Niin se vaan on..jätin vaimon ja sen nalkuttamisen..nyt nautin elämästä ja sen suomista eduista..alkoholi kuuluu siihen hyvin vahvasti, ja tunnen vasta nyt nauttivani kunnolla elämästäni.
Ihanaa olla kännissä..
19
221
Vastaukset
- Heh..
Hah.
Ex-vaimosi on helpottunut.
Tervemenoa juoppouteen. - Pauli43
Kiitos, jos olisin tiennyt tämän taivaallisen olon, niin olisin siirtynyt tähän tilaan paljon aikaisemmin..
- -?-
Ihanko luulet olotilasi pysyväksi?
- Pauli43
en luule..mut tsempataan taas huomenna, ja viikolla on sit taas mitä odottaa..jotenkin toi humala odotus on sellainen tunne, että antaa elämälle merkityksen..
- TENUEIKKA
Haista pali *aska!Turhaan provoilet,mä en sua usko!
- Kylmät kädet
Mites huominen Äitienpäivä? Silloin pitäis olla kondiksessa. Eikai sinne krapulassa kehtaa mennä?
- Pauli43
Kaikki on vaan järjestelykysymyksiä kysymyksiä..mutta miettikää, miten tylsää olisi viettää v-loppu ilman kaljaa..sitäpaitsi tiedekin sen tietää, että luovuus jumittuu ihan täysin..
- Pauli43
jos siis on ilman alkoa!
- Kylmät kädet
Pauli43 kirjoitti:
jos siis on ilman alkoa!
Kerran olin krapulassa äitini luona. Olihan se karmeeta.
- Pauli43
Kylmät kädet kirjoitti:
Kerran olin krapulassa äitini luona. Olihan se karmeeta.
mut, ota substassi..2h äitin luona vastaan 12h ihanuutta
- Kylmät kädet
Pauli43 kirjoitti:
mut, ota substassi..2h äitin luona vastaan 12h ihanuutta
Sinne tulee sisarruksien lapsiakin. Ei ole kuule herkkua kysästä, että josko vähän oikasen tuossa teidän pedillä.
Kyllä se 2 tuntia on arvokkaampi, kuin 12h ihanuutta, jonka voi tehdä milloin vain. Äitienpäivä taas on kerran vuodessa.
(Viime äitienpäivän nimim. olin vítun moisessa krapulassa)
- Pauli43
ok..tossa tilanteessa itsekkin olisin juomatta, mutta kylläpä maistuu hyvältä tämä "jää"kylmä bisse!!
- sdfgbdf
Ja laskuhumalassa/krapulassa soittelet häntä takaisin.
Häntä se vasta lykästi.- Pauli43
Mut mieti..hurmaavat nousut, rtai ihan ok laskut..valitsen hurmaavat nousut., nkoska tunnen , et silloin elän!
- Kylmät kädet
Erosta pääsee kyllä yli.
Kun muistelen vuotta 2005, olen aivan ällikällä lyöty siitä, kuinka silloin kärsin henkisesti monta kuukautta, kun erosin avovaimostani.
Kokemuksesta voin kertoa, että ihminen selviää mistä vain. - DITS WAS MI...
ok..olet tasapainonnen..mut..haluatko olla tullanen koko sun elämäs..
missä se oma itsensä!
jos haluaa pitää hUSKAA..OK!!- Kylmät kädet
Onko tasapainoinen ihminen onnellisempi, kuin täysin impulsiivinen ihminen? Tämä on todellakin melko hyvä filosofinen kysymys.
Kai se on niin yksilöllistä.
- ----------------
Vain känninen voi päästää moisen älyvapaan kiekaisun.
Kas kun et voi aina olla kännissä. Tai huonosti käy.- c..
Hyvä Pauli!! Tunnen syvää kunnioitusta asennattesi kohtaan. Älä ota tosissaan näiden jeesustelijoiden kaakatusta. Miekii haluisin välillä vaan törpötellä ja V*tut välittää mistään, mutta elämäntilanne on nyt se että on tärkeämpääkin kuin oma peffa. Mutta vanhempana ukkona aijon hyvällä omallatunnolla vejellä känösiä silloin kun siltä tuntuu, ja jos rahatilanne sen sallii niin ne on pinacolada jurreja palmupuun alla, mielellään joku tiukkakroppainen pimatsu siinä viihdyttämässä.
Kyllä alkoholi on miun juttu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462