ex puolisot hannaavat vastaan, jos miehen uusi puoliso/tyttöystävä haluaa auttaa miehen exää ja lapsia ongelmissa? He puhtaalla omallatunnolla, yrittävät tehdä kaikkensa, että lapset eivät kärsi tilanteesta. Miksi heidän apu ei kelpaa?
Jo se, että exä hyväksyisi miehen uuden suhteen ja sen että lapset rakastavat tätä uutta ihmistä ja haluaisivat viettää aikaa uuden "äidin" kanssa, niin on liian vaikea pala nieltäväksi. Miksi? Emme tahdo pahaa, vaan suurissa ongelmissa olemme apuna. Asioilla on tapana järjestyä, ja me uudet olemme avainasemassa siinä.
Olemme tukijoukko, ja uusia kasvattajia "yhteisille" lapsille, ja kun mies ymmärtää tämän, niin miksei exä?
Ilman meitä, ja tukeamme, ei lapsista kasva tasapainoisia ihmisiä. Ei ole meidän vika, että perhe hajosi, olemme täysin syyttömiä siihen. Kaikki lähtee perheestä, me vaan tuemme ja autamme, ettei ongelmat kärjisty, ja lapset olisivat onnellisia.
Kaikki vie aikansa. Olkaa avoimia uusille asioille, meillä on paljon uusia näkemyksiä, jotka parantavat lasten elämää. Ei me uudet "äidit" olla sen pahempia kuin te vanhatkaan. Päinvastoin, lapset tarvitsevat meitä. Antakaa heille tilaisuus, ja miehelle kanssa.
Mistä johtuu, että
11
153
Vastaukset
- Monelta kantilta
Voi olla että existä tuntuu että uudet ihmiset hanakasti tökkäävät tikulla muurahaispesään, noin sanoakseni. Jos jo keskenään saavat ponnistella että saavat asiat luistamaan ja siihen tulee joku uusi "neuvomaan" toisten lapsia koskevia asioita, voi nousta höyry korvista....
Kannattaisi muistaa hienotunteisuus, exään päin kommunikoi vain lasten hankinnassa mukana ollut toinen osapuoli. Oman kodin asioissa kuuluu uuden puolison tietenkin olla mukana, mutta viisas uusi pari ei sitä exään päin mainosta... Jos on kommentoitavaa, parannusehdotuksia miten teidän kotinne arki toimisi sujuvammin, keskustele siitä oman miehesi kanssa, anna hänen miettiä asiaa ja viedä asiaa eteenpäin jos on vietävää.
Pääset vähemmällä. - yxmuzi
Ymmärrät kyllä sitten kun olet entinen puoliso ja jos sinulla on lapsia.
Voisit kyllä ymmärtää nytkin, jos yrittäisit. Oletko esimerkiksi keskustellut näiden "ex-puolisoiden" kanssa asiasta? - 8+1
Luulen että sinun kohdallasi ongelmat johtuu juuri tuosta että pidät itseäsi niiden lasten äitinä. Mikään tuskin saa enempää exää varpailleen kun ihminen joka esittää itsensä lasten äitinä lasten oman äidin rinnalla.
Mikset voi tyytyä olemaan se lasten isän puoliso. Ja hoitaa isän kanssa niitä asioita. Se exä ei sinua elämäänsä ole valinnut ja mielestäni ei voi olettaa että hän sinun kanssasi asioista pahemmin neuvottelisi tai opastusta kysyisi.
Ehkä se exäkin sinua kohtaan jossain vaiheessa sinua kohtaan lämpenee kun etenet rauhallisesti asiassa.- parempi paras äiti
MUtta jos lasten äiti ei pysty? Ja lapset kuitenkin rakastavat minua. Tiedän sen, ja siksi haluan antaa opastusta ja neuvoja lasten äidille, jotta hänkin saisi lastensa luottamuksen.
En vain ole tyytyväinen hänen tapaansa, ja siksi autan ja opastaisin mielelläni. Ja mitä pahaa on siinä että olisin lasten äitinä? Eikö ole hyvä asia, että alpsilla on ihminen, joka todella osaa hoitaa hommansa?? Luulisi exänkin olevan kiitollinen eikä vihainen.
Ja minähän en kysele exiltä, miten mun pitää toimia, kysykööt he, minä teen niinkuin oikeaksi näen, ja korjaan hänen virheitään, ja lapset pitävät minua äitinään ja olen sanonut että kyllä minua saa kutsua äidiksi, ollaan sen verran samassa veneessä. - hoh hoijakkata
parempi paras äiti kirjoitti:
MUtta jos lasten äiti ei pysty? Ja lapset kuitenkin rakastavat minua. Tiedän sen, ja siksi haluan antaa opastusta ja neuvoja lasten äidille, jotta hänkin saisi lastensa luottamuksen.
En vain ole tyytyväinen hänen tapaansa, ja siksi autan ja opastaisin mielelläni. Ja mitä pahaa on siinä että olisin lasten äitinä? Eikö ole hyvä asia, että alpsilla on ihminen, joka todella osaa hoitaa hommansa?? Luulisi exänkin olevan kiitollinen eikä vihainen.
Ja minähän en kysele exiltä, miten mun pitää toimia, kysykööt he, minä teen niinkuin oikeaksi näen, ja korjaan hänen virheitään, ja lapset pitävät minua äitinään ja olen sanonut että kyllä minua saa kutsua äidiksi, ollaan sen verran samassa veneessä.Hyvä provo, en usko että olet ap....
- vihan hedelmät
parempi paras äiti kirjoitti:
Ja minähän en kysele exiltä, miten mun pitää toimia, kysykööt he, minä teen niinkuin oikeaksi näen, ja korjaan hänen virheitään, ja lapset pitävät minua äitinään ja olen sanonut että kyllä minua saa kutsua äidiksi, ollaan sen verran samassa veneessä.Älkää lissu lässytäkö, ei teillä ole uusperhettä, saatikka uutta miestä, hoitakaa vaan omat isäänsä vihaavat tenavanne.
- meillä näin
Minulla ja exällä on kuusi vuotias lapsi. Kummallakin on nyt uusi puoliso. Minulla on uuden mieheni kanssa yksi lapsi ja exälläni uuden naisen kanssa yksi yhteinen lapsi (naisella kaksi omaa lasta) Minä ole aina tullut toimeen lapseni äitipuolen kanssa ja ole tyytyväinen että lapseni pitää hänestä. Lapseni on isällään joka toinen viikonloppu. Minusta on ihanaa että hänellä on kaksi rakastavaa perhettä.
- meille ei tulla
Mutta minä en voisi kuvitella, että lapseni olisivat missään tekemisissä ex miehen ja ex isän naisten kanssa. Se olisi suuri loukkaus lapsia kohtaan.
Ja uskon että lapseni ovat onnellisempia ja menestyneet juuri siksi loistavasti, kun ei ole ketään ulkopuolista ihmistä ollut siinä meitä haukkumasa ja häirsemässä.
Ja meillä ei ole mitään tarvetta niinin miehen naisiin. Miksi heidän pitäisi meille tulla tai meidän pitäisi mennä sinne heitä katsomaan?? Mikä juttu se olisi?
Jos mies ei kykene olemaan isä ilman naikkosia, ei sitten ole isä koskaan ollutkaan. - ......
meille ei tulla kirjoitti:
Mutta minä en voisi kuvitella, että lapseni olisivat missään tekemisissä ex miehen ja ex isän naisten kanssa. Se olisi suuri loukkaus lapsia kohtaan.
Ja uskon että lapseni ovat onnellisempia ja menestyneet juuri siksi loistavasti, kun ei ole ketään ulkopuolista ihmistä ollut siinä meitä haukkumasa ja häirsemässä.
Ja meillä ei ole mitään tarvetta niinin miehen naisiin. Miksi heidän pitäisi meille tulla tai meidän pitäisi mennä sinne heitä katsomaan?? Mikä juttu se olisi?
Jos mies ei kykene olemaan isä ilman naikkosia, ei sitten ole isä koskaan ollutkaan.Ei sinun sitä ex-miehesi haaremia tarvitse mennä katsomaan eikä kutsua naisia kotiisi. Mistä ihmeestä olet keksinyt sen että naiset tulisi sinun luoksesi tai sinä menisit sinne? Mutta kyllä lapset voi isän uuden puolison tavata siinä samalla kun käyvät isää tapaamassa.
Aika raaka ihminen olet kun kiellät toiselta rakkauden eron jälkeen. Ilmeisesti itse olet ollut tyytyväinen lasten kanssa etkä ole koskaan kaivannut aikuisen miehen rakkautta. Mutta älä kuvittele että kaikki ihmiset ovat samanlaisia vaan he uskovat rakkauteen vielä eronkin jälkeen. Onneksi et ole saanut miestäsi jäädytettyä vaan hän on uskaltanut elää "naikkosineen" ja nauttia kahden aikuisen ihmisen välisestä rakkaudesta. Voi kunpa sinäki olisit uskaltanut etkä olisi vaan elänyt lapsillesi? - vihan hedelmät
meille ei tulla kirjoitti:
Jos mies ei kykene olemaan isä ilman naikkosia, ei sitten ole isä koskaan ollutkaan.No niin nyt olette taas oma itsenne Lissu, siis ei meille tulla jne........
onko teillä kivaa vastata itsellenne hahahahaaaaaa - poison.
...... kirjoitti:
Ei sinun sitä ex-miehesi haaremia tarvitse mennä katsomaan eikä kutsua naisia kotiisi. Mistä ihmeestä olet keksinyt sen että naiset tulisi sinun luoksesi tai sinä menisit sinne? Mutta kyllä lapset voi isän uuden puolison tavata siinä samalla kun käyvät isää tapaamassa.
Aika raaka ihminen olet kun kiellät toiselta rakkauden eron jälkeen. Ilmeisesti itse olet ollut tyytyväinen lasten kanssa etkä ole koskaan kaivannut aikuisen miehen rakkautta. Mutta älä kuvittele että kaikki ihmiset ovat samanlaisia vaan he uskovat rakkauteen vielä eronkin jälkeen. Onneksi et ole saanut miestäsi jäädytettyä vaan hän on uskaltanut elää "naikkosineen" ja nauttia kahden aikuisen ihmisen välisestä rakkaudesta. Voi kunpa sinäki olisit uskaltanut etkä olisi vaan elänyt lapsillesi?Lissu on naimisissa vihan ja katkeruuden kanssa ,ja sitä hän kylvää ympäriinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514