Miten saada langaton verkko toimimaan?

auttakaa:S

Olen nollannut reitittimen ,laittanut asetukset uusiksi, kun syötän wep keyn ja yritän yhdistää niin ilmoittaa vaan että Windows ei pystynyt muodostamaan yhteyttä kohteeseen ja sitten lukee meidän verkon nimi. johdon kanssa se toimii mutta langaton pitää saada toimimaan.. mikä neuvoksi? reititin on edelleen tuo a-link rr55ap .. nyt viisaampia avuksi tähän niin saan sen taas toimintakuntoon. käyttis win 7 .

9

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apui kaivaten

Se ehdottaa myös että tee ongelmien vianmääritys, ja olen tehnyt sitä nyt jo useaan otteeseen, sekä nollannut reitittimenkin jo muutaman kerran ja tehnyt kaiken alusta mutta ei auta mikään :( tietokoneessa pitäisi kai olla asetukset ihan ok?? nyt viisaammat tänne ja auttakaa :D

• apujaaaa

Voiko windowsin uudelleenasennus auttaa?? onko mahdollista että koneessani on jotkut asetukset niin pielessä että se ei anna liittyä langattomaan verkkoon? onko jotain työkaluja millä voisi yrittää korjata? tuo mitä se itse ehdotti niin ei osannut tehdä mitään :S en keksi muutakaan jos ei lähde toimimaan, enkai mä mitään menetäkään? ärsyttää ..

• apujaaaa

Kokeilin myös ipadilla yhdistää eikä sekään anna liittyä.. jotain on nyt pielessä, mitä?

• 11+5

tarkista, että nuo 802.11 a b g n jutut täsmäävät tietokoneen wlanissa ja reitittimen wlanissa. mulla oli joskus siitä kiinni.

ylipäänsä kokeile hieman muuttaa wlanin asetuksia. kanavia jne.

• apujaaa

UPnP Support Test

Many applications need to open ports (allow incoming traffic) through an Internet router, particularly when both communicating endpoints are behind different NATs. Modern routers allow hosts to create such open ports using Universal Plug and Play (UPnP). This test ensures that the router has UPnP enabled, can support a reasonable number of open ports, and can maintain these settings.

mitä toi tarkoittaa?? ajoin jonkun testin microsoftin sivulla, ja yhteen kohtaan tuli "not supported"

http://www.microsoft.com/windows/using/tools/igd/results.mspx

• Windowsin uudelleen asennuksessa menetät kaikki asennetut ohjelmat/Pelit ja myös kaikki omat tiedostot ( Jos niitä ei ole varmuuskopioituna ulkoiselle levylle).

Oletko tarkistanut reitittimen asetukset että onko siellä wlan päällä ja että onko mac suodatus pois päältä?

• apujaaaa

mikä on mac suodatus?? mistä sen löytää ja pitääkö se olla pois päältä? kai se wlan on päällä jos se meidän netti näkyy tuolla listassa, vai mitä tarkoitat "päällä"?

• Nuuteri

Reitittimen resetoinnin jälkeen pitää virrat käyttää siitä pois päältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe