Jos ruokahuolto jäjestettäisiin ulkomailta,,,,,,,,,,,,,,,,

niin,,,,,,,,,,,,,,,

menis rahat tuet ja työpaikat ulkomaille.
Kotimaahan jäis työttömyys köyhyys ja velka.,,,,,,,,,,,,,,,

6

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

näin se menee,,,,,,,,,,,,,

• -

-

• ---
        - kirjoitti:

-

-----

• 35

Kun minä olin nuori ajattelin samalla tavalla kuin moni täällä palstalla että ostan kaikkein halvinta, se on kotiinpäin. Nyt kun on tullut ikää lisää, on lapsia ja lapsenlapsia niin nyt ajattelee että heillekin pitäisi työtä riittää.

Kumma että samasta ihmisestä lähtee niin erilainen ajattelumalli, vain ikä muuttaa sen. Jos piti ostaa pyyhe, Kahdesta valitsin ulkolaisen koska se oli markan halvempi kuin kotimainen ja säästin sen markan. Jos tarjolla oli ruokatavara niin ostoskoriin meni halvempi tuote, säästin taas.

Tälla tavalla ajatellen menee tuotanto ulkomaille kun kukaan ei valitse kotimaista. Mutta ei sitä nuorena ajattele nenäänsä pidemmälle, eikä pystykään. En minäkään, viisas ihminen.

• Muamuija

Eikös se ole laskettu, että jos jokainen käyttäisi vuodessa 20 € enemmän kotimaisiin tuotteisiin, jotain 100 000 työpaikkaa tulisi lisää. Tuon 20 € saa kasaan esim. ostamalla sen maitopurkin koti- eikä ulkolaisena sen vuoden verran.

• qqqqqqwqqqqqqqqqqq

NÄINHÄN SIINÄ ON KÄYNYT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2098
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      239
      779
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      722
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe