu HB:n kautta miltei ilmasiks pelejä. :D

        Mitähän mökkulaläppäri-virityksiä teillä mahtaa olla?

        Aloittajalle suosittelisin poistamaan kaikki AMD ja Ati sotkut koneelta ohjauspaneelin kautta ja sen jälkeen Driversweeper ohjelmalla kaikki edellä mainittuihin liittyvät sotkut pois. Sitten käynnistät koneen uudestaan ja asennat näyttikselle uusimmat ajurit.

        Originia olen käyttänyt sen ilmestymisestä asti. Alun lastentautien jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia.


    • OrginiOriginaali2

      Tämä Origin on EAn uusi pelien asennus ja käynnistys ohjelma. Origin tunnukset ovat samat kuin EAn tunnukset. Origin on minun mielestä erittäin helppo ja mukava.
      Tuotekoodi on Serial Numero, jos joku ei hoksannu kuten minun kaverini :D

    • Nykyään Origin toimii kuin junan vessa ja Steamista poiketen saat rahat takas jos ostat paskan pelin. Muutaman pelin saanut sieltä halvemmalla kuin Steamista vaikka ne aktivoidaankin Steamiin ja pelataan sitä kautta (mm. Tombraider 2013, Grid 2...)

    • ps4 höhöhööö

      kaikki x boksin käyttäjät on homojaa lällällää :P

    • vituttaa se

      vittu se mitään toimi. BF3 päivitykset jumii 88% eikä homma siitä etene.. Omissa käsissä tämä paska ei ole.

      ORIGIN ON TÄYSI ***** JA ***** HAISEVA SELLAINEN!!!!!!!!!!!!ORIGIN ON TÄYSI ***** JA ***** HAISEVA SELLAINEN!!!!!!!!!!!!ORIGIN ON TÄYSI ***** JA ***** HAISEVA SELLAINEN!!!!!!!!!!!!ORIGIN ON TÄYSI ***** JA ***** HAISEVA SELLAINEN!!!!!!!!!!!!ORIGIN ON TÄYSI ***** JA ***** HAISEVA SELLAINEN!!!!!!!!!!!!ORIGIN ON TÄYSI ***** JA ***** HAISEVA SELLAINEN!!!!!!!!!!!!

      pakko nostaa tätäkin

    • Xdlsdslimmill

      Mä Oikeesti Pelkään paskaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe