vaimoni näytti kaiken

mies 38 vee

Matkustimme vuosia sitten vaimoni kanssa junalla kouvolasta helsinkiin ja minuun iski hillitön kiima kesken matkan. Rupesin hieromaan vaimoni isoja rintoja mutta aluksi hän käski minun lopettaa koska viereisen rivin vastapäätä istuva vanhempi mies näki meidän puolelle suoraan. Edessäkin istui joku tyttö mutta siitä en välittänyt. Jatkoin kuitenkin yrityksiäni ja rupesin pikkuhiljaa nostamaan vaimoni hameen helmaa ylemmäksi ja ylemmäksi. Vanha mies ei näyttänyt huomaavan touhujamme joten työnsin käden vaimoni jalkoväliin rupesin hieromaan pillua. Vaimoni huokasi ja tuntui suostuvan touhuun sulkiessaan silmänsä joten nostin hametta ylöspäin ja levitin jalkoja. Tässä vaiheessa mies huomasi mitä tein mutta vaimoni ei sitä huomannut joten annoin miehen katsoa kun levitin pikkuhousuja ja työnsin sormeni pilluun. Avasin haaroja vielä lisää jotta mies näkisi oikein kunnolla mutta vaimoni avasikin silmänsä ja huomasi miehen katselevan. Touhu loppui siihen ja vaimoni oli punainen koko loppumatkan mutta kotona naitiin oikein kunnolla

12

17358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkkailija

Mitä tuohon juttuusi nyt voisi oikein sanoa. Kärsitkö näyttämisen halusta, tuletko enemmän kiiimaan kun toiset töllöttävät, haluatko esitellä vaimosi haarovälit koko maailmalle? Meitä on todella joka junaan jokaiseen suuntaan mokomakin kiimakeisari. Että iso mies ei osaa pitää näppejään kurissa. Säälittävää...
      Hae apua!

• mies 41 v

Ei tuossa minusta ole mitään ihmeellistä. Minunkin vaimoni on joskus varsin estoinen, mutta kiihottuessaan sitten aivan villi ja ei huomaa varmasti ,mitä ympärillä tapahtuu. Toisaalta hän ei pidä lainkaan siitä ,että joku voi nähdä. Minua se ei haittaa ja jos joku katselee sitä ,kun rakastelen ,se voi tuntua jopa kiihottavalta.Aivan normaalia siis minusta.

• wwwerwer

Lopeta se Kallen novellien lukeminen.

• weiffds

No hyi saatana siis teidän edessä istui tyttö joka näki kun sormetit vaimoas?? Ja se vanha mies?? ei jumalauta jotain rajaa kiitos :,DD

• NurseBetty

Yök.. jotain kunnioitusta kanssaihmisiä kohtaan..

• Oi, olispa mullakin tollanen mies, joka edes jotain teki "julkisesti", ettei aina vaan pimeessä peiton alla, jos edes siellä!! Melkein sain! ;)

• ryth54
    • exaviomies

Minusta ihan mukavaa touhua. Aikoinaan minullakin oli vaimo joka jopa rakasti pientä vilauttelua. Minulla oli aina kulli kovana kun seurasin muitten reaktioita (miesten). Vaimo kyllä teki niitä temppujaan aivan kuin kaikki taphtuisi vahingossa. Nojasi minuun ja silloin saattoi polvet erkaantua ja näyttää jotain. Välillä puseron nappi tai kaksi oli avautunut ja kumartuessa aivan huomaamatta saattoi nänni vilahtaa. Ja kaikki tapahtui hidastetusti eikä hätiköityjä suojaamistempoiluja ollut koskaan. Kaikki se kiihotti meitä kumpaakin ja kyllä me siitä kotona sitten nautittiinkin. Koskaan emme julkisesti toisiamme kourineet tai muuta hiplaamista harrastaneet. Sen teimme sitten vaikkapa kotona.

• Vaimoni näyttää kaik

Ennen menoa Katinkullan saunamaailmaan hieron ja imen vaimon klitoriksen turvoksiin ja häpyhuulet avoimiksi. Vaimo nauttii saunassa vieraiden miesten katseista, meinaa saada orkut jo siitä. Saunan jälkeen huoneessa verhot avoinna saan hellää hoitoa kaikin tavoin, edestä ja takaa. Meitä molempia kiihottaa mahdollisuus siitä että joku näkee kuinka minä painun häneen ja pyrimme aina olemaan niin että kaikki on näkyvillä mahdolliselle katselijalle. Kylläpä alkoi taas tehdä mieli !

• Paljastan 39v.

Kiihottavia juttuja. Minua kiihottaa ajatus, että mieheni esittelisi vittuani muille miehille ja vaikkapa myös naisille, jos joku haluaa katsella. Camin kautta tai kenties jopa livenä. Ei panoa, olisin vaan esiteltävänä / katseltavana.

• Mukava mies

Miten sut vois tavotta? Olispa mukava katsella.l

• Paljastan 39 v.
        Mukava mies kirjoitti:

Miten sut vois tavotta? Olispa mukava katsella.l

Minä olen siis sinkku nainen ja vailla miestä, joka tykkäisi esitellä minua sekä muutenkin harrastaa tuhmia seksijuttuja. Sähköpostiani en viitsi täällä jaella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe