Säälittääkö ketään Martina?

Sääliä..?

Olen aina tuntenut ällötystä kyseistä naista kohtaan, aivan kuin Tuksu.
Mutta jotenkin nyt ehkä tunnen sääliä, jopa myötätuntoa.
Miten voikin haksahtaa sen tyyppiseen poikaan mitä Stefu on.
Ei ikinä ole uskollinen, täysin kakara kloppi, toinen raskaana (ok, takuulla ollut raskaus mitä Stefu ei ole halunnut, se selvä) ja Stefu juoksee bileissä ja muita naisia...
Ja nyt taitaa sitten Martina ehkä ollut lopettanut sen tyypin perässä juoksemisen, blogista päätellen...
Mutta kyllä on niin kamalasti mennyt koko Martinan tämänastinen 30-vuotinen elämä. Huh...

21

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • glamyyr

Säälittääkö?

Ei.

• FartinaMani

Eiköhän se jaloilleen aina putoa. Uskoakseni maailmanlopusta selviäisivät torakat ja Martti.

• ....................

Martina on säälittävä tapaus. Silti en sääli, koska "sitä saa, mitä tilaa"...

• Ottakoon opikseen

Niin karseita kommentteja sanonut niin monista ihmisistä lehdissä ja saanut lähestymiskiellonkin, kun on käynyt Anne-Marin kimppuun, viidakossa Maisan kimppuun jne... Esko kertoi, että on pettänyt häntä ja siitä suhteesta sitten lapsi tulossa... En jaksa edes kirjoittaa koko listaa.
      Eli ei, ei todellakaan säälitä. Ihan itse on valinnut elää tuolla tavalla ja nyt niittää sitä, mitä on kylvänyt.

• totta faktaa

Kai jotain sääliä voi tuntea mutta tässä toteutuvat vanhat ja ah aina niin todenpitävät sananlaskut Martinan kohdalla:

ympäri mennään yhteen tullaan
      sitä saa mitä tilaa
      sitä niittää mitä kylvää
      niin metsä vastaa kuin sinne huutaa
      paha saa palkkansa

• MartinaFani

Pyydän teitä miettimään tätä tilannetta omalta kantilta. Kuvitelkaa, jos itse olisitte Martinan tilalla. Rakasttatte miestä, joka juoksee naisissa ilmeisesti minkä kerkiää. Lapsi tulossa. Ettekö itse yrittäisi pitää suhdettanne koossa?

• FartinaMani

Eremenkon ja Stefun tyttöystävät ei varmasti asiaa noin näe.

• kunhanKyselen?

Eikös mara ole ollut usein se pettävä osapuoli? Ja oliko lapsi yhteinen idea?

• glamyyr

Oliko lapsi yhteinen idea?

Ei.

Se oli puhdasta paniikkilaskelmointia. Jospa mies jäisi, kun on beibi tulossa.

• normielli

Säälittäisi, jollei sen elämä olisi aina niin namimaiskismushmush. Mun ei oo, vaikka mulla on hyvä parisuhde ja raha-asiatkin kunnossa.

• No ei kun ei

Ei säälitä pätkääkään.

• ksöafjalsögf

Ihan itse se on ratkaisunsa tehnyt.

• /k/

MIETTIKÄÄ, Martina lähti bailaamaan Eskon kanssa Leville, toki Seiskan maksama reissu, jättäen ensinnäkin 1-vuotiaan lapsensa yli viikoksi hoitoon!
      Sitten Levillä alkoi muhinoimaan Stefun kanssa!
      Oli NAIMISISSA ja 1-v. lapsi!
      Sairasta.
      Ei edes vauvaa ajattele, koska 1-v on vauva vasta.
      Sitten valehteli Eskolle että kaikki ohi. Kunnes Esko sai kiinni taas Martinan, olikin koko aika pitänyt Stefua myös kuvioissa mukana.
      Tätä ennen oli Eremenkon salapanona puolen vuoden ajan, kunnes Eremenkon KIHLATTU, jonka kanssa Eremenko suunnitteli häitäkin, sai tietää asiasta!
      Ja Martina vielä kehtaa puhua siitä, miten joku on niin epäluotettava!
      Mikä hän itse sitten on???
      Pelkkiä pettämisiä aina ja lisäksi jäänyt kymmenistä valheista kiinni julkisuudessa.
      Ainoa mitä Martina tarvitsee, ei ole sääliä, vaan lääkärin konsultointia.
      Miten voi olla aina jamassa elämänsä kanssa.
      Jo toinen lapsi ja kumpikin eri miehen kanssa ja tämä uusin mies on poissa kuvioista jo ennnekuin lapsi edes syntynyt. Lisäksi itse myöntänyt, on tehnyt lukuisia abortteja nuorempana.

• totuus on hurja !!!

Siinä se tuli lyhyesti ja ytimekkäästi...........

Voiko tuollaista edes sääliä ?
        Häikäilemätön oman edun tavoittelija ko.tyyppi on. Ei enempää, ei vähempää.....
        Piste.
        En sääli.

On maailman typerin juttu hankkiutua heti paksuksi vain että "saa pakotettua miehen suhteeseen"............se ei tule enää onnistumaan, ennen oli toisin, ei nyt........
        Kaveripiirissäkin on samanlaisia onnenonkijoita ja aina ovat jääneet yksin sen pershedelmänsä kanssa......kuka käski tehdä, kuka??? Mutta kun salaakin jätetään pillerit ottamatta jne. niin mitä voidaan tuollaisilta tyhjäpäiltä odottaa????????
        Ei siis yhtään mitään........

Eskoa ja Vickeä kyllä säälin

• .PELSEPUUPI.

Kai se sitten on hirveesti rakastanut Stefua kun otti siltä supernamskismaiskis poskeen lapissa ollessaan. Ja vielä aviossa tyttärensä isän kanssa. Se varmasti rakastaa ainakin jotain. Protsku on kova sana. Kasvaa nyrkit ja pää. Ja se on kyllä huomattu.

• Siitäs sai

Ei säälitä. Sen sijaan säälittää Eremenkon exä Jenni ja Stefun exä Saara. Sekä Esko, ja kaikki muutkin Martinan miehet. Ja tanssitytöt ja yhteistyökumppanit ja kaikki jotka ovat joutuneet kyseisen noidan kanssa tekemisiin ja saaneet maistaa hänen myrkkyään.

• ....................

Minä en sääli esim. Saaraa. Myötätuntoinen olin häntä kohtaan, kun tuo Matinan ja Stefun touhu hänellekin selvisi. Mutta sääliä hän ei tarvitse. Otti ja jätti Stefanin saman tien, eikä palannut Stefun kanssa takaisin vaikka Stefu perään itki. Saara mennä porskutti vaan eteenpäin, siinä tytössä on luonnetta ja vahvuutta.

Ihan toista maata kuin Martina, joka ei ensinnäkään löydä vapaita miehiä. Ja toiseksi roikkuu miesten perässä, kuten Stefunkin. Ei Martina ole sellainen nainen, jonka kannattaisi odottaa mitään luotettavaa miestä/rakkaussuhdetta. Sellaiset miehet viedään käsistä, ennen kuin Martina ehtii vilkaistakaan sinne suuntaan. Lisäksi luotettavat ja uskolliset miehet eivät huoli itselleen mitään salarakasta...

• gsdggg

Miksi Martinaa pitäisi sääliä? Hänhän on tehnyt hartiavoimin töitä päästäkseen yhdeksi Suomen seuratuimmista pelleistä, ja se onkin onnistunut yli odotusten. Hänen lapsiaan käy sääliksi, koska joutuvat vanhempina häpeämään silmät päästään äitinsä edesottamuksia. Ei hyvä.

• Sääli=sairaus

Ei säälitä.

• Kaunotar ;-)

Ei säälitä tippaakaan!!!Minä biletän,kun martina istuu kuumat kesä illat kotonaan. ;-)

• piecccccccce

EI todellakaan:::::: mutta hyvä kun nauraa saa ton muijan törhöille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe