HYVÄ SUOMI !
HYVÄ SUOMI !!!!!!!!!!!!!
50
155
Vastaukset
- Myy-Pikkuinen
- maatus
Kamalaa leijonat kamalaa! ja tässä näemme kuinka neukkupoika kaataa leijonan.
Huh mikä peli! Oli kyllä niin jännää että toivottavasti lauantaina on vähän iisimpi voitto.
- hankielämä
saitko hyvän mielen??
- Säälittää :((
Sinulla kun ei sellaista voi edes arvioida, heti aamusta olet täällä taas ihmisiä haukkumassa, ei ole ihan asiat kondiksessa kohdallasi.
- kunworr
Sulla se on kanan tasolla ja siks sun arvioita muista ei oteta todesta.
Mikä sulla mättää kun tuntemattomia oot heti aamusta täällä nimittelemässä, eikö oo perhettä, eikö oo ystäviä, eikö oo muuta kun kalseet betoniseinät ympärillä vuokraläävässä, ai niin ohan sulla plokis johon kirjottelet pulinapalstasta ja sen kirjottajista. - zaguli
Nyt se tutti suuhun ja mamimaan, pöljäke.
PS. Eikö se irtiotto millään onnistu? - rähinärutku taas asi
Tuntuu olevan älykkyysosamäärä alhainen.
- zigulizaguli
sulla näkyy olevan elämä ja se on tällä palstalla,kana on sua viisaampi,mut viisas se ei oo, se osaa väistää haukkaa vaistollaan ihan ja sää kirjottelet mitä sylki suuhun tuo.
- Vedä verhot eteen.
Mitä sekoilet, kukaan ei kanan viisaudesta ole puhunut mitään, vaan sinun aivojesi koosta ?
Täys dille olet kyllä. - kunworr
Vedä verhot eteen. kirjoitti:
Mitä sekoilet, kukaan ei kanan viisaudesta ole puhunut mitään, vaan sinun aivojesi koosta ?
Täys dille olet kyllä.Kaikki sen verhot on pesussa
- 15
kunworr kirjoitti:
Kaikki sen verhot on pesussa
voisin tulla sinnekki peseen taidatte olla suljetulla osastolla löydänköhän sinne.No täytyy käyttää vaistoa.TÄÄ ON KIVAA
- kunworr
15 kirjoitti:
voisin tulla sinnekki peseen taidatte olla suljetulla osastolla löydänköhän sinne.No täytyy käyttää vaistoa.TÄÄ ON KIVAA
Ei sun tartte enää löytää.
Mun mielestä mattopyykki on kivempaa ku verhopyykki. - 15
kunworr kirjoitti:
Ei sun tartte enää löytää.
Mun mielestä mattopyykki on kivempaa ku verhopyykki.Epäilen,että teillä raukoilla ei taida siellä mattoja olla. pysytään nyt niissä verhoissa.No missäs ne viisaudet nyt viipyy!
- tyrkkyerse
15 taitaa olla älykkyysosamäärä kun ei yhtään välähdä
- 15
Mitään sanomaton nimimerkki sulla olisin tolla älyllä keksinyt vähän älykkäämmän.
- viisas ihminen
15 kirjoitti:
Mitään sanomaton nimimerkki sulla olisin tolla älyllä keksinyt vähän älykkäämmän.
Täytyi välillä käydä syömässä ja kaljalla niin nyt taas jaksaa.Tyrkkypersekkin voi taas jatkaa vaikka nimimerkki voisi jo vaihtua niin kuin mulla.
- matsiaodotellessa
Hyvin isänmaalinen ketju... myy-piikuinen kirjoitteli aloitukseen ihan asiallisen onnittelun niin rupesi epäisänmaallista moskaa saamaan niskaansa onneksi ylläpito poisti ne , ymmärtäähän täytyy ihmiset eivät kaikki rakasta suomea kuin minä ja moni muukin suomessa syntynnyt ja suomessa asuva ihminen, mutta pitääkö tehdä se ketjuun missä isoin otsikoin kehutaan suomea ja suomen jätkiä kun usalle antoi kyytiä.
Tehköön nää venäjän kannattajat oman aloituksen minä ja muu valtaväestö varmasti odotamme Suomi-venäjä ottelua ,kävi miten kävi matsissa suomen pojat ovata alku kangertelujen jälkeen pelannut suhkot hyvää kiekkoa, toivotaan suomi ottaa venäjänmaan pojista niska pers otteen ja voiton kotia.
Moni palsta ihmisitä varmaan muistaa 1995 Suomi- ruotinmaan loppuottelun, SUOMELLA ruottin valmentaja, matsi swedussa, kullan lisäksi sweduilta veimme heitin biisinkin.
http://www.youtube.com/watch?v=3T2PqYV9YIU- hahahaha!!!
Viime vuoden tuttikeräys oli mun mielestä jääkiekon historian aatelistoa! ;D
- matsiaodotellessa
hahahaha!!! kirjoitti:
Viime vuoden tuttikeräys oli mun mielestä jääkiekon historian aatelistoa! ;D
ruottinpoikien uusi pelipaita kolme kruunua vaihtuu tuttipaituliksi
http://www.lappis.net/202011_tiedostot/image007.jpg
- xxxy
Mitä eroa on veäjällä ja suomella?
- xxxy
sorry venäjällä
- matsiaodotellessa
xxxy kirjoitti:
sorry venäjällä
suomi tekee maalit venäjää viedään 1-0 suomelle.
- xxxy
matsiaodotellessa kirjoitti:
suomi tekee maalit venäjää viedään 1-0 suomelle.
Väärin! suomi hävisi sodan.
- matsiaodotellessa
xxxy kirjoitti:
Väärin! suomi hävisi sodan.
hyvin väärin se on 2-1 venäjälle matsi
Milloin Suomi soti venäjää vastaan muistatko????
Viimeinen sota suomella neuvostoliitoa vastaan, suomea ei koskaan miehitetty
sotakorvaukset maksoimme ja alueista jouduimme luopumaan. - matsiaodotellessa
hyvin väärin se on 2-1 venäjälle matsi
Milloin Suomi soti venäjää vastaan muistatko????
Viimeinen sota suomella neuvostoliitoa vastaan, suomea ei koskaan miehitetty
sotakorvaukset maksoimme ja alueista jouduimme luopumaan.neuvostoliito= neuvostoliitto
Venäjä oli romanovin sukuun asti bolseviikit tappoivat venäjän tsaarin perheinen ottivat vallan , neuvostoliitto 1917, vuodesta lähtien 1991 venäjä, eli mistä sodasta puhut?
seuraan matsia opetan historiaa tässä sivussa.
- igor ivanovitzh
Harzoo suomipoika, vjenäläiset voittaa mjennen tullen teidä ljeonat))))!
- igoruma
ystävättäreni turkulaisen tosi ihanan ihmisen blogissa nähnyt saman verran kirjoitusvirheitä
- v0i v0i
igoruma kirjoitti:
ystävättäreni turkulaisen tosi ihanan ihmisen blogissa nähnyt saman verran kirjoitusvirheitä
Mun kaverin blogia kommentoi just yhtä hidasälynen juntti.Sen ÄO on sama kun sun, eli ulkolämpötila!!!
- matsiaodotellessa
v0i v0i kirjoitti:
Mun kaverin blogia kommentoi just yhtä hidasälynen juntti.Sen ÄO on sama kun sun, eli ulkolämpötila!!!
igor sinä venäjänmaan ihmisenä varmaan kerrot meille muillekin milloin suomi soti venäjää vastaan??
Itse en ees matsia katsonnut loppuun asti , lähdin nauttimaan aurinkoisesta ulkoilusäästä ennen pelin loppumista.
Igor kertoo varmasti meille veikkauksen Lontoon olympia mitalleista?
Tiesitkö meillä suomessa on kuuluisa edesmennyt juoksija legenda Paavo Nurmi mikä ei saannut osallistua lossin olympialaisiin ammatilaisuutensa vedoten , onko teillä venäjällä yhtä kuuluisia juoksija legendoja kun Suomen Paavo Nurmi.
Näin tuttuni luonna viime viikonloppuna EM mestarin boxinnissa, MITÄ igor sanoo suomen nekkailun tasosta onko yhtä kova kun venäjänmaalla? - matsiaodotellessa
igor sinä venäjänmaan ihmisenä varmaan kerrot meille muillekin milloin suomi soti venäjää vastaan??
Itse en ees matsia katsonnut loppuun asti , lähdin nauttimaan aurinkoisesta ulkoilusäästä ennen pelin loppumista.
Igor kertoo varmasti meille veikkauksen Lontoon olympia mitalleista?
Tiesitkö meillä suomessa on kuuluisa edesmennyt juoksija legenda Paavo Nurmi mikä ei saannut osallistua lossin olympialaisiin ammatilaisuutensa vedoten , onko teillä venäjällä yhtä kuuluisia juoksija legendoja kun Suomen Paavo Nurmi.
Näin tuttuni luonna viime viikonloppuna EM mestarin boxinnissa, MITÄ igor sanoo suomen nekkailun tasosta onko yhtä kova kun venäjänmaalla?En igorin vastausta saannut urheiluun liittyviin kysymyksiini
ymmärrän igoria kuinka huonot tietoliikenne yhteydet maassa on, tietokoneiden pariin ei aina pääse joka päivä, kun igori tietokoneelle pääsee olisi kiva rupatella suomen ja venäjänmaan urheiluun liittyvistä asioista voin antaa ystävällistä sivistystä historiaa ja mussakin liityvissä asioissa mitä igoria ystävineen askarruttaa..
Tässä venäjänmaalaisille suomen 80-luvun menestyinein dance-musiikkiyhtye suomen turusta.
http://www.youtube.com/watch?v=hu3Pbc2BKt4
- lukihäiriövenäjällä?
Harzoo eläintarha??
- KUKA
HYVÄ IGOR!
- rysslandia
Ei venäjällä selviä hengissä ei venäjällä selviä hengissä eikä ainakaan hulikaani jengissä.
- äki
No mites nyt suu pannaan taas se itänaapuri tuli ja voitti.
- naurakaa
Hyvä suomi! taas nähdään mitä metsäläisiä ollaan nyrkit heiluu ja kepit raikaa.Toivottavasti ei tule mitalia ollenkaan.
- brbarbareus
naurakaa kirjoitti:
Hyvä suomi! taas nähdään mitä metsäläisiä ollaan nyrkit heiluu ja kepit raikaa.Toivottavasti ei tule mitalia ollenkaan.
Barbareita suomalaiset?? kannattaa suojata itsensä hyvin välimerenmaissa jalkapallo otteluissa, katsojat ammuskelee ilmaa aseilla, välillä pääsee hengestään katsojat ja pelaajat ,pientä se on suomessa kahakointi.
Suomi kampailee usaa vastaan pronsista, se ei maailmaa kaada vaikka suomi häviäisikin, pääsimme ainakin järjestää hyvät kisat , aina tulee uusia urheilutapahtumia eikö igor?
- brbarbareus
Suomi kamppailee usaa vastaan pronsista = korj. Tshekkiä vastaan ottelu ,ajatukset liikkuu usa ottelussa mistä aloitus..
nyt kotitöitten ääreen..- såmåre
ulpukka melkein mies jääkiekkoa katokkaan läpi sil ois men soomi- kenia
- jarrri
Kannatais vamaan mennä kielikursseille.
Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560