Miten suhtaudutte kun ennen en ole katsonut vaimoni lisäksi muita sillä silmällä, mutta kun ne salaperäiset ja suklaan ihanan väriset hoikat afrogimmat saapuivat, niin siinä on vetovoimaa kymmenen gasellin verran.
Paheksutteko yhtään tätä tummaa poweria vai varmaan teille sopii että suomen katukuvassa on jotakin värikästä sen possunvärin lisäksi?
Somalinaiset kiehtovia.
5
195
Vastaukset
- Kotiäiskä.
Oot rasisti! Vain tummaihoiset saavat raiskata valkoihoisia
eikä toisinpäin!
Vain tummaihoiset jäävät vaille rangaistusta (ehdollinen plus verorahoista otettavat korvaukset eivät rankaise tekijöitä mitenkään). - ;))
MInkä possunvärin? MInä ainakaan en ole possunvärinen vaan pikemminkin ihoni on hieman kellertävä mutta se on hyvin vaalea. Ja itse olen tyytyväisempi mitä vaalemapana ihoni pysyy :). Jos olisin vaimosi, ottaisin eron sinusta, jos aavistaisin ajatuksesi. Mitä salaperäistä on somalinaisissa? Olen heitä tavannut työkseni paljon, eikä heissä ole mitään salaperäistä. Senkus eroat vaimostasi ja otat somalivaimon. Vaimosi voi ottaa sitten jonkun hyvän miehen.
- vaaleeviilee
Jaa, et olet possunvärinen vai? Vältän kyllä syöpäriskin vuoksi auringossa oleilua, mutta en ole pitänyt ihoani possunvärisenä...kai se sit sitä on, nyyh. :(
- 5+5
Kauniita ovat.Valitettavasti taitaa olla maan tapa,että alahuulet ym.silvotaan jo nuorilta tytöiltä,ei käy kateeksi.
- En paheksu
Lihaa...hmmm...hieman silvottua tosin...mutta makuasioista ei sovi kiistellä. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502