ollaan tällä suunnalla vietetty varsin sateisissa merkeissä ja koska suunnitellut pihahommat ei nyt sitte onnistuneetkaan, niin suuntasin rantaan ja tältä siellä näytti:
http://www.youtube.com/watch?v=A7IAxMs5JSc&feature=youtu.be
Helatorstaita 2012
20
83
Vastaukset
- vautsii
kui upeit kuvii taas
- tää on just sitä
mistä issu56 tuossa yhesä aloituksessa kirjoitti;Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.
mitä asiatonta täsäkii muut kuin iss56 nikki ?- taitaapi olla syynä
taas toi video kauniine kuvineen.se oli liikaa jollekin ko eihan noit voi ottaa jo ituu koneel 24/7
- moikka puskis
joka tunnistut ilman kristalli palloakin hiih.kuis sakuli hurisee hä eiks teilpäi oo noit joutsenii ?
Onko sulla jäänyt joku levy paikoilleen? Minkä ihmeen takia jaksat jauhaa päiväkausia poistoista, melkein jo massapostitusta hyvänenaika.
- Virtuaalikoneistaja
No mutta, enhän minä kirjoittanut puskista tuota.
Eikös Issunkin aloitukset klikata vain kiusaamis mielessä, ei niillekkään klikkailuille mitään perustetta säännöistä löydy - Voi herranen aika
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
No mutta, enhän minä kirjoittanut puskista tuota.
Eikös Issunkin aloitukset klikata vain kiusaamis mielessä, ei niillekkään klikkailuille mitään perustetta säännöistä löydySinä ITSE kerroit helatorstaina illalla ettei sinua kiinnosta OLLENKAAN mikään mitä täällä tapahtuu ei poistot eikä mikään muukaan.
Pysy nyt edes vuorokausi omien sanojesi takana vai iskikö taas joku aivokuume? - Virtuaalikoneistaja
Voi herranen aika kirjoitti:
Sinä ITSE kerroit helatorstaina illalla ettei sinua kiinnosta OLLENKAAN mikään mitä täällä tapahtuu ei poistot eikä mikään muukaan.
Pysy nyt edes vuorokausi omien sanojesi takana vai iskikö taas joku aivokuume?Mitä sinä oikeit itket ja vingut taas.
Ei minua kiinnostakkaan, mutta kai sinua voi silti tiputella maanpinnalle noine juttuinesi. - Kevät terveiset!!!
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
Mitä sinä oikeit itket ja vingut taas.
Ei minua kiinnostakkaan, mutta kai sinua voi silti tiputella maanpinnalle noine juttuinesi.Sehän se on juu sinun tehtäväsi täällä?? :D :D :D
Kukahan sinut siihen velvoitti?
Sinä nyt puhut hetkestä toiseen itseäsi aika pahasti jatkuvasti pussiin. Samalla linjalla olette kaikki.
Ensin kirjoitellaan kauhean kiihkon vallassa vaikka mitä ja kun olisi aika seistä omien juttujensa takana iskee hillitön dementia ja vaikka asian pystyisi todistamaan sama "enoikeinymmärrämistäpuhut" asenne jatkuu. Hoh hoijakkaa aika ryhdihditöntä touhua suoraselkäisiltä. ;D
Nyt se on sinunkin taas hyvä huudella kun viestisi johon viitataan on poistettu.Älä huoli koko ketju lähti eteenpäin sinäkin pääsit kiitettävästi osallistumaan. :))))))) - Voi pusi pusi ))
Kevät terveiset!!! kirjoitti:
Sehän se on juu sinun tehtäväsi täällä?? :D :D :D
Kukahan sinut siihen velvoitti?
Sinä nyt puhut hetkestä toiseen itseäsi aika pahasti jatkuvasti pussiin. Samalla linjalla olette kaikki.
Ensin kirjoitellaan kauhean kiihkon vallassa vaikka mitä ja kun olisi aika seistä omien juttujensa takana iskee hillitön dementia ja vaikka asian pystyisi todistamaan sama "enoikeinymmärrämistäpuhut" asenne jatkuu. Hoh hoijakkaa aika ryhdihditöntä touhua suoraselkäisiltä. ;D
Nyt se on sinunkin taas hyvä huudella kun viestisi johon viitataan on poistettu.Älä huoli koko ketju lähti eteenpäin sinäkin pääsit kiitettävästi osallistumaan. :)))))))Taasko sinulla on tullut huono aamu ja mamia ikävä, voi miten liikuttavaa, laitoit oikeen eteenpäin pulinakirjoituksia muistitko pyytää sanktiota :=DDDDD, olet kyllä lapsellisin ämmä jonka kirjoituksia olen ikinä nähnyt. Laita tutti suuhun ja käy uudestaan nukkumaan, jospa se päivä siitä vielä kirkastuisi sinullekkin, ''Kevät terveiset!!!''
Koko päivän vettä vettä vettä, alkaa mun mielestä jo piisaamaan.Olis pari viikkoa aikaa tehdä yksi tärkee juttu mutta vähän hankalsaa kun koko ajan sataa tai myrskyää.
Hieno se kuva missä joutsen lensi suoraan kohti. Ne on upeita lintuja.- issu56
No sitä helkutin vettä tulee tämäntästä...tai sitte tuulee. Tuuli sateen jälkeen on sinällään ok, että se kuivattaa. Joopajoo ja sitte taas sataa niinkuin tänäänkin prkle.
Olis niin paljon tehtävää vielä, mutta kun ei nuo ilmat anna myöten yhtään.
Kyllä nuo joutsenet on niin tosi upeita lintuja, ettei tosikaan! issu56 kirjoitti:
No sitä helkutin vettä tulee tämäntästä...tai sitte tuulee. Tuuli sateen jälkeen on sinällään ok, että se kuivattaa. Joopajoo ja sitte taas sataa niinkuin tänäänkin prkle.
Olis niin paljon tehtävää vielä, mutta kun ei nuo ilmat anna myöten yhtään.
Kyllä nuo joutsenet on niin tosi upeita lintuja, ettei tosikaan!Joutsenet on semmosia kevään tuojia samoin kun kurjet että kun ne saapuu tietää että nyt on kesä ihan hilkulla.
Hain aamulla kasan ruusuntaimia, tarkalleen laskettuna 104 kappaletta.Oon niitä nyt ruukuttanut odottamaan aikaa tulevaa kun ne päätyy mun uuteen ruusutarhaani. Toki siskolle menee pari kymmentä.- talvilinnut
Haukullinen kirjoitti:
Joutsenet on semmosia kevään tuojia samoin kun kurjet että kun ne saapuu tietää että nyt on kesä ihan hilkulla.
Hain aamulla kasan ruusuntaimia, tarkalleen laskettuna 104 kappaletta.Oon niitä nyt ruukuttanut odottamaan aikaa tulevaa kun ne päätyy mun uuteen ruusutarhaani. Toki siskolle menee pari kymmentä.No ei ole joutsenet kevään tuojia kun talvehtivat Keski-Suomessakin kun virta pitää joessa yhden kohdan joten kuten sulana!
- issu56
Haukullinen kirjoitti:
Joutsenet on semmosia kevään tuojia samoin kun kurjet että kun ne saapuu tietää että nyt on kesä ihan hilkulla.
Hain aamulla kasan ruusuntaimia, tarkalleen laskettuna 104 kappaletta.Oon niitä nyt ruukuttanut odottamaan aikaa tulevaa kun ne päätyy mun uuteen ruusutarhaani. Toki siskolle menee pari kymmentä.Joo'o, ihan totta. Niin joutsenet kuin kurjetkin tuo sen tietynlaisen kevään tunteen, kuin myös sen, että kesä on ihan kohta...
Huh-huh mikä ihana määrä ruusuja...mitä ruusuja ne on?
- jaahast,
hän on tääl taasen;Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.
inhokkiens aloitukset on taasen klikattu,,- ,werneri,
eihän toi mittä uutta ole mut tosi naUrUUttava ja kakaramaist touhhu
- issu56
No eipäs mitään uutta tuo...
Kyllä on taas niin kauniita kuvia sulla...tykkäsin erityisesti siitä kuvasta joka oli kohdalla 2.23...
- issu56
Nuo joutsenet on kyllä totaalisesti vieneet mun sydämen...on ne niin julmetun upeita lintuja ettei tosikaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462