Tänään Huumekala jatkaa veikkauksen tyhjentämistä
Tulosveto USA - Sveitsi
USA 2,3,4,5,6
Sveitsi 1,2,3
Ei tasureita ja sveitsin voittoa
Tällä lapulla tulee varmasti rahaa takaisin ja toivottavasti sillei että veikkaus menee konkurssiin. Sellaset rahat pelissä. Kiitos ei mulla muuta!
Veikkauksen tyhjentäminen
16
153
Vastaukset
- 56456
satutko olemaan iltasanomien edi pesis? edihän aina suosittelee pelaamaan tulosvetoon ihan vitun monta riviä, jos tietystä tuloksesta saatava kerroin ylittää hänen raja-arvonsa. sillä menetelmällä ei kyllä koskaan pääse voitolle...
- Huumekala
En ole edi
- Huumekala2
Perse
- Svea
Jag är en het pojke som tänker ta alla pengar från den där gay firman. Varför e här så många Jannen och Seppon som tror att dom kan någo. Kanske dom tar mall av den här drog killen som kan någo.
- täijä
lololol hotohotohotohot
- Svea
täijä kirjoitti:
lololol hotohotohotohot
Va e ditt nummer?
- Nimimerkki Svensson
Hörru Svea, du din fula fisk. Dendär drog killen kan inte ett dugg
- svea
Gå o röka gräs
- Huumekala
Tänään taas natsasi ja taas kerran oli helppoa rahaa.
- ssssssssssssssssssss
kerroin 17,8, eli sait sillä sun 15€ lapulla 2€ voittoa. Joo nauti vain helposta rahastas LOL.
- Huumekala
ssssssssssssssssssss kirjoitti:
kerroin 17,8, eli sait sillä sun 15€ lapulla 2€ voittoa. Joo nauti vain helposta rahastas LOL.
1 euron panoksella koko lappu maksoi 12e
Ja kyllä mä mielummin otan ilmasta rahaa vastaan kun tulen tänne valittamaan omista paskoista vedoista. Eikö sulla oikeen tahdo onnistua vedot? - Ihan perseestä
Huumekala kirjoitti:
Ja kyllä mä mielummin otan ilmasta rahaa vastaan kun tulen tänne valittamaan omista paskoista vedoista. Eikö sulla oikeen tahdo onnistua vedot?Sä et tule koskaan jäämään voitolle nuilla paskavedoillasi.
- ssssssssssssssssssss
Huumekala kirjoitti:
Ja kyllä mä mielummin otan ilmasta rahaa vastaan kun tulen tänne valittamaan omista paskoista vedoista. Eikö sulla oikeen tahdo onnistua vedot?Jaa katos jätit tasurit ja vierasvoitot pois, eli 3 euroa lisää voittoa JIIHAA! Kyl mun vedot osuu viime yönä single vedoilla taas 150€ tuottoa.
- esa.
mul ei hanskaan nappailu suju ja oon siitä ärtynyt!
- Huumekana
Tänään Huumekana jatkaa Tepon kassien tyhjentämistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462