Se on nimittäin Kanadan selvä voitto saletisti!
Panostakaa nyt ajoissa ja isosti! Suomipoika on ihan kuutamolla kun tulee neljän paskamatsin jälkeen vastaan maailman ykkösmaa jolla on jo kova peli alla Usa:a vastaan. Ylimielinen Suomi joutuu ensimmäisen kerran tappioasemaan ja peli on selvä.
Tienatkaa jos haluatte.
Ja huomenna koppa ropisee Suomen päässä.
12
216
Vastaukset
- ponu
2 kohdetta Tulos Oma merkki
46. Venäjä 2 − Ruotsi — - - 2 4,35
29. Suomi 2 − Kanada — - - 2 5,55
Kokonaiskerroin: 24,14
jos noin käy niin saa ainakin nappulaa vitutukseen. - dnkekekek
Ei tuu tapahtumaan. Suomi-Kanada menee tasan luultavasti 3-3 tai 4-4
Venäjä tulee voittamaan kahdella maalilla. Viimeinen niistä tyhjiin ajassa 59.51. Tekijä on muuten Malkin, jos sekin jotain kiinnostaa.- toiset tekee massia
olet vitun huono arvaa.
- esa.
malkin tekee 0-1,päivän paras kohde.
- esa vain osaa
jälleen!
- nonhomo
Tämä oli huippuvihje, mä peesasin parilla tonnilla. Nyt tilailemaan matkaa jenkkeihin. Jos ajelis vaikka nycistä losiin.
- Kärpix
"Tämä oli huippuvihje, mä peesasin parilla tonnilla. Nyt tilailemaan matkaa jenkkeihin. Jos ajelis vaikka nycistä losiin."
Älä viiti. Sää peesasit kahdella eurolla ja nyt saat sillä nippa nappa maksettua jonkun parkkisakon, lähes 50 tonnin sijaan.- taito hyppysissä
""Tämä oli huippuvihje, mä peesasin parilla tonnilla"
Sorry. Koittakaahan lapsoset nyt pysyä totuudessa. Tällä palstalla ei kukaan muutamaa satunnaista tietäjää lukuun ottamatta pelaa satasta suuremmalla panoksella - siihenkin vaaditaan riittävä pelikassa. Ja riittävä tieto-taitomäärä pelikassan hallintaan ja oikeaoppiseen pelaamiseen... - nonhomo
Nonnih.. Kanadalla ja USA:lla tuli voittoa tasan kolme tonnia joten sillä reissaakin mukavasti parin viikon amerikan turneen.
- ompussa käynyt
nonhomo kirjoitti:
Nonnih.. Kanadalla ja USA:lla tuli voittoa tasan kolme tonnia joten sillä reissaakin mukavasti parin viikon amerikan turneen.
joudut loppumatkan myymään persettäs tai kerää pulloja ellet ota omia eväitä mukaan.
- nonhomo
Kyrpiix???..
BTW.. ens perjantaina reissuun..
- taito hyppyrissä
Rähmä käpälässä, käpälät rähmässä. Taavetti kuuluu tuhrijoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462