Ollaan muutama kuukausi nytten seurusteltu ja vietetty tiiviisti aikaa yhdessä. Tapasimme netin deittisivuston kautta. Itse poistin profiilini muutaman viikon jälkeen kun siitä oli ollut puhetta. Poikaystäväni ei ole poistanut ja vierailee sivustolla melkein päivittäin. En ole vielä ottanut asiaa esiin mutta vaivaahan se.
Miksi mieheni käy edelleen siellä? Miten ottaa asia esiin?
Poikaystävän vierailut deittisivustolla?
5
189
Vastaukset
- _Selena_
Hei Ms Vadelma! :)
Miehesi voi ajatella että hän haluaa käydä deittisivustolla vielä sen vuoksi että haluaa sieltä lisää kavereita tai voi olla myös niin että hän haluaa vielä lisää tyttöystävä-kandidaatteja. Sitä on minun todella vaikea tulla sanomaan. Mutta kun rehellisesti kysyt asiasta niin kyllä luulisi hänen vastaavan sinulle miten asiat oikeasti ovat!
Silloin puolitoistavuotta sitten kun aloitin poikakaverini kanssa seurustelemaan. Tutuistuimme kans deittisivustolla ja puhuimme siitä että minä poistin oman tunnuksen. Mies sanoi vain että ei ole siellä pitkään aikaan käynyt ja lopuksi hän poisti sen. Minua itseänikin vaivasti kovasti jos poikakaverini vielä olisi sivustolla etsimässä seuraa.
Miten otat asian esiin, voisit vain keskustella ensin siitä kuinka ihmeellistä on että juuri te löysitte toisenne netin ihmeellisestä maailmasta ja sitten kerrot että sinä olet jo poistanut omat tunnuksesi, koska et tarvitse ketään muuta ja siinä vaiheessa voisit kysyä hänen sivustolla käymiseensä syyt. - Repe.
Ehkäpä tämä ns. poikaystäväsi ei sittenkään pidä sua numero ykkösenä, ja on edelleen haku päällä, että jos sittenkin löytäisi jotain vielä parempaa.
Poju on kuin lapsi karkkikaupassa. Tarjolla on niin paljon makeaa ja hyvännäköistä karkkia, että pää menee ihan pyörälle. - ei se mitään tarkoit
Minä tapasin miesystäväni jotain kuukausi sitten. Emme kumpikaan ole poistaneet profiileja mutta emme niitä varsinaisesti enää käytä. Ei hänkään, ainakaan ei ole on-line. Välillä käyn profiilissani...en siksi, että etsisin enää ketään...olen korvia myöten rakastunut miesystävääni, haluan hänen kanssaan jotain pysyvää, loppuelämän kestävää, sitä minä haluan hänen kanssaan. Kun en näe häntä riudun ikävästä. Ajattelen häntä joka sekunti, soittelemme monta kertaa päivässä ja tekstailemme. Käyn profiilissani silkasta ikävästä, jos en ole nähnyt häntä vähään aikaan. En tiedä miksi...se on varmaan sellainen tapa. En minä sillä profiilissa käymisellä tarkoita mitään enkä ketään sieltä aio napata, ellei miesystäväni jostain syystä hylkää minua...Joskus vaan kaipaisin juttuseuraa kun miesystävä ei ole tässä ja ikävä raastaa sydäntä, ja minulla oli siellä "ystävä", sellainen jonka kanssa vaan juteltiin niitä näitä. En minä edes ole siellä kenenkään kanssa jutellut enää ja jos juttelisin niin kyllä kertoisin, että olen löytänyt jo rakkauden. "Ystävämieheni" kyllä ymmärtäisi. Kyllä minä sen profiilin aikanaan poistan...kun ehdimme vakiintua enempi...
- ei se mitään tarkoit
Poistin oman profiilini. Katsotaan, miten suhteemme etenee...Kun ikävä iskee, niin kuuntelen sitten musiikkia...En aio kysyä mieheltä, poistaako omaansa vai ei. Kaipa sen näkee käytännössä sitten, rakastaako vai ei.
- mmm
Onko kundisi kuinka kokenut/huono itsetunto? Saattaa hakea itsetunnon pönkitystä vaan sieltä ja siksi kattelee onko tullut komsuja..
Kannattaa kuitenkin puhua asiasta kundin kanssa, kerro että se vaivaa niin siitä näet onko hän sinun arvoisesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi912660On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522607Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732569Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä792468Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl421976Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu681954Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401843Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291402Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko301361Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?191248