ettei Stefu ole enää kuvioissa. Lukee tämän päivän blogissa, että pärjää lasten ja koiran kans ja ainoa mies, jonka kans on edes ystävä on Alex.
Kaikkihan tämän tiesi jo ennen matkaa, että Stefu ei ole kuvioissa. Mutta että nyt Martina sen sitten itsekin myöntää.
Nyt Martina myöntää itsekin,
89
7133
Vastaukset
- Kylläpä kesti!
Kappas, tosiaan...
"Rakastan kyllä perhettäni niin tajuttoman paljon ettei mitään tolkkua. Mä en tarvitse muuta kun lapseni, ystäväni ja Herculeksen. Miehistä saa vain pelkkää mielipahaa , ei niistä ole mihinkään tai ainakaan niistä ketä minä olen tavannut tai sitten mä vaadin liikaa. Ainut mies kuka mun luottamusta ei ikinä petä eikä käyttäydy kun “uhmakas teini” on rakas ystäväni Alex :)"- Alx parka
Guzessa on vielä...
- Alexx
heh, Alex on hyvä valinta :)
- MartinaFani
Voi kun Martina ja Esko palaisi yhteen
- MartinaFani
Tämän beben kanssa tulee olemaan varmaan hankalampaa, kun ei ole mitään puolisoa siinä rinnalla. Viimeksi oli Esko, joka oli huolehtimassa jälkikasvustaan. Nykyinen tuskin tulee olemaan samassa mittakaavassa mukana, joten kaikki jää Martinalle yksin. Sitten on vielä Victoria ja koirakin. Tuleeko vielä muuttokin?
- riiduvaaneifriidu
Vastaavanlaisia kun Martina on suomessa pilvin pimein. Miehstä ei ole vastuunkantajiksi kaikissa tapauksissa joten nainen ottaa vastuun. Martina vois olla nyt miehistä erossa ja varmaan kohdalle sattuu joskus ihan hyvä mies.
- Sikaniska1
riiduvaaneifriidu kirjoitti:
Vastaavanlaisia kun Martina on suomessa pilvin pimein. Miehstä ei ole vastuunkantajiksi kaikissa tapauksissa joten nainen ottaa vastuun. Martina vois olla nyt miehistä erossa ja varmaan kohdalle sattuu joskus ihan hyvä mies.
Vaan kerroppas kuka ton neidin enään huolii. Vituttaa varmaan jokaista kun ei ukot ovella hakemassa lapsia eri aikaan, kaikki pyörii niiden ehdoille, vittuillessakin. Hyvä eukko mutta olis pitänyt penaalin puhtaana kunne se oike olisi tullut kohdalle. Nyt arvoton roska...
- Miten sinä
16vee tällaisia mietit, lauantai-iltana klo 22:44...????
- MartinaFani
Mielummin kuin ryyppäämässä :D
- Eikö muuta
vaihtoehtoa ole? ilmeisesti ei jos aikasi vietät Martina Aitolehden tekemisiä seuraten :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
- MartinaFani
Mä olen vähän vanhempi kuin 16 v. Käytinpä nickinä vain ton yhden mouhkaajan vastaavaa. Se on niin hauska lukea, kun se kilahtaa sen käytöstä.
- MartinaFani
No sinä se olet niin säälittävä, kun et omaa nimimerkkiä keksi :D:D:D:D:D::DD:D:. Ja tiedätkö mitä, minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä nimimerkkiä enää käytät :D:D:D:D:::D::D
- älämölöpäläpölö
Tarkoitit varmaan kinostaa?
- MartinaFani
Sinä se olet niin viisas. Enhän minä edes muistanut koko hesan slangii :D (tosin sitä sanaa taidetaan käyttää kait muuallakin Suomessa?)
- topppmanniu2
Ei tule olemaan helppoa pienen vauvan kanssa yksin, vieläkun on pieni victoriakin, koira yms....:( olisi kannattanut tämän lapsen tekoa hieman katsella pidempään..niin olisivat huomanneet Martina ja Stefu etteivät tule vuotta pidempään juttuun....:/
- ahneella pask. loppu
No olihan tuo kaikille selvää siitä asti, kun Stefu itki exänsä perään, ettei Maran ja Stefun suhde kestä. Sillä kai Martina hankkiutuikin epätoivoisesti raskaaksi, jos sillä keinoin olisi saanut Stefusta miehen itselleen, mutta kuten huomaamme, Maran juonet meni pieleen...
Ja Saara oli NIIIN oikeassa sanoessaan, että "Luuleeko Martina saavansa Stefusta uskollisen miehen itselleen". Olisi vaan Martina kuunnellut Saaraa, fiksua tyttöä, jolla oli pitkäaikainen kokemus pettäjästä ja hyvin näki myös tulevaisuuden sanoessaan Martinan olevan ikuinen salarakas. Näin on. Ei tullut rouvaa Martinasta, tuli välisalarakas Stefulle, joka huitelee jo muissa rakkaissa.- yhdyn edelliseen
Aivan. Ja kukaan fiksu ei kuvittele, että viemällä toisen miehen saisi uskollisen puolison itselleen! Kerran vietävissä, myöhemminkin vietävissä. :)
- sklafjdkllsöz
Gotcha =O) Kinostaa se sua kuitenkin, tossahan toi taas näkyi reaktiona.
Sä et osaa olla looginen näissä jutuissasi.
* Kinostaa = kiinnostaa,
* väität olevasi trolli ja sitten taas toisaalla
* pauhaat olevasi16 v ja voivottelet, miksei ihmiset usko sua,
* viimeisimmäksi satuilet siitä matikan opettelemisesta.
Kysymyksiin et vastaa luontevasti, vaan käännät ne hyökkäyksiksi kysyjää vastaan. Sinusta muodostuu tietynasteinen profiili. - Helskuttisentäs
Tämä on keskustelupalsta eikä mikään toisen kirjoittajan haukkumapalsta, tajua jo "kiinostaa" -tyyppi!!!
- hdgsöldi
Nyt taisi alkaa Martinan lopullinen alamäki kohti Helsingin vuokraslummeja, työkkäriä, sossua ja röökiparveketta, missä kiroilee ja huutaa lapsilleen. Mahikset miesmarkkinoilla alkavat olla kehnot, ja senhän kaikki tietävät, että mitään kunnon mahdollisuuksia itsensä elättämiseen rehellisillä töillä Martinalla ei ole. Asuu varmaan kohta kimppakämpässä Anne A:n kanssa.
- :0
Onko Martina poistanut bloginsa, kun sinne ei enää pääse?
- 12
Näköjään ei pääse enää. No, ne uutiset kerkesi kuitenkin lukea ja selkeä ilmoitus, että ei oo Stefan enää kuvioissa...
- tynnyrin kolina
12 kirjoitti:
Näköjään ei pääse enää. No, ne uutiset kerkesi kuitenkin lukea ja selkeä ilmoitus, että ei oo Stefan enää kuvioissa...
pitipä munkin kokeilla, ei pääse, ei! Jospa Seiska lukkosi blogin, että saa kunnon mehevän juorujutu... ***Stefan jätti Martan***, heh..odotellaan ensi viikon lehteä.
- Röökisidukkapartsi
Jep, blogi poistettu... Tais Viiksulilla hermot pettää ja nyt ravaa partsilla röökillä ja sidukalla, sillä aikaa kun Stefan bilettää Helsingin yössä!
- Parvekkeelle
Nyt on super-namskis-Martina Stefanin armoilla. Saako asua Stefanin järjestämässä asunnossa vai joutuuko lähiöön parvekkeelle röökille? Jonkinlaista elatusmaksua random-poika joutunee maksamaan.
- Ei Martina tupakoi.
Mutta nyt vois muuttaa yhteen Alexin kanssa, mitä siitä vaikka olis homo. Voishan ne asua kämppiksinä niinkun Will ja Grace.
- hkjhhohohä
Eivät kai ole naimisissa? Tarkoittaako, että S:n pitäisi erikseen tunnustaa uusi lapsi omakseen, jotta S:lta saisi elatusapua? Jos se ei onnistu, niin voiko M sitten saada Kelan kautta jotain elareita?
Niin, luulisi että M:n taloudellinen tilanne ja asuntotilanne on aika huono. Ellei joku taas kerran järkkää hyvän hyvyyttään M:lle suhteilla jotain kämppää. Vai ottaako joku tavallinen vuokranantaja tuollaisen asukiksi? - 12
hkjhhohohä kirjoitti:
Eivät kai ole naimisissa? Tarkoittaako, että S:n pitäisi erikseen tunnustaa uusi lapsi omakseen, jotta S:lta saisi elatusapua? Jos se ei onnistu, niin voiko M sitten saada Kelan kautta jotain elareita?
Niin, luulisi että M:n taloudellinen tilanne ja asuntotilanne on aika huono. Ellei joku taas kerran järkkää hyvän hyvyyttään M:lle suhteilla jotain kämppää. Vai ottaako joku tavallinen vuokranantaja tuollaisen asukiksi?Saa varmasti kaupungilta asunnon sosiaalisin perustein. Ai että, kun kadehdin :DD
- reilukerholainen
hkjhhohohä kirjoitti:
Niin, luulisi että M:n taloudellinen tilanne ja asuntotilanne on aika huono. Ellei joku taas kerran järkkää hyvän hyvyyttään M:lle suhteilla jotain kämppää. Vai ottaako joku tavallinen vuokranantaja tuollaisen asukiksi?Lapsi pitää tunnustaa, ellei martta sano, ettei tiedä kuka lapsen isä on........vaikee valehdella kun koko suomi sen tietää.....ja isyystesteihin voidaan nykyään pakottaa.
Mutta joo, jos ei tuu selvyyttä, niin menee valtion piikkiin tuokin pershedelmä, eli me jokainen maksamme veroina, tuon elättämisen........
melko reiluu, eikö??????????? - ziinariina
hkjhhohohä kirjoitti:
Niin, luulisi että M:n taloudellinen tilanne ja asuntotilanne on aika huono. Ellei joku taas kerran järkkää hyvän hyvyyttään M:lle suhteilla jotain kämppää. Vai ottaako joku tavallinen vuokranantaja tuollaisen asukiksi?Ei tarvi olla naimisissa, elatusmaksut joutuu maksamaan.
- ...
ziinariina kirjoitti:
Ei tarvi olla naimisissa, elatusmaksut joutuu maksamaan.
JOS on isä...
- hmmmmmhhhh
Mitäköhän Stefu tykkää yksityishenkilönä Martinan eilisestä blogikommentista:
"Mä en tarvitse muuta kun lapseni, ystäväni ja Herculeksen. Miehistä saa vain pelkkää mielipahaa , ei niistä ole mihinkään tai ainakaan niistä ketä minä olen tavannut tai sitten mä vaadin liikaa. Ainut mies kuka mun luottamusta ei ikinä petä eikä käyttäydy kun “uhmakas teini” on rakas ystäväni Alex :)"
Tuossa siis aika selvästi haukutaan tietyn yksityishenkilön käyttäytyvän kuin uhmakas teini ja pettäneen luottamuksen. Eikö tuosta voisi repäistä kunnianloukkaussyytteen? Onkohan blogi poistettu juuri siksi, ettei niin kävisi? Yksityishenkilön julkinen haukkuminen internetissä ei meinaan ole mikään ihan pieni juttu - oikeudellinen suoja yksityishenkilöllä on aivan eri luokkaa, kuin julkisuuden henkilöllä.- 3535
blogiin ei pääse, kulissit kaatui siis
- hmm hmm
Haukkuminen uhmakkaaksi teiniksi ei taida riittää kunnianloukkaussyytteeseen.
- entä tämä
hmm hmm kirjoitti:
Haukkuminen uhmakkaaksi teiniksi ei taida riittää kunnianloukkaussyytteeseen.
Entäs luottamuksen pettäjäksi JA uhmakkaan teinin tavoin käyttäytyväksi nimitteleminen?
- Peiliin katsomisen p
"Ainut mies kuka mun luottamusta ei ikinä petä eikä käyttäydy kun “uhmakas teini” on rakas ystäväni Alex :)"
M petti aikoinaan itse pahasti Eskon luottamuksen. Ja "uhmakas teini"... mikäs M oli kun salaa päätti raskaaksi hankkiutua.
Mara ei nyt osaa katsoa peiliin yhtään. Itsessäkin voi olla virheitä ja puutteita.- Maailman Napa
Heh... Salarakas vaatii luottamusta suhteessaan! :D
- Sori vaan.
Maailman Napa kirjoitti:
Heh... Salarakas vaatii luottamusta suhteessaan! :D
Kun se ei ole edes mikään salarakas vaan pelkkä salapano.
- kyllästyttääääääääää
Voi teitä! Ei pääse tuksunkaan blogiin! Kaatuiko tuksunkin kulissit vai?
- dhdjftgfj
No eipä tullut käytyä kaikkia Seiskan blogeja läpi, kuten jotkut näköjään. ;)
- voivideo
Täällä luetaan viestejä hirveässä tunneryöpyssä ja toisten kirjoituksia haukutaan aika rajusti. Mä vaan kokosin tän yhden MartinaFanin epäloogisuudet, ilman mitään tunnepaatoksia. Ystävällismielinen keskustelusävy on näillä palstoilla utopiaa.
Luepa noita viestejä ilman hirveää raivoa, niin saatat keksiä niihin ihan erilaisen viestin - toisin, kuin toi sun ihme raivo.
Keskustelut rönsyilee täällä vauhdilla. Tämä yksi fani hyökkää muita vastaan. En ota henkilökohtaisessa elämässä hyökkäyksiä vastaan, enkä kyllä keskustelupalstallakaan.
Jotain käytöstapoja hei. Ai joo, eihän niitä voi tällä palstalla odottaakaan. - MartinaFani
Ja millähän tavalla minä hyökkään? Olisi ihan kiva kuule tietää.
- vakaa suhde
JOTAIN KÄYTÖSTAPOJA
Mitäs sillä viiksimaralla on??? ja itsehän on ÄNGENNYT väkisin julkisuuteen...
Kaikkihan tuon nyt arvasi ja tiesi ettei ns. suhde kestä.
mara seuraa siikkuannen jälkiä olihan siikulla 3 eri miehen kanssa nämä
kersat. sellainen tytär kuin äideeeeeekin. - oh-martina
Mistähän Martina saa asunnon? Tuskin on varaa maksaa nykyisestä kämpästä vuokraa ja onhan se tiedossa, että jättää vuokrat ulosottoon, eikä edes tyhjennä kämppää.
Stefan varmaan haluaa dna-testit (tehdään varmaan kaikessa hiljaisuudessa), ennen kuin suostuu elareita maksamaan. - Mun rakkaimpani
Nyt alkaa Eskon vonkaaminen takaisin, kun Eskolla on vakituiset tulot radiosta.
- GOODUY
HIENOA!!!!
MARTINA ON JÄÄNYT YKSIN!!!!
VIHDOIN - STEFAN ON TAJUNNUT MIKÄ ETOVA LIERO MARTINA ON JA OTTANUT HATKAT!! ONNEA STEFAN, MIEHEN TEKO, UNOHDA SE ÄÄLIÖ. - 6-32--33312-2323
Kuka on kiinnostunut tälläisistä Martina lässytyksistä?
- 00300000300303
Ai mitä elareita joku Stefu maksaisi???? Keskitulot, alle 40 000 e vuodessa, ei omista mitään ja itselläänkin ulosotossa.
Ja ettekö tiedä, ei elareita joudu maksamaan PAITSI jos Martina saisi yksinhuoltajuuden! Yhteishuoltajuus melkein aina määrätään. Ellei Stefu ITSE halua että Mara yksinhuoltaja ja ei halua olla lapseensa yhteydessä, jos nyt on hänen lapsi.- Kattia kanssa!
Mistä sä tollasen olet saanut päähäsi, että vaan ja pelkästään yksinhuoltajalle toinen osapuoli joutuu maksamaan elätusmaksuja yhteisestä lapsesta? Ja ettäkö yhteishuoltajuuden ollessa kyseessä toinen osapuoli ei höpinäsi mukaan joutuisi maksamaan elatusmaksuja?
Meillä oli aikoinaan yhteishuoltajuus. Lapset asuivat pääsääntöisesti luonani ja olivat joka toisen viikonlopun toisella vanhemmallaan tai milloin mitenkin sovittiin. Lomien aikoina olivat sitten pitempiäkin aikoja toisella vanhemmalla. Kyllä tämä toinen vanhempi maksoi elareita sosiaalilautakunnassa sovitun mukaisesti. Yhteishuoltajuutta ei olisi edes vahvistettu, jos elatusmaksuista ei olisi samassa yhteydessä sovittu.
- 4%%%%%%%%%%%%%%%%%
Kukä. on kiinnostunut
Kyllähän kansalla huvinsa saa olla ja juuri näiden PELLEJEN ansiosta. - 11+10
Mä en vieläkään oikeen voi käsittää tuota M:n narsismia...Miehistä saa vain mielipahaa ja "ainut mies kuka mun luottamusta ei ikinä petä eikä käyttäydy kun “uhmakas teini” on rakas ystäväni Alex :)" Siis sen jälkeen kun on itse ainakin kaksi kertaa ollut salarakkaana, pettänyt Eskoa ainakin kaksi kertaa (muistatteko sen kriisin kun ennen häitä M jäi kiinni vehtailusta sen basic element-tyypin kanssa)...kaiken sen jälkeen näkee tosiaankin vikaa vain muissa?
- Viiksivaha
Pitikö tän velkaisen, kouluja käymättömän,melkein työttömän ja lahjattoman salarakkaan väkisin vääntää lapsi jonkun kakaran kanssa? Tuntuu pahalta, että edellistäänkään ei hoida kunnolla. Victoria on aina hoidossa mummeillaan ja puolet ajasta isällään (tosin tässä tapauksessa isä onkin varsin hyvä ja järkevän oloinen). Ja nyt uutta vauvaa pukkaa miehelle, joka ei edes halua olla Martinan kanssa. Ja kuka haluaisi? Surullista kuulla tällaisesta pettäjästä, jolla ei ole realiteetteja elämässään - ja surullista ennen kaikkea lasten takia.
- valmiskuvioedessä
Kyllä se vielä löytää jonkun naisentuskaisen pönäkön vanhemman miehen. Sellasen joka on valmis elättämään molemmat lapset ja kehuskelee kuinka hällä on just se Martta. Voin kuvitella kuinka se M päätä pidempänä, viikset ojennuksessa hymyilee setämiehen rinnalla seiskan kuvissa ja vakuuttaa onnellisuuttaan. Näin rahakas naismarkkinoilla kehnosti pärjännyt saa naisen ja nainen saa sen rahapussin kun on muuten valmis tinkimään muusta. Ja pimeessä ei tönkkötankeroa näe ja pistää vielä silmät kiinni niin voi kuvitella siihen paikkalle kenet vaan. Silarit ojennukseen siis.
- EI ymmärrä
Asiasta oikeestaan toiseen, mutta yleisesti mikä näitä naisia vaivaa, jotka roikkuvat vaan ukon perässä, vaikka ukko pettää ja pettää?
Onko se tosiaan lähinnä taloudellinen turva/raha?
Luin eilen, Tom Jones on ollut vaimonsa kanssa 55 vuotta! Mutta itsekin myöntää, että aikoinaan petti vaimoaan noin 250 eri naisen kanssa per vuosi, eli aina keikan jälkeen nappasi jonkun tyrkyn hotellihuoneeseen. Vaimo on toki saanut satoja kertoja kiinni ja tietää näistä. Mutta, yhdessä ovat! Ei hitto...
Itse en antaisi yhtä ainoatakaan kertaa anteeksi miehelle. Siihen ei riipu rahat tai kuuluisuus. Miten osa naisista voi olla niin huonolla itsetunnolla varustettuja tai ehkä sitten niin rahanahnaita... - economist
No tälläisella Suomen pellellä ko viiksi on pakko lyöttäytyä jonkun mieluimmin
rahakkaan miehen luo kun itse on p-aukinen, ei ammattia, eikä koulutusta. - Gravidas no
Äitienpäivänä viiksi-.Mara ulkoilutti komeaa koiraansa Kauppatorin laidalla, mutta ei todellakaan ole paksuna!
- läskimaha pullottaa
Ihmettelin dupain kuvia kun niissä ei ainakaan edestä maha näkyny?
- 20+1=?
.. ja vielä kerran raskauskuvat
http://www.vau.fi/raskaus/Raskausviikot/19-uker/
jos on viikolla 20, raskaus ei vielä paljon näy
malttakaa nyt hyvät ihmiset, aika kuluu koko ajan
- 433434334
Mua on kauhuissani mietityttänyt, ovatko ne mahakuvat vain feikkejä.... onko edes raskaana.
- teaaar
Blogiin kyllä pääsee edelleen.
Oliko matkalla kuitenkin Stefanin kanssa? Vai Alexin sielläkin? Ero-itkuloma bestiksen kanssa?- Laine
Mutta ei kai Martinalla sentään ole omaa venettä eli mistä veneilykuvat olisi ellei appiukon paatilta.
- puuuuuu
Kuulin että Stefu olisi ollut lopulta matkalla mukana mutta riita olisi ollut alussa jo sellainen lentokentällä, että kun piti to illalla lähteä, riidan takia lähtö siirtyi pe aamuun. Ja itse Dubaissa eivät olisi olleet missään tekemisissä keskenään.
- Muru
Ehkäpä halusi vielä lapsen ja perhettä ympärille. Pikkuhiljaa kyllä pitäisi alkaa kasvamaan henkisesti ja varmasti kasvaa. Yksinäisyyteen täytyy opetella. Mullakin 15- vuotta avioliittoa takana hurjia riitoja, pettymyksiä, iloa, surua ja rakkautta. Yhdessä silti edelleen. Ehkäpä on totta, että monet eroaa liian helposti. Miehet ovat useimmiten kuin kiukuttelevia teinejä. Äitinä ei vaan jaksaisi luovia miehen kanssa kun lapset vaativat omaa huomiotaan. Voimia joikaiselle meille ja yritetään huolehtia edes omasta elämästämme ja tehdä siitä itsellemme paras...
- neiti toukokuu
Harvinainen, rehellinen ja asiallinen kommentti täällä!
Ihmettelen suuresti mitä kiksejä jotkut saavat toivoessaan toiselle pahaa? Olen samaa mieltä, eletään omaa elämäämme parhaamme mukaan ja toivotaan myös muille voimia heidän elämässään! - JänniäYhteensattumia
neiti toukokuu kirjoitti:
Harvinainen, rehellinen ja asiallinen kommentti täällä!
Ihmettelen suuresti mitä kiksejä jotkut saavat toivoessaan toiselle pahaa? Olen samaa mieltä, eletään omaa elämäämme parhaamme mukaan ja toivotaan myös muille voimia heidän elämässään!"Miehet ovat useimmiten kuin kiukuttelevia teinejä." ? Kummasti Martina sanoi juuri blogissaan samaa Stefusta.
- normielli
No, ei mun puolisoni ole mikään kiukutteleva teini, vaikka mies onkin. Minä kiukuttelen meistä enemmän. Kuusi vuotta ollaan oltu yhdessä, ei olla naimisissa eikä lapsia ole (eikä varmaan tulekaan). Sen minä vaan sanon, että jos miestä kiinnostaisi juosta baareissa ilman mua, niin kyllä se pistäisi miettimään haluanko olla suhteessa. Ja jos näkisin selkeästi, että mies ei minua rakasta, niin ottaisin kyllä hatkat.
Minulla särähti korvaan se, kun Martina sanoi, että eivät ole vielä valmiita kihlaukseen tai avioon, koska se on niin suuri sitoumus. Lapsiko ei muka ole? Minä en keksi mitään suurempaa sitoumusta kuin yhteinen lapsi. Sen jälkeen tulee yhteiset lainat ja vasta sitten kaikki muu. - 10
Minusta parit menevät liian nopeasti yhteen ja tässäkin tapauksessa syntyvä lapsi ei ole ollut edes Stefun suunnitelmissa.
- vauvvat ihania
10 kirjoitti:
Minusta parit menevät liian nopeasti yhteen ja tässäkin tapauksessa syntyvä lapsi ei ole ollut edes Stefun suunnitelmissa.
Mikäli haluaa vauvan niin ei sitä mieheltä kysellä milloin vAAn pannaan toimeksi ja odotellaan että kuukAUtiset ei ala virtaamaan,.
- tuumasta toimeen
10 kirjoitti:
Miehet olkaa tarkkana jos teillä ei ole isäksi tulemista suunnitteilla.
Nainen voi järjestää tämän hedelmöittymisen hyvin helposti, jos niin haluaa.
Siimahännät löytää tiensä monella keinoin määränpäähänsä, siinä ei auta miehen tahto, jos nainen haluaa raskaaksi. Näinhän on voinut tämä nainen toimia, jos mies ei ole halunnut isäksi, mutta naiselle se kajasti jo kauan suunnitelmissa.
- haaaaaaaaaaaaaaawe
Laitoin saman merkille. Kuinka noin kävikin????? D D D
- kylvää ja niittää
Pettäjä ja salarakas saa juuri sen minkä ansaitseekin. Ei enempää, ei vähempää.
- titityyyy
Salarakas on ainainen salarakas!!!!!!!!!!Epäluotettava kaikin puolin..On tulevan huonon elämän ansainnut.Niin!!!!!!
- alsfja
Etovalle Martina-ämmälle ihan oikean, slummiin asumaan vaan!!!!!!
- 23
hmmm tai sitten Martina vittasi uhmakkalla teinillä eskoon joka päätti alkaa julkisesti avautumaan entisen vaimonsa mieskuvioista
- MaranFiikset
Tehkää oma palsta martinalle, tylsiä nää että aina tulee martina teki jtn, se ämmä ei kiinnosta mua ja en ole fani(onks sillä sellasia) mut miten teitä kiinnostaa joku ruma ämmä ja sen tekemiset!? sori en vaan tajua.
- Maran fiiksetVOL.2
Ai niin , olen sen verran pervo että aina luen näitä kyllä, arvaatko miks? arvatkaaa :)
- plus2
Kerro, kerro kuvastin....? En arvaa...
- Vaikuttaako tuo
järisyttävä paljastus kahvin maailmanmarkkinahintaan?
- FartinaMani
Ovat Kolumbiassa niin kovin järkyttyneitä tästä suhdesopasta ja Martinan parjaamisesta Suomi24-sivustolla, että kostavat kahvinkittaajakansallemme nostamalla reippaasti kahvin hintaa.
- Älä ny liiottele
FartinaMani kirjoitti:
Ovat Kolumbiassa niin kovin järkyttyneitä tästä suhdesopasta ja Martinan parjaamisesta Suomi24-sivustolla, että kostavat kahvinkittaajakansallemme nostamalla reippaasti kahvin hintaa.
Kolumbiassa eivät edes tiedä missä Suomi on ja vielä harvempi tuosta "viiksivallusta". Aika kehittynyttä sakkia sielä eskolassa, ossoovat suomea kun kerran palstaa lukevat. Ainut järkyttynyt taidat olla sinä ja seiska-lehti,,,sekin vaan myyntilukujensa puolesta. Kahvin hintaa saakin nostaa. Se ei ole kallista kuin sille jolla ei siihen ole varaa.
- huumorintajuton:D
Älä ny liiottele kirjoitti:
Kolumbiassa eivät edes tiedä missä Suomi on ja vielä harvempi tuosta "viiksivallusta". Aika kehittynyttä sakkia sielä eskolassa, ossoovat suomea kun kerran palstaa lukevat. Ainut järkyttynyt taidat olla sinä ja seiska-lehti,,,sekin vaan myyntilukujensa puolesta. Kahvin hintaa saakin nostaa. Se ei ole kallista kuin sille jolla ei siihen ole varaa.
"Älä ny liioittele", ei ehkä kannata ottaa kaikkea täällä noin tosissaan. :D
- Vieläkö se
ns. laulaa?
- MartinaFani
tää märttiinä ei osaa edes yhdys sanoja
- voi voi
No nyt on ketjun aloittaja onnessaan ja kaikki muutkin täällä. Toisen erolle naureskellaan ja ilkutaan. Pahalta varmaan Martinasta nyt tuntuu. Voisko joskus mennä toisen ihmisen asemaan, sitä kutsutaan empatiaksi.
- ToivottavastiMartina
saa elämänsä raiteilleen,jos ovat eronneet...Toista ei voi omistaa tai pakottaa.Voimia ja jaksamista Martinalle.
- Vosu Kortelampi
Kortelampi muutti nimesä, koska ei tiennyt kirjoitetaanko sukunimi yhteen vain erikseen. Nyt on AITO sukunimi. Yhtä aito kuin naama, tissit ja äidinrakkaus uskollisuus puolisolle.
- Esko Eremenko
Älä hei mollaa Martinaa! ON upea äiti ja uskollinen puoliso, eikä mikään salarakas. Kortelampi oli niin tyhmä nimi, että se oli vaihdettava laulajatähdelle sopivammaksi.
- Kebab poskeen
[email protected] myy Maran keikat. Äkkiä varaamaan, kohta ei enää ole tarjolla!
- Lottovoittaja oi
Kaalimato.com
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502