montako kertaa olette olleet parisuhteessa?mitä lukua kavahtaisitte, jos saisitte kuulla että tyyppi, jota tapailette on sanojensa mukaan seurustellu?
numbers
21
439
Vastaukset
- aikuinennainen62
Ensimmäinen tyttönen jo 5v :)
- Baboom
Minä kavahtaisin lähinnä sitä, jos jo aikuisen iässä oleva tyyppi kertoo, ettei ole koskaan jaksanut yhdessä suhteessa muutamaa vuotta pidempään.
- sinkkuilua
Toivottavasti emme kohtaa...minkä ihminen voi, jos ei ole löytänyt sitä oikeaa???
- Tuplakupla
Nyt on pakko kysyä sulta Baboom että minkä ikäinen olet ja oletko sinkku? Luin tekstejäsi tuolta aiemmasta keskusteluketjusta ja ajatuksesi jäivät mieleeni. :)
- 3
Joo... en lähtisi sekaantumaan naiseen, jolla on pitkä liuta eksiä, joista kunkin kanssa on viihdytty pari vuotta. Siitä voi jo melkein ekstrapoloida, missä itse tulee olemaan muutaman vuoden kuluttua.
- Joustin
3 kirjoitti:
Joo... en lähtisi sekaantumaan naiseen, jolla on pitkä liuta eksiä, joista kunkin kanssa on viihdytty pari vuotta. Siitä voi jo melkein ekstrapoloida, missä itse tulee olemaan muutaman vuoden kuluttua.
sekaannuin just tollaseen . paska suhde ja paha mieli .
sit kun loppu niin tutut sanoi että sehän oli stadin pahin vonkaaja ja tyrkky .
lähelt pitää etten mene eheytymiskurssille ; )
- 1+19
0 kertaa. ei oo löytyny oikeeta ei..
Parikymppisellä kavahdan jos suhteita on ollut yli viisi. Itse en halua seurustella muuten kuin tosimielellä, enkä ymmärrä niitä jotka hyppivät suhteesta toiseen pienen ihastumisen perässä. - ...
Oletteko koskaan miettineet, että jos sillä toisella on ollut niitä suhteita, niin ei se jättäjä suhteessa ole aina just se nainen. Sehän voi olla myös niin, että itse on halunut seurustella, mutta toinen on ottanut ja jättänyt, lähtenyt vieraan matkaan ja sitten tästä syytätte sitä jätettyä ?
Ja toisaalta jos toinen paljastuu petturiksi/valaehtelijaksi/narkiksi/alkoholistiksi/henkisesti sairaaksi, niin mitä järkeä on enää jatkaa siinä suhteessa ?
Voi olla myös niin, että itse on sitä tyyppiä, että haluais seurustella vakavasti, mutta jokainen kohtaama nainen on ollut sitä kevytkenkäistä tyyppiä, joka on lähtenyt..Lähtenyt kuka minkäkin takia, toinen haluaa vain vapautta, toinen ei tiedä onko kiinnostunut naisista vai miehistä, toinen on ahdistunut, jollakin on vakava syömishäiriö/itsarikierre/alko-ongelma/huumeongelma, joku on rakastunut toiseen..yksi valehtelee ja ravaa vieraissa jne. Ja tästäkin syytätte vain sitä toista osapuolta, joka on jätetty/petetty ?
Sitten kun koette elämää ja kasvatte ihmisinä vähän enemmän, niin huomaatte, että ei elämä ole niin helppoa eikä mustavalkoista.
Itse en ainakaan haluaisi seurustella naisen kanssa, joka on elänyt pumpulissa eikä ole mitään elämänkokemusta, sillä itse ainakin olen kokenut paljon asioita nuorena.- 1+19
Tämän takia toiseen tutustutaan ensiksi, ennen kuin aletaan seurustella. Mä ainakin haluan tietää toisen kannan päihteisiin, valehteluun, pettämiseen yms. ennen kuin suhteesta tulee mitenkään virallisempi. Toki ihminen saattaa muuttua suhteen aikana erilaiseksi, mutta ei se muutos hetkessä tapahdu.
Siitä olen samaa mieltä, että en haluaisi seurustella naisen kanssa joka on elänyt pumpulissa. Mutta koska itse olen päässyt yli nuorena tapahtuneista asioista, niin haluan nykyään pitää elämäni mukavana ja mahd. helppona. Sitä p*skaa on siedetty jo tarpeeksi, enempää en halua. Siksi haluan tutustua todella hyvin, varmistua etten ala seurustella huumeriippuvaisen, itsarikierteisen tai muuten kovin ongelmaisen kanssa. Ei haittaa, jos näitä ongelmia on ollut, kunhan ne ovat jo pitkällä historiassa.
- Baboom
Minä tarkoitin juuri näitä sitoutumisrajoitteisia, jotka kaipaavat uutta säpinää elämäänsä aina tietyin väliajoin. Toki nämäkin tyypit yleensä rauhoittuvat jossakin vaiheessa, sen odottelu voi vaan olla muille melko raastavaa puuhaa. Sille ei tietty voi mitään, jos on tullut jätetyksi tai kumppani on osoittautunut jotenkin epäsopivaksi. Toisaalta, jos nainen kerta toisensa jälkeen haksahtaa pettäjäalkoholistiin, ei sekään kauhean hyvä juttu ole.. Mutta se nyt ei tässä tainnutkaan olla pointti.
- typy88
En ole ollu suhteessa naisen kanssa, muta koen olevani valmis siihen ja tietysti lisää kokea naisen kanssa kaikkea mahdollista! :)
- Girlsgirlsgirls
Ei ole korrektia kertoa monenko kanssa on seurustellut.
Se on ihan puppua, että kaikki pitää jakaa.
Seukkasin muutaman vuoden ihqun naisen kanssa ja muutettiin yhteenkin asumaan.
Hän oli muualta, joten mun ysteistä tuli sitten yhteisiä ystejä.
Kaikki meni todella hyvin, kunnes hänelle selvisi vahingossa, että meikän ystit on meikän exiä.Senjälkeen ei mikään ollut enää kuin ennen. Ja kuten arvata saattaa, niin erohan siitä sitten tuli.
Mun maailmassa exästä ei voi koskaan enää tulla nyxää, ero on se viimenen niitti, kun muuta ei ole enää tehtävissä ja sehän ei uusinnoissa paremmaksi muutu. - <.-<
Yhden kerran. Muuttui tyttösystävästä ystäväksi.
Luvusta en tarkkaan tiedä mutta jos ollut iästä riippuen todella monen kanssa, niin tuntuisi ehkä omalta puolelta olevani vain yksi niistä lisää, joka jää taas kohta taakse. - N_alle30v
En ole ollut yhdessäkään
Ennen 30v ikävuotta max 5 kumppania olisi vielä ok määrä.
Ennen seurustelua tulisi tuntea toista riittävästi - tsägästä_kiinni
En kyllä kertoisi montako exää on ollut; aika monta.
Mutta jos musta olisi ollut kiinni niin olisin edelleen sen kanssa jonka tapasin 18-v..
Eroamiset ovat rankkoja prosesseja ja en erityisemmin halua muutoksia elämään jos suhteella on pieninkin elinmahdollisuus.
Mun exät ovat olleet levottomia ja harrastaneet muita siinä sivussa, ei sille mitään voi. - Eksätär
Ei kai tommosia voi laskea. Jokainen seurustelu on omanlaisensa. Tietty on niitä, jotka haksahtaa hoitamaan alkoholisteja yms. ja vaikka ne on hienoja tyyppejä, on niillä paljon eksiä jos kuitenkaan eivät ryhdy oksennuksia pidempään siivoileen. Ei moni exä aina kerro siitä, että on huithapeli.
Ite olen sitoutumiskammoinen ja siksi olen nykyään yksin. En halua pahaa kenellekään mutta suhteet alkaa ahdistaa vaikka kuinka yritän. - violy
Itse nyt 25-vuotiaana kavahtaisin ehkä sitä, ettei ole lainkaan kokemusta seurustelusta. Nykymaailmassa ensimmäinen kumppani on harvemmin se, kenen kanssa perustetaan perhe. Myös sitä kavahtaisin, jos joku laskisi parin-muutaman kuukauden jutun seurusteluksi ja tällaisia "suhteita" olisi useampia.
Kaikkein pelottavimpia ovat kuitenkin ihmiset, joista huomaa menneisyyden painon liian selvästi. Jos onkin kokemusta, mutta muutoin on kypsymätön ihminen, saattaa menneet ja käsittelemättömät asiat tulla liiaksi rasitteeksi uudessa suhteessa.
Eli ideaali olisi nainen, jolla olisi ollut vakavampia suhteita, jotka olisivat asiallisesti loppuun saatettuja ja jolle minä olisin se tarpeeksi kauan kaivattu "oikea" :) - J
No jaa, sekö sitten lienee syy meikän yksinoloon, että oon törmänny vain sellasiin, että kavahtavat mua sen takia, ettei ole kokemusta seurustelusta, kun ikääkin mulla on kohta 30. No, eipä sitä kokemustakaan tällä menolla tule, eikä tarvii miettii sitä, et onko kumppanilla liikaa eksiä.
Yrittänyt olen tutustua uusiin ihmisiin, vaan jokin mussa ilmeisesti sitten mättää, kun yhteydenpito loppuu viimestään sen jälkeen, kun ollaan tavattu. Tämä on tapahtunut siks usein, et mussa se vika sillon varmaan on oltava. Kaverit väittävät kyllä aivan muuta, mut mistäs mä tiedän, kehtaako ne mulle vaan sanoa, jos tuo totta oisikin. Vaan jos en kelleen kelpaa, ni anti olla. Ehkä mä vielä jatkan kattelemista ja lopulta tyydyn kohtalooni, jos ei vain natsaa.- ,,,,,
Sama juttu. Kolmeakymppiä lähestyn, eikä yhtäkään seurustelusuhdetta ole takana eikä ilmeisesti edessäkään. Kyllähän sen joskus näkee ihmisten säälin ja huvittuneisuuden sekaisista ilmeista, että ilmeisesti tämänikäinen nainen, joka ei ole vielä kelvannut kenellekään, on sirkusfriikki. Olen yrittänyt kysellä ihmisiltä, että missä minussa sitten on se vika, kun en kenellekään kelpaa, mutta ei kukaan kerro.
- Hohhohhoijaa
,,,,, kirjoitti:
Sama juttu. Kolmeakymppiä lähestyn, eikä yhtäkään seurustelusuhdetta ole takana eikä ilmeisesti edessäkään. Kyllähän sen joskus näkee ihmisten säälin ja huvittuneisuuden sekaisista ilmeista, että ilmeisesti tämänikäinen nainen, joka ei ole vielä kelvannut kenellekään, on sirkusfriikki. Olen yrittänyt kysellä ihmisiltä, että missä minussa sitten on se vika, kun en kenellekään kelpaa, mutta ei kukaan kerro.
No ei kannata kuunnella noita taulapäitä, jotka ryhtyy luetteleen montako seurustelusuhdetta on pitäny olla että kelpaa ja että jos ei ole ollu on epäilyttävä ja jos on ollu liikaa on epäilyttävä jne. jne.
Kaiken maailman skeidaa. Mun mielestä voi olla ihan "normaali" vaikka ei seurusteliskaan. Ikävämpi juttu ja merkki mulle on se, jos esim. kestää vuosia sairaassa suhteessa vaikka se ehkä paperilla näyttäis hyvältä, voi todeta seukanneensa... Joskus ihmettelen mistä näille palstoille riittää näitä älyn jättiläisiä teemaan ku teemaan. Aina halutaan niputtaa, stereotypistää ja tasapäistää. Höh. - violy
No, itseasiassa itse olen kyllä seurustellut naisen kanssa, joka oli yli 30-vuotias ja minun kanssani ensimmäistä kertaa vakavassa suhteessa. Eikä hänessä tietenkään mitään vikaa ollut, hän oli vain keskittynyt siihenastisessa elämässään muihin asioihin :)
Tarkoitan, että kavahtaisin -ehkä- kokemattomuutta, koska tiedän, että sellaisessa tilanteessa on omat haasteensa. Mutta jos menisin treffeille ja tapaamani ihminen olisi muutoin minusta kiinnostava aikuinen, kypsän oloinen ja tasapainoinen nainen, niin en varmasti lopettaisi tapailua sen takia.
Tässä varmaan vain hahmotellaan näitä ideaaleja, todellisuushan on usein jotain muuta, kuin millaiseksi asiat itselleen hahmottelee. Tärkeintä minulle on, että tuleva kumppanini olisi elänyt omannäköistään elämää, olisi tyytyväinen siinä ja valmis rakentamaan yhdessä tulevaisuutta.
Kyllä sinunkin aikasi vielä tulee, elä oo huolissas. Sopiva ei vain ole vielä osunut kohdalle. Ei se varmaan ongelmatonta oo kellään vähemmistöön kuuluvalla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2573389
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?362972Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342208Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari422122Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa781994Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841766Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh491687Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221547Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561444Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151350