Kiinnostunut varatusta

Ongelmat_

Olen ollut jo jonkin aikaa kiinnostunut eräästä miehestä. Ainoa ongelma on, että hän on varattu. Olen melkolailla varma, että kiinnostusta löytyy myös hänen puoleltaan. Hän on monesti soittanut minulle avautuakseen tyttöystävästään joka on kauhea ämmä suoraan sanottuna. Mies ei suoraan sano, että haluaa tästä eroon, mutta merkit ovat kyllä selvästi luettavissa. Tuntuu että hän yrittäisi jotenkin saada varmistusta tunteistani ennen kuin uskaltaa erota.

Olemme viestitelleet lähes joka päivä paljon, ja hän on myös sanonut minulle ihania asioita. Mitä teen? Hänen tyttöystävänsä taitaa jo tietää meistä ainakin miehen juttujen perusteella, hän haluaa pitää matalampaa profiilia eikä enää viestitellä niin avoimesti. vaikka nyt vielä ei mitään olekaan tapahtunut, niin tunnen kyllä, että tästä voisi tulla jotain. Pelottaa vaan, ettei mies ole vielä valmis luopumaan.

5

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfggdf

Jos nyt ohitetaan se itsestäänselvä moraalinen ongelma, mikä tuossa toisen miehen viemisessä on, ja keskitytään miettimään, haluatko todella miehen, joka on valmis hyppäämään suoraan suhteesta toiseen? Miksi hän tekisi kohdallasi poikkeusen, kun hän jossain vaiheessa rupeaa pitämään sinuakin "kamalana ämmänä"?

Ja siksi toisekseen, rakastunut ihminen näkee merkkejä sielläkin, missä niitä ei ole. Voi olla, että hän purkaa turhautumistaan tilanteeseensa ilman sen kummempia taka-ajatuksia henkilölle, joka on innokas kuuntelemaan. Tuo matalamman profiilinkin pitäminen viittaisi siihen, että vielä kiinnostaa, mitä tyttöystävä ajattelee.

Kun kysyit, mitä tehdä, niin anna asian olla ja lopeta viestittely. Palaa asiaan uudestaan, jos joskus ero on tullut todelliseksi. Lusikkaa ei pidä mennä työntämään toisten soppaan, se ei ole hyväksi kenellekään.

• ap

Kieltämättä olen miettinyt, että olenko hänelle vain joku jonka niskaan kaadetaan ongelmat. Mutta en usko, että hän haluaisi aina juuri minun seuraani siinä tapauksessa. Ja sekin on käynyt mielessä jospa olenkin vain varakaveri silloin kun tyttöystävä on muualla. Olen kuitenkin ajatellut, että tuskin hän niin innoissaan tulisi heti meseen juttelemaan kanssani heti kun tyttöystävä käy muualla jos ei jotain tunteita olisi.

Hassua tässä on etten ole koskaan pitänyt häntä edes hyvännäköisenä ja ihan kavereina aloitettiin. Nyt olen alkanut tuntea jopa mustasukkaisuutta hänen tyttöystäväänsä kohtaan. Yhtäkkiä erään "olet ihana *hali*" hyvänyön viestin jälkeen tajusin, että kyseessä on muutakin kuin vain kaverilliset tunteet.

Eniten ärsyttää, etten voi koskaan olla täysin varma hänen tunteistaan, enkä haluaisi itsekään säikyttää häntä kertomalla omistani suoraan. Olemme kuitenkin jo hyviä ystäviä. Tuntuu, että hän on joinakin päivinä liian ihana, mutta kohta muuttuukin taas kylmäksi.

• ap

Ja kun minusta on tuntunut "hyväksikäytetyltä" kun joudun kuuntelemaan ongelmista tietämättä täysin selitystä miehen käytökselle minua kohtaan niin olen sanonut ihan suoraan että selvittäisi välinsä tyttöystävänsä kanssa. Mutta hänpä vastasikin ettei ehkä edes halua selvittää mitään vaan antaa sairaalloisen mustasukkaisen akan kuvitella mitä haluaa. Noita monitulkintaisia seikkoja on tullut ilmi niin paljon etten edes muista kaikkea.

• T_er_

Sama tuli heti mieleen kuin edellisellä vastaajalla, että haluatko tosiaan sellaisen miehen joka puhuu tyttöystävästään kauheana ämmänä ja samanaikaisesti petaa jo seuraavaa suhdetta sinun kanssa. Koska niin se vaan on, että sellaiset miehet (ja naiset myös) tekee sen aina uudestaan ja uudestaan, eli kun suhun kyllästyisi niin sinä olet kauhea ämmä josta itketään sitten seuraavalle tyttöystäväehdokkaalle.

Mutta itse aikoinaan ihastuin varattuun kaveriini. Vietimme paljon aikaa yhdessä siis niin että myös se hänen tyttöystävänsä oli mukana ja vaikka kipinät sinkoili meidän välillä niin kumpikaan ei tietenkään tehty mitään. Mies ei koskaan haukkunut tyttöystäväänsä, enkä mitenkään yllyttänyt miestä mihinkään. Sitten jonkin ajan kuluttua tämä pariskunta erosi ja mekään ei tavattu pariin kuukauteen tämän miehen kanssa. Sitten kun tavattiin taas kavereina, niin jonkin ajan kuluttua alettiin seurustelemaan ja kaikki sanoivat että olivat tienneet että päädytään yhteen. Myös se ex-tyttöystävä oli sitä kuulemma sanonut, vaikka tosiaan mitään ei tapahtunut heidän seurustelunsa aikana. Tuo meidän suhde päättyi kuitenkin eroon myöhemmin... Pointti on kuitenkin, että älä ota sitä miestä suoraan toisen naisen luota, vaan anna heidän ensin erota ja sitten voit katsoa jos teidän juttu toimii tai ei toimi.

• Riskibusiness

Ei muuta kuin housut pois....ja hoitoon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      154
      4836
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2119
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      35
      1996
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      16
      1869
    5. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      114
      1857
    6. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      93
      1678
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1337
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      67
      1202
    9. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      119
      1151
    10. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      27
      1093
    Aihe