Miten pääsen yli inhostani.....?

epätoivoa ja -tietoa

Joo, olen 35-v. mies ja tulossa ekaa kertaa isäksi (varmaan myös viimeistä). Oon ihan neuvoton, koska niin järkky on tullut avovaimostani. Hänen mahansa on todella suuri, kauheiden arpien raidoittama ja turpee. En halua edes koskea tuohon enää ja inhottaa kun se syö koko ajan ja paisuu. Mitä teen? Alan olla ihastunut työpaikallani erääseen v anhempaan rouvaan, joka on jo lapsensa tehnyt maailmalla ja osaa olla haluttava ja ihanan flirtti. Avokkini vain kiukkuaa ja vääntelee naamaansa, ei ota edes suuhun mua, vaikka itse suostuisin siihen. Oonkohan hypännyt väärän rooliin? Jääkö tiineet eukot yleensä tuollaisiksi, vai onko toivoa et omastani tulisi joskus sellainen tasapainoinen, sopusuhtainen ja miellyttävä nainen kuin uusi työkaverini? Häh?????

14

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinon

No huh huh.... Ois varmaa kannattanu miettiä ennenku aloitte lapsia tekee mitä siitä seuraa. Sääliks käy vaimoas.

• järki käteenn

Mua ei koska ap on selvästi nainen, jolla on miesviha.

• ap

Ei oo vaimo, on vastra avokki. E aio naimisiinkaan, vaikka ollaan puhuttu siitä. En halua tällasta arkea, jossa eukko onkin tuollainen. IHAN erilainen kuin viisi vuotta joka ollaan oltu ennen tätä yhdessä. KArmee kuinka voi noin yks ihminen muuttua ihan kestämättömäks. Takapuolikin! Miten voi kun tulee raskaaksi, takapuolikin levitä joka suuntaan ihan mielettömäksi ja löysäksi!?!

• :((((((((((((

Typerä provo

• kell onni..

ei vaikuta aikuisen miehen tekstiltä..provo! Ja jos oliskin..olisi korkea aika tulla aikuiseksi MIEHEKSI..ps onnea tulevasta perheenlisästä..!

• Arvot hoi!

Oisko tää jatkoa noille iltapäivälehtien jutuille jossa naiset esittelevät raskausarpiaan ym. typerää. Eipä ole elämässä paljon sisältöä.
      Jos ei juttu ole provo niin ei avokkisi kyllä kauan sua katsele niin typerää juttua heität.

• tulevamami

Hahah, repesin ja aika pahasti vaikka itekkin tässä paksuna ollaan.. x) Minäkin järkytyin niin pahasti nuista iltalehden raskausarpi kuvista, että meinasin jo abortin teetättää.. Toivon mukaan minulle ei niitä tule kun ei ainakaan perintötekijöitä niihin löydy.. Mutta jos tulee niin onhan tässä nyt aikaa säästää kauneusleikkaukseen kun ei mene juhlimiseenkaan enää rahaa..... :D

• mr

Eiköhän tämä ole ihan selkeä provo. Mutta jos ei ole, niin sanonpa sinulle pari sanaa ap. kirjoittaja aka onneton tollo. Naisen vartalo muuttuu raskauden mukana, se on fakta. Niin muuttuisi sinunkin vartalosi jos vain olisi sellainen onni että miehetkin voisivat tulla raskaaksi. Raskaus vaikuttaa myös mielialoihin, se on fakta. Niin vaikuttaisi sinunkin mielialoihin mikäli pystyisit raskautumaan, hormonit ovat katsos melkoisia vekkuleita. Mietippäs kuule omassa mielessäsi miltähän tuntuisi olla raskaana. Tietenkään et millään kykene samaistumaan avovaimosi tuntemuksiin, mutta yrittäisitkö edes? Mutta, onneksi sinun täytyy olla tosiaankin provo, miten tuollaisesta 'miehestä' olisi edes isäksi...

• möllitoko

Anna kun arvaan: Kirjoittaja on lapsettomuudesta kärsivä NAINEN, jolla on mennyt kuppi nurin ja provoaa nyt ahdistuksiaan ja angstejaan pois.

Onko vielä olemassa tunnustuksien luola? Sinne voi käydä heittämässä kaikki kakkat sisältään pois, jos mieli kevenisi hieman!

• Erik37

ap:lla on lapsuustraumoja ja käsittelemätön äiti-poika-suhde ja varhaislapsuuden kinntymysuhdehäikät:) Normaalilla tunetasolla varustettu mies, ei inhoa raskaana olevaa puolisoaan vaan ihailee hänen kaunista ulkonäköä.

• mielipide oikeus

Olen kuullut monenkin miehen kammoksuvan raskausmahaa.. Onneksi oma mieheni on täysin lumoutunut vauvamahaan :P

Mutta mikä siinä on kamalan pahaa, jos joku ei pidä raskausmahasta? Kai jokaisella saa mielipiteet olla? Asiat voi toki ilmoittaa huomattavasti nätimmin ja kauniisti, eikä olla heti vaihtamassa toiseen naiseen. Ja pitää aina muistaa, että maha tulee katoamaan ja arvet vaalenee.

• Milla

Kaksi lasta synnyttänyt, eikä mahasta ole ollut vuosiin jälkiä, mutta kas kummaa, maha onkin kasvanyt miehelle ja vielä isompana...

• pesusieni

Kuinka lapsellinen ihminen voi olla, ettei ymmärrä perusasiota, mitä raskauteen kuuluu mm. mielitilan veihtelut, raskausarvet. Kyllä vaimos tila helpottuu kun lapsi on synnytetty ja alkaa treenaamaan, niin kyllä ne paikat kiinteytyy. Mutta sun täytyis olla tyttöystäväs tukenas, eikä vaan haikailla muitten naisten perään.

Itse oon huomannut, että monet naiset ovat nykyään todella hyvässä kunnossa raskauden jälkeen. Hoikkia kun touhuovat lapsiensa kanssa. :)

• Rullaturpa

Mä luulen että puolison mielialat ja yleinen hyvinvointi paranisi huomattavasti jos pääsisi tuosta "miehestä" eroon. 15-vuotias poika ei ole sopiva isäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      801
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      530
    Aihe