Hei ,missäs vallan on meidän "älykkö blondi" valtiovarainministerimme Jutta Urpilainen nyt. Eikö hän kehtaa tulla esiin? Pelkääkö hän ,että joutuu vihdoin selittämään toimittajille mitä nyt Suomi saa ,kun velat lankeavat maksettaviksi?
Mitkä olivat ne nk. takuut?
Missä on Timo Soini ,joka haluaisi varmasti sanoa näin: No ,kyllähän tämä oli tiedossa jo kaksi vuotta sitten ,että tässä näin käy. Aivan tyhmää väittää , että ei kukaan voinut ennalta aavistaa ,ettei kreikka selviä veloistaan. Minähän olen tätä toitottanut jo paljon ennen jytkyä ja nyt se nähdään ,kuka on ollut oikeassa. Kannattaisi joskus uskoa viisaitakin puheita. Mitä selittää nyt meidän blondiministerimme?
Missä nämä ovat nyt?
15
74
Vastaukset
- Jussuf (se sama)
Eikös kaikki maajussit ole aina toivoneet että Eurooppaan tulisi lama? Mitäs uutta tuossa on...
- Täh häh mix?
Ai jaa! Tollasta mä en oo koskaan kuullut. Miksi muka sellaista maajussit toivoisivat?
Selitäs vähän ,kun en ymmärrä. - Jussuf (se sama)
Täh häh mix? kirjoitti:
Ai jaa! Tollasta mä en oo koskaan kuullut. Miksi muka sellaista maajussit toivoisivat?
Selitäs vähän ,kun en ymmärrä.Maajussit haluavat takaisin pois eurosta, joka tarkoittaa ennennäkemätöntä lamaa ja yli sadan prosentin korkoja lainoille. He haluavat sisämarkkinat ja tuonnin ja viennin lakkaamista.
Semmoisia ne maajussit. Syynä se, että kaikki heidän tulonsa on veronmaksajien maksamaa ja kun töitä ei ole koskaan tarvinnut tehdä, he luulevat että tulot ovat ehtymättömät vaikka lama olisikin. - kylmä rinki
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Maajussit haluavat takaisin pois eurosta, joka tarkoittaa ennennäkemätöntä lamaa ja yli sadan prosentin korkoja lainoille. He haluavat sisämarkkinat ja tuonnin ja viennin lakkaamista.
Semmoisia ne maajussit. Syynä se, että kaikki heidän tulonsa on veronmaksajien maksamaa ja kun töitä ei ole koskaan tarvinnut tehdä, he luulevat että tulot ovat ehtymättömät vaikka lama olisikin.Kyllähän EU tarjoaa tuntuvat tuet maanilveilijöille. Karuilla maailmanmarkkinoilla maajussille tulisi persaukon ympärille ilkeä olo sillä maailmanmarkkinahinta alittaa suomalaiset tuotantokustannukset.
- Jäit kiikkiin nyt!!
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Maajussit haluavat takaisin pois eurosta, joka tarkoittaa ennennäkemätöntä lamaa ja yli sadan prosentin korkoja lainoille. He haluavat sisämarkkinat ja tuonnin ja viennin lakkaamista.
Semmoisia ne maajussit. Syynä se, että kaikki heidän tulonsa on veronmaksajien maksamaa ja kun töitä ei ole koskaan tarvinnut tehdä, he luulevat että tulot ovat ehtymättömät vaikka lama olisikin.Minä olen tehdasduunari ja uskon ,että minunkin tuloni maksaa veronmaksaja.
Maksaako sinun tulosi joku veronkiertäjä?? Aika mielenkiintoista! Inhoan tuollaista
harmaata taloutta yli kaiken ja se on kertakaikkiaan saatava kitkettyä maastamme ,ettei meille käy kuten kreikkalaisille. Mitä sinä oikein teet työksesi ,kun palkan maksajasi ei maksa veroja. Taidat kaupata huumeita alaikäisille vai mitä sitten???
- ihmettelen kauhiast
Kymmenet miljoonat turistit tuovat Kreikkaan rahaa vuosittain. Aika outoa että noin kymmenmiljoonainen kansa ei siitä hyödy. Kreikassa ei ole lämmityskustannukset kuin murto-osa Suomen kustannuksista. Myöskin routavauriot on siellä täysin tuntematon käsite. Kreikka saa valtavasti tuloja mereltä .Siellä rahat menevät johonkin ,mutta mihin? Kyllä luulisi olevan tuollaisella maalla hyvätkin mahdollisuudet pärjätä.
Kuka tai mikä Kreikan lypsää tyhjäksi ???? - Hhahahhahaaa
Luuletko sinä idiootti, että Jutta on tehnyt jotakin, ilman Käteisen suostumusta ? Käteinen on nyt TV1:ssä. Katso ja ihaile.
- nam Nam
Joojoo , kyllä mä tiedän ,että Juttalle kelpaa vain käteinen. Ja mulle kelpaa Jutta.
- hehehhhee
No eipä tietnkään se blondi mistään itse pysty päättämään.Kyllä se taipuu kaikessa jyrkin tahtoon on se niin vietävissä ,että säälittää.
- ..............,
hehehhhee kirjoitti:
No eipä tietnkään se blondi mistään itse pysty päättämään.Kyllä se taipuu kaikessa jyrkin tahtoon on se niin vietävissä ,että säälittää.
Ja Jyrki taipuu Angel... tahtoon, on niin vietävissä ......
Suomen pikkuporvariston muotiälykkö Urpilainen ei tiedä todellisesta demokratiasta
hevonpas kaa. Mutta kyllä Kreikka sen hänelle vielä opettaa. Kyyneleet odottavat Juttaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10505949
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10244291- katastrophy in pink
Jutta ei juuri nyt ehdi koska hän sovittaa jalkoihinsa uusia verkkosukkia, aiempaa punaisempia.
- pelottelu juonikasta
Herrat maalailevat uhkakuvia siitä ,mitä tapahtuu ,jos kreikka eroaa yhteisvaluutasta.
kerrotaan kauheita lukuja ,miljardeja tulee se maksamaan ja rahaa kuluu ja menee.
Nää jutut ovat osittain totta. Nimittäin he joilla on miljoonia ,voivat menettää miljoonia ,mutta mua ei juuri hetkauta mitenkään. Mulla ei ole juuri mitään muuta kuin oma koti ,jonka asuntolaina on jo melkein maksettu. Sijoituksia mulla ei ole . Rahaa kun olen tienannut ,se yleensä on lähtenyt aina kiertoon .En mä rahalla mitään nurkissani tee. Jos multa työpaikka menee ,sitten rahaa tulee vähän vähemmän ,mutta vapaa-aika/laatu-aika lisääntyy. sitten otetaan siitä ilo irti.
Älkää uskoko noihin uhkakuviin .Niitä maalailevat he ,jotka pelkäävät sijoitustensa puolesta ja he ,joille vain raha on tärkeintä ja ainut arvo elämässään.
- Sami Heiskanen
Miehen nimi on Jari-Veikko Kauppinen http://facebook.com/kauppinenjiivee
- Nimettömänä aina
Oot Jari-Veikko ilmeisen kallellasi Amerikan yhdysvaltojen suuntaan ,mutta tahdotko sanoa jotain tähän Kreikka-juttuun liittyvää vai tahdotko tuoda esille itseäsi ja Amerikan ihannointiasi. Siellä on tietääkseni paljon enemmän mätää kuin Euroopassa ,vaikka eurooppalaiset sinne alkujaan menivät ja alistivat ja tappoivat siellä asuneet alkuperäiskansat. Riistivät afrikkalaisperheiden isät ja pojat orjikseen raivaamaan heille maat ja mammonat. Jaa ,no olivat siellä naisetkin puuvillapelloilla.
Että tasa-arvoa sentään "kunnioitettiin".
Usa on maailman mulkuin maa. Sen jo monet tietävät ilman tätä kirjoitustakin. En puhu edes siitä ,mitä intiaaneille ontehty. Puolustukseksi voin vain todeta ,että tuon kusipäämaan emäkusipäämaa on Iso Britannia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi842727On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole582634Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.702594Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952551Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu892075Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502012Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411866Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk521539Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?161476Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve351467