http://www.sub.fi/ohjelmat.shtml/viidakon_tahtoset/jakso8/kohokohdat/tahtoset_matkivat_martinaa_katso_hulvaton_69_bitches_-esitys
Katsokaa ja revetkää. :D
parasta pilaa martinasta
15
655
Vastaukset
- hdrhdhrdg
Hahahah :D
- JEEEEEE56
Mahtava!!! Juuri kun se vittumainen viiksi..
- KUKA esitti Martinaa
Ei helvatta että AIKUISET IHMISET ovat noin LAPSELLISIA (sittenkin), vaikka pidin heitä tähän asti suht fiksuna!! Oliko "laulajana" Marianne? Katoin nopeesti ja jos oli, niin pisteet tippui nollaan! Ja mä kun pidin häntä kaikista fiksuimpana ja aikuismaisempana kuin muut.
Mutta nyt....EI EI EI HYVÄ:((
Oikaiskaa jos olen väärässä Mariannen suhteen...en nimittäin aio katsoa toistamiseen! Esittikö hän "Martinaa" ja jos ei niin kuka?- Nolla on nolla
Väärässä olet, mutta mitä väliä?
Miksi yleensäkään katsot mitään ko. tuotantoon liittyvää? - Outoa..............
Nolla on nolla kirjoitti:
Väärässä olet, mutta mitä väliä?
Miksi yleensäkään katsot mitään ko. tuotantoon liittyvää?Miksi tuo "KUKA esitti Martinaa" on noin raivona? :)
- MartinaFani
Minua ei kyllä naurattanut tuo lapsellinen esitys yhtään.
- MartinaFani
Laulu taitaa kertoa heistä itsestään :)
- Tiedoksi
MartinaFani, ysiluokalla ei muuten lasketa prosenttilaskuja......
- MartinaFani
No miten meidän kirjassa niitä sitten on? Ennen niitä oli yhtälöparit!
- Selvä peli!
Ei kuulu ysiluokan opetussuunnitelmaan! Nuo ovat sitä aiempien luokkien asioita. Et todellakaan ole 16 v fani.
- hahha
Selvä peli! kirjoitti:
Ei kuulu ysiluokan opetussuunnitelmaan! Nuo ovat sitä aiempien luokkien asioita. Et todellakaan ole 16 v fani.
Haha, sulla on vanha kirja, eli taidatkin olla seissskan toimituksesta :D Onnea vaan namskistyöpaikasta. Laatua pukkaa.
- glamyyr
Tämän sarjan parasta viihdettä. Niin hyvä.
- Anni RULESS
Eilenkin oli niiiin leppoisa viidakko-ohjelma. Tuli ihan mieleen, että Mara ei ehkä ois osannu relata samalla tavalla. Mimmeillä on hieno yhteishenki. Ja Anni on aivan ykkönen!! Mahtava ihminen hyvällä asenteella.
T: Nainen 40vee- 21
Anni on ihan paras noista tähtösistä. Kaunein, upein, fiksu, opiskellut jne... Ja osaa relaa... Tykkään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462