Nyt kaikki lukemaan Martinan blogia, jossa kerrotaan ihanasta lomasta! :) Mukava loma näytti olleen :)
Martina päivitti blogiaan!
15
387
Vastaukset
- Säälittävää
paskaa
- IKiLOV
aika pilvisteltä näytti keli . mut onnea kihloista , go for it lady !
- hahaaah
Eihän siinä mitään kihloja ollut. :D
- Empathy
Hienoa että osaat iloita toisen onnesta eikä katkeruutta ole lainkaan. Olen iloinen Martinan sekä sinun puolestasi, MartinaFani. Toisen onni on todellakin empaattisen ja aikuisen ihmisen mielestä ihana asia!
- Olkaas hyvä
Tässä blogipäivitys:
"Ihana loma takana , nautittiin jokaisesta päivästä ja paikka oli juuri sitä mitä odotinkin. Nyt takas arjessa töiden ja perheen parissa. Kova ikävä oli jo Victoriaa ja Herculesta..
Tässä hiukan fiilistelyä Dubain maisemista, ihan mieletön paikka ja ihan mielettömän tyylikkäitä ihmisiä ja todella kiehtova kulttuuri.
Tänään ollut jo täysi työpäivä ja huomenna jatkuu. Sunnuntaina Äitienpäivä- TsaukkiDaukki
Siis täh? Joku kirjoittanut jo pitkään blogia ja sisältö tuota taso? Jep! Nyt ymmärrän, miksi täällä noin paljon negaa kommenttia. Ei yhtään mitään sisältöä, tämä eka havaintoni. Mut jokainen tyylillään.
- Heheh
TsaukkiDaukki kirjoitti:
Siis täh? Joku kirjoittanut jo pitkään blogia ja sisältö tuota taso? Jep! Nyt ymmärrän, miksi täällä noin paljon negaa kommenttia. Ei yhtään mitään sisältöä, tämä eka havaintoni. Mut jokainen tyylillään.
Martina "sisältö" Aitolehti
- heh!
Eipä ollut pitkä ploki... mutta mahtui siihen pari "Työ" sanaa :D
- kakki kolmonen......
Sehän sanoo jo ´kakki´´
- samaa mieltä-
Mun täytyy myös myöntää, miten tyrmistynyt olin noiden blogien sisällöstä. Että voiko jollekin ihmiselle oikeasti riittää tuollaisten asioiden miettiminen, mitä blogissaan miettii.
- 1+2=?
Tuttava kävi kuukausi sitten Dubaissa. Hän kertoi, että paikka oli ihan samanlainen tavis kuin Kanariansaaret. Turistirysä.
- Samaa
olen kuullut itsekin. Ja miettinyt, että kuka sinne ylipäänsä haluaisi mennä kun maailmassa on niin paljon oikeasti hienoja paikkoja.
- 989398993
Dubai ei paljon matkustaneelle ole ihmeellinen paikka. Ollaan kierretty maailmaa ja kerran oltu Dubaissa. Martinalle toki on hieno paikka kun ei ole paljoa matkustanut. Samahan se oli viime vuonna, jostain Espanjasta hehkutti, että ooooooooo mikä upeeeee paikka.
Tosta blogista huomaa, että loma on mennyt persiilleen, lyhyt blogi ja muutama täysin jäykkä kuva. Noh, Stefu pääsi onneksi Seiskan lomalta taas Suomeen ja tyttösten luo. :)- matkustellut
No mikä nyt sitten on "paljon matkustaneelle" ihmeellinen paikka?
- No esimerkiksi
matkustellut kirjoitti:
No mikä nyt sitten on "paljon matkustaneelle" ihmeellinen paikka?
Kreikasta ja Kroatiasta löytyy ihania paikkoja. Todella ihmeellisiä paikkoja voi löytää, ainakin omasta mielestäni, esimerkiksi Perusta ja Japanista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462