Kolminaisoppi on heille lähes kaikille yhtenäinen tekijä. "Kuoli sinun syntiesi vuoksi" -käsitys utopinen. Jos sinä tapat ihmisen, joka sinun ystäväsi, tapettu ihminen ottaa sinun syntisi tappamisesta niskoilleen?! Ei logiikkaa tämän kaltaisessa ajattelutavassa.
Kysymyksiä ja vastauksia:
"Jeesus vastaa minun rukouksiin" - vertaa tässä rukoilua puulle, kiville, vastaako ne rukouksiin? Voiko jumala kuolla? Ja jos hän ei ollutkaan jumala, niin miten luotu voi vastata rukouksiin? Vain Allaah voi vastata rukouksiin. Älä lohduta tai myötäile vaan koita löytää yhteinen mielipide.
"Ei mitään väliä mitä uskontoa harjoitat, kunhan teet hyviä tekoja" - Kyseenalaista mikä on "hyviä tekoja"? Hyvyys on vaihteleva termi eri ihmisistä lähtien. Joku mitä itse pidät hyvänä, ei välttämättä ole toisen mielestä jne.
• Kun Jeesus rukoili, kenelle hän rukoili jos oli jumala? Itselleenkö?
• Kun Jeesus nostettiin ylös, teidän uskomuksen mukaan, missä hän on nyt? Jumalan oikealla puolella? Jos niin, niin kuinka hän voi olla samaan aikaan Jumala?
http://helsinginmuslimit.fi/index.php/7-etusivu/11-islamiin-kutsuminen
Vaarana vain on, että jos tämän palstan seuraajat uskovaisista alkavat ymmärtämään nämä yllämainitut tosiasiat älyllisellä tavalla vedenpitäviksi, vaarana tulee olemaan ehdoton alistuminen "!Jumalan lkuperäiseen uskontoon"
(Koraani 13:28, käännös merkityksestä)
Jumalan asettama alkuperäinen uskonto
Islam on uskonto, jota Jumala on Lähettiläidensa kautta ilmoittanut ihmisille kaikkina aikoina, ja jossa Hän on ilmaissut kuinka ihminen voi toteuttaa luomisensa tarkoituksen ja elää hyvän elämän. Sanana Islam tarkoittaa alistumista, tottelevaisuutta ja rauhaa, eli täydellistä antautumista Jumalan, maailmankaikkeuden Luojan Tahtoon ja johdatukseen. Islam muodostuu uskosta, tiedosta ja teoista. Koraani on Jumalan viimeinen ilmoitus, jonka tehtävänä on palauttaa koko ihmiskunta Luojansa, ainoan Jumalan palvomiseen hyvällä sanomalla, vetoamalla ihmisen järkeen ja ymmärrykseen hyvästä ja pahasta ja varoittamalla Tuomiopäivästä. Koraani on Jumalan sanaa, joka ilmoitettiin Profeetta Muhammadille enkeli Gabrielin välityksellä (rauha heille molemmille).
Islm nousee ainakin naapurimassamme ruotsissa valtauskonnoksi lähimmän 50 vuoden aikana.
Se on peruuttamaton kehityksen suunta.
Järkeviä ajatuksia ateistien käyttöön
21
249
Vastaukset
- ?????
Juutalaisusko, kristinusko, allahinusko, muut sieltä sikiävät lahkot, kaikki samaa sontaa, vähän eri paketeissa vain.
"Koraani 13:28, käännös merkityksestä"
Se, että jotain on kirjoitettu kirjaan, ei tee siitä totta.
"Se on peruuttamaton kehityksen suunta. "
Höpöhöpö.Samaa paskaa se Islamkin on, vähän erivärisissä kuorissa vain.
"Kolminaisoppi on heille lähes kaikille yhtenäinen tekijä. "Kuoli sinun syntiesi vuoksi" -käsitys utopinen. Jos sinä tapat ihmisen, joka sinun ystäväsi, tapettu ihminen ottaa sinun syntisi tappamisesta niskoilleen?!"
Ööö siis käsitys utopinen, kun joku kuoli syntieni vuoksi. Ja minä tapan ihmisen joka on minun minun ystäväni? - ja tapettu ihminen ottaa minun syntini niskoilleen? Eiku öö...?..
"Ei logiikkaa tämän kaltaisessa ajattelutavassa."
Ilmeisestikkään ei.
"Jeesus vastaa minun rukouksiin" - vertaa tässä rukoilua puulle, kiville, vastaako ne rukouksiin?"
Tuskin sen enempää kuin Odin tai Krishnakaan. Toki tällaiseenkin ihmiset ovat uskoneet. Ja osa uskoo yhä.
"Voiko jumala kuolla?"
En ole koskaan jumalan nähnyt elävän tai kuolleen joten. En tiedä.
"Ja jos hän ei ollutkaan jumala, niin miten luotu voi vastata rukouksiin?"
Tätä sinun varmastikkin kannattaa ennemmin kysyä Kristityiltä. Itse kun olen koko tyypin olemassaolosta hyvin skeptinen. Tai siitä osasiko se kävellä vetten päällä..
"Vain Allaah voi vastata rukouksiin. Älä lohduta tai myötäile vaan koita löytää yhteinen mielipide."
Nyt en ymmärrä. Kenen kanssa minun pitäisi nyt saada yhteinen mielipide?
Ja moniinko Muslimien rukouksiin tämä Jumalasi on nyt vastannut?
Onko Shiiat vai Sunnit hänen "Oikeita" alistuneita seuraajiaan joiden rukouksiin hän on vastannut?
"Ei mitään väliä mitä uskontoa harjoitat, kunhan teet hyviä tekoja"
Okkei.
"- Kyseenalaista mikä on "hyviä tekoja"? Hyvyys on vaihteleva termi eri ihmisistä lähtien. Joku mitä itse pidät hyvänä, ei välttämättä ole toisen mielestä jne."
No tämähän on kyllä jo nähty. Toisten mielestä WTC-iskut olivat hyvä teko. Omasta mielestäni se oli paha rikos ihmisyyttä vastaan.
"• Kun Jeesus rukoili, kenelle hän rukoili jos oli jumala? Itselleenkö?"
Jos Jeesus oli jumala tai ainakin halusi ajatella oelvansa jumala tai hänen poikansa. Niin siinä tapauksessa ehkä. Ehkä todellisuudessa hän ei rukillut lainkaan. Mistäpä minä sen tiedän. Raamattu kun koottin 300-vuotta hänen kuolemansa jälkeen.
"Islm nousee ainakin naapurimassamme ruotsissa valtauskonnoksi lähimmän 50 vuoden aikana."
Neuvostoliiton piti olla ikuinen. Ja Maailmanlopun piti tulla jo viime vuonna.
Ja onko nyt kyseessä taas Shiialaisuus vai Sunnilaisuus joka Ruotsissa tulee nousemaan?- Herätystyyppi
Maahanmuutto ja maahanmuuttajien syntyvyys tekee sen todeksi.
Islaminukoiset syrjäyttää väestöpaineellaan ruotsalaisten kansankodin pois maailmankartalta.
Sitä pitäis myös ateistien alkaa miettimään.
Ne ovat todella vihaisia ja elävät samaa aikaa kuin kristityt 1500 luvulla.
Vaara on todellinen, enemmistövalta on demokratiaa ja se vaihtuu, huonoon suuntaan tulevaisuudessa.
Kristityt menettivät pelin jo, eikä meidän pidä siitä iloita tai olla huolettomia. Herätystyyppi kirjoitti:
Islaminukoiset syrjäyttää väestöpaineellaan ruotsalaisten kansankodin pois maailmankartalta.
Vaara on todellinen, enemmistövalta on demokratiaa ja se vaihtuu, huonoon suuntaan tulevaisuudessa.
Kristityt menettivät pelin jo, eikä meidän pidä siitä iloita tai olla huolettomia."Maahanmuutto ja maahanmuuttajien syntyvyys tekee sen todeksi."
Niinhän sitä luulisi, jos kuvittelee, että muttoliike ja syntyvyys ei koskaan muutu.
"Kristityt menettivät pelin jo, eikä meidän pidä siitä iloita tai olla huolettomia. "
Pitäisikö meidän olla surullisia, että meillä ei ole teokratiaa?Herätystyyppi kirjoitti:
Kristityt menettivät pelin jo, eikä meidän pidä siitä iloita tai olla huolettomia."Maahanmuutto ja maahanmuuttajien syntyvyys tekee sen todeksi.
Islaminukoiset syrjäyttää väestöpaineellaan ruotsalaisten kansankodin pois maailmankartalta."
Ei nyt ihan noinkaan ole. Kas kun eivät maahanmuutajat vaikka Muslimitaustaisia olisivatkin. Aina siltikään aivain ummikkoja ole tiedon suhteen minkälaisen kulttuurin menevät kohtaamaan.
Varsinkin jos itse ovat pakenemassa uskonnollista väkivaltaa. Toki kaikissa ryhmissä löytyy niitä pahiksi jotka haluavat liata maineensa ja muiden.- Ajatuksiaate
atac kirjoitti:
"Maahanmuutto ja maahanmuuttajien syntyvyys tekee sen todeksi.
Islaminukoiset syrjäyttää väestöpaineellaan ruotsalaisten kansankodin pois maailmankartalta."
Ei nyt ihan noinkaan ole. Kas kun eivät maahanmuutajat vaikka Muslimitaustaisia olisivatkin. Aina siltikään aivain ummikkoja ole tiedon suhteen minkälaisen kulttuurin menevät kohtaamaan.
Varsinkin jos itse ovat pakenemassa uskonnollista väkivaltaa. Toki kaikissa ryhmissä löytyy niitä pahiksi jotka haluavat liata maineensa ja muiden.Totalitaariset uskonnot ajatuksineen saavat jokatapauksessa sijaa ruotsissa.
Islamista poiskääntyminen tietää tappotuomiota luopiolla.
Islamin sisällä on verivihollisia, toistensa kurkussa olevia oikeauskoisten ryhmittymiä.
Kristityt tulevat jäämään vähemmistöksi ruotsissa.
Kiinnostavaa kuohuntaa ja sisäisiä jännitteitä siellä tulee olemaan.
Islamuskoiset eivät ole sekulaarisempia ja vapaaseen tahtoon yhtäpaljon taipuvaisia kuin kristityt.
Se on huono asia.
Miltantit muslimit tulevat nostamaan päätänsä ruotsissa, kunhan aika on kypsä.
Ruotsi tulee olemaan erikoinen kokeilu, luultavasti ensimmäinen länsimaa, joka muuttuu.
Islamista tulee pääuskonto, ehdottoman varmasti tulevaisuudessa.
Uskonnoista vapaata valtiota siitä ei ole tulossa.
Ainoastaan kristityn valtion muuttuminen uskonnottomaksi on mahdollista.
Ja buddhalaisten valtioiden.
Me elämme osittain teokraattisessa valtiossa, mutta emme niin pahasti teokraattisessa kuin muslimivaltiot.
Egypti ja Turkki esimerkiksi ovat luisumassa teokratiaan päin.
Ihmiset haluavat diktaattoria, oli se sitten Jumala tai maanpäällinen johtaja.
Unkarissa esimerkiksi, demoratia on tuhoutunut kansan tahdon mukaisesti.
Kun ruotsi islamisoituu, demokratia ja vapaus heikkenee valtion sisällä.
Olen varma kehityksen kulusta. Ajatuksiaate kirjoitti:
Totalitaariset uskonnot ajatuksineen saavat jokatapauksessa sijaa ruotsissa.
Islamista poiskääntyminen tietää tappotuomiota luopiolla.
Islamin sisällä on verivihollisia, toistensa kurkussa olevia oikeauskoisten ryhmittymiä.
Kristityt tulevat jäämään vähemmistöksi ruotsissa.
Kiinnostavaa kuohuntaa ja sisäisiä jännitteitä siellä tulee olemaan.
Islamuskoiset eivät ole sekulaarisempia ja vapaaseen tahtoon yhtäpaljon taipuvaisia kuin kristityt.
Se on huono asia.
Miltantit muslimit tulevat nostamaan päätänsä ruotsissa, kunhan aika on kypsä.
Ruotsi tulee olemaan erikoinen kokeilu, luultavasti ensimmäinen länsimaa, joka muuttuu.
Islamista tulee pääuskonto, ehdottoman varmasti tulevaisuudessa.
Uskonnoista vapaata valtiota siitä ei ole tulossa.
Ainoastaan kristityn valtion muuttuminen uskonnottomaksi on mahdollista.
Ja buddhalaisten valtioiden.
Me elämme osittain teokraattisessa valtiossa, mutta emme niin pahasti teokraattisessa kuin muslimivaltiot.
Egypti ja Turkki esimerkiksi ovat luisumassa teokratiaan päin.
Ihmiset haluavat diktaattoria, oli se sitten Jumala tai maanpäällinen johtaja.
Unkarissa esimerkiksi, demoratia on tuhoutunut kansan tahdon mukaisesti.
Kun ruotsi islamisoituu, demokratia ja vapaus heikkenee valtion sisällä.
Olen varma kehityksen kulusta."Olen varma kehityksen kulusta. "
Olet nielaissut sinulle syötetyn pelon ilmapiirin. Tosin sillä ei ole realistisia perusteita, mutta joillekin uhka tuntuu todelliselta.- Aikavarmaoon
ertert kirjoitti:
"Olen varma kehityksen kulusta. "
Olet nielaissut sinulle syötetyn pelon ilmapiirin. Tosin sillä ei ole realistisia perusteita, mutta joillekin uhka tuntuu todelliselta.Höpöhöpö.
50 vuoden kuluttua minua ei ole, mutta ruotsi on muuttunut.
Toisilleen vihamieliset suuntaukset elävät epävakaudessa.
Kristinusko näivettyy luonnollista tietä pois ja Islam täyttää mielikuvituksen omalla ideologiallaan.
En luota kansanmassoihin.
Ne ovat harhaanjohdettavissa ja pimeitä.
Ne tarvitsevat valheita elääkseen jonkinlaisessa varmuudessa.
Tarve kuolemanjälkeiseen hyvään elämään ja kurinpito vaatii uskontojen olemassaoloa.
Eliitti tietää sen.
Ehkä Islamille luovutetaan jokupäivä vallan avaimet ruotsissa.
Kansalle opetetaan vaan uusi uskonto joka syrjäytti vanhan.
Ja se uskonto on tyhmistävämpi ja alistavampi kuin kristinusko.
Monikulttuurinen yhteiskunta on ohimenevä ilmiö.
En luota kansoihin, että sivistyneisyys voittaisi alkuperäiset hulluudet.
Uskonnot eivät häviä mihinkään. Aikavarmaoon kirjoitti:
Höpöhöpö.
50 vuoden kuluttua minua ei ole, mutta ruotsi on muuttunut.
Toisilleen vihamieliset suuntaukset elävät epävakaudessa.
Kristinusko näivettyy luonnollista tietä pois ja Islam täyttää mielikuvituksen omalla ideologiallaan.
En luota kansanmassoihin.
Ne ovat harhaanjohdettavissa ja pimeitä.
Ne tarvitsevat valheita elääkseen jonkinlaisessa varmuudessa.
Tarve kuolemanjälkeiseen hyvään elämään ja kurinpito vaatii uskontojen olemassaoloa.
Eliitti tietää sen.
Ehkä Islamille luovutetaan jokupäivä vallan avaimet ruotsissa.
Kansalle opetetaan vaan uusi uskonto joka syrjäytti vanhan.
Ja se uskonto on tyhmistävämpi ja alistavampi kuin kristinusko.
Monikulttuurinen yhteiskunta on ohimenevä ilmiö.
En luota kansoihin, että sivistyneisyys voittaisi alkuperäiset hulluudet.
Uskonnot eivät häviä mihinkään."Aikavarmaoon"
No voi voi. Mitään todellisia perusteluitahan sinulla ei ole ollut antaa. Mutulla ei pitkälle pötkitä.- Mietiperusteluja
ertert kirjoitti:
"Aikavarmaoon"
No voi voi. Mitään todellisia perusteluitahan sinulla ei ole ollut antaa. Mutulla ei pitkälle pötkitä.PERUSTELU oli, islamin uskosta ei luovuta tai jos luopuu, hänet saa tappaa muiden islaminuskoisten toimesta.
Ruotsissa maahanmuuttajille syntyy lapsia enemmän kuin alkuperäisillä asukkailla.
Se on ajan kysymys.
Mikä tässä oikeasti on vaikeeta käsittää?
Ruotsissa tapahtuu väestöpohjan ja samalla uskonnon vaihtuminen jossain tulevaisuudessa.
Ei kovin kaukaisessa, muttei meidän elinaikanamme. Mietiperusteluja kirjoitti:
PERUSTELU oli, islamin uskosta ei luovuta tai jos luopuu, hänet saa tappaa muiden islaminuskoisten toimesta.
Ruotsissa maahanmuuttajille syntyy lapsia enemmän kuin alkuperäisillä asukkailla.
Se on ajan kysymys.
Mikä tässä oikeasti on vaikeeta käsittää?
Ruotsissa tapahtuu väestöpohjan ja samalla uskonnon vaihtuminen jossain tulevaisuudessa.
Ei kovin kaukaisessa, muttei meidän elinaikanamme."PERUSTELU oli, islamin uskosta ei luovuta tai jos luopuu, hänet saa tappaa muiden islaminuskoisten toimesta."
Näinhän ei asia selvästi ole Ruotsissa tai monessa muussakaan maassa, jotka ovat väestörakanteeltaan muslimimaita, joten ei se toimi perusteluna.
"Ruotsissa maahanmuuttajille syntyy lapsia enemmän kuin alkuperäisillä asukkailla."
Kuten olen jo kertonut, ei syntyvyys pysy läheksään aina tasaisena, joten syntyvyyskään ei toimi perusteluna. Trendinä nimittäin on se, että maassa syntyneillä sukupolvilla syntyvyys laskee huomattavasti maahanmuuttajiin verrattuna.
"Mikä tässä oikeasti on vaikeeta käsittää?"
Ei ole mitenkään vaikeaa käsittää, että väitteesi perustuu pelkkään mutuun todellisen tiedon ja ymmärryksen sijaan.
"Ruotsissa tapahtuu väestöpohjan ja samalla uskonnon vaihtuminen jossain tulevaisuudessa.
Ei kovin kaukaisessa, muttei meidän elinaikanamme."
Tuollaisia väitteitä voi tietysti tehdä, jos ei osaa käsitellä monimutkaisia asioita kuin typerillä yleistyksillä selvittämättä asiaa.ertert kirjoitti:
"PERUSTELU oli, islamin uskosta ei luovuta tai jos luopuu, hänet saa tappaa muiden islaminuskoisten toimesta."
Näinhän ei asia selvästi ole Ruotsissa tai monessa muussakaan maassa, jotka ovat väestörakanteeltaan muslimimaita, joten ei se toimi perusteluna.
"Ruotsissa maahanmuuttajille syntyy lapsia enemmän kuin alkuperäisillä asukkailla."
Kuten olen jo kertonut, ei syntyvyys pysy läheksään aina tasaisena, joten syntyvyyskään ei toimi perusteluna. Trendinä nimittäin on se, että maassa syntyneillä sukupolvilla syntyvyys laskee huomattavasti maahanmuuttajiin verrattuna.
"Mikä tässä oikeasti on vaikeeta käsittää?"
Ei ole mitenkään vaikeaa käsittää, että väitteesi perustuu pelkkään mutuun todellisen tiedon ja ymmärryksen sijaan.
"Ruotsissa tapahtuu väestöpohjan ja samalla uskonnon vaihtuminen jossain tulevaisuudessa.
Ei kovin kaukaisessa, muttei meidän elinaikanamme."
Tuollaisia väitteitä voi tietysti tehdä, jos ei osaa käsitellä monimutkaisia asioita kuin typerillä yleistyksillä selvittämättä asiaa.Nämä Islamfobia persutelut ovat mieelstäni aika samallia viivalla ja lähes yhtä huonosti perusteltuja kuin homofobia. kuten se onkin.
- Hyhhyihyi
Olipa äärimmäisen valheellinen otsikko.
Ei ainoatakaan järkevää ajatusta.
Oikeastaan ei edes yhtään ainoaa ajatusta.
Taikauskoinen sonta ei siitä parane, vaikka se pakattaisiin vähän eri nimiseen pakettiin. Samaa kurapotastkaa edelleenkin. Ei auta uusi kääre eikä hajuste. - 1213
Suosittelisin lukemaan itse kerran Uuden Testamentin, voisit yllättyä miten paljon se eroaa sinun käsityksestä "kristinuskosta". Alla olevassa linkissä on koottuna asiaa noista vääristä käsityksistä.
http://www.kolumbus.fi/r.berg/index.html
""Jeesus vastaa minun rukouksiin" - vertaa tässä rukoilua puulle, kiville, vastaako ne rukouksiin? Voiko jumala kuolla? Ja jos hän ei ollutkaan jumala, niin miten luotu voi vastata rukouksiin? Vain Allaah voi vastata rukouksiin. Älä lohduta tai myötäile vaan koita löytää yhteinen mielipide."
Miksi Muslimit kumartavat ja palvovat kiveä, joka on Kaabassa? Eikö se ole vähän sama kuin rukoilisi puuta tai pitäisi tiiltä jumalana?- .-.-.-
Kovastihan tuolla kirkoissa kumarrellaan monennäköisiä kuvia ja patsaita täälläkin päin maailmaa. Kumpikohan syö enemmän yhteiskunnan varoja, kivenmurikka vain kirkkorakennus kuluineen ja kovapalkkaisine pappeineen?
- 1213
.-.-.- kirjoitti:
Kovastihan tuolla kirkoissa kumarrellaan monennäköisiä kuvia ja patsaita täälläkin päin maailmaa. Kumpikohan syö enemmän yhteiskunnan varoja, kivenmurikka vain kirkkorakennus kuluineen ja kovapalkkaisine pappeineen?
"Kovastihan tuolla kirkoissa kumarrellaan monennäköisiä kuvia ja patsaita täälläkin päin maailmaa. Kumpikohan syö enemmän yhteiskunnan varoja, kivenmurikka vain kirkkorakennus kuluineen ja kovapalkkaisine pappeineen? "
Noh, ei kai sillä hinnalla väliä, jos uskovat sen kustantavat.
Kuvien kumartelu on nähdäkseni vastoin Aabrahamin Jumalan käskyjä ja siksi kristittyjen olisi syytä luopua sellaisesta. - -.-.-.
1213 kirjoitti:
"Kovastihan tuolla kirkoissa kumarrellaan monennäköisiä kuvia ja patsaita täälläkin päin maailmaa. Kumpikohan syö enemmän yhteiskunnan varoja, kivenmurikka vain kirkkorakennus kuluineen ja kovapalkkaisine pappeineen? "
Noh, ei kai sillä hinnalla väliä, jos uskovat sen kustantavat.
Kuvien kumartelu on nähdäkseni vastoin Aabrahamin Jumalan käskyjä ja siksi kristittyjen olisi syytä luopua sellaisesta."Noh, ei kai sillä hinnalla väliä, jos uskovat sen kustantavat."
Kai sinä nyt tiedät millä verolla kirkollisveron lisäksi kirkkoa rahoitetaan?
- 123werf
Miksi otsikossa oli sana "järkeviä"?
Huolestunut toisaalt
11.5.2012 17:23
>>>Järkeviä ajatuksia ateistien käyttöön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922773On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612656Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952571Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve432363Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1022137Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502022Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411876Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611735Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?181596