Peukut eivät rekisteröidy!

GeQghe1321

Olen paljon s24 ollut ja lähinnä tuolla "Grafiikka" puolella, sellaisella nimellä kun strombirdie. Siinä oli vähän tietoa itsestäni.. Nyt kuitenkin asiaan! Eli jostain syystä peukut eivät rekisteröidy kun yritän peukuttaa jotain! Ja saattaa kuulostaa tyhmältä että minkä ihmeen takia olen huolissani jostain kommenttien pitämisestä, mutta onhan se nyt suoraan sanottava että hyvät aiheet ansaitsevat peukkua! Koska huomaa heti miinuksesta/plussasta että millainen aihe on kyseessä :) Joten asia on periaattessa aikasen V:mäinen. Painan peukkua ja mitään ei yksin kertaisesti tapahdu! Selain on Safari ja käyttis on W7, olen kokenut s24 käyttäjä ja epäilen itse että s24 ohjelmoijat ovat yksinkertaisesti niin HUONOJA että eivät vaan sitä HTML osaa! Juuri tästä syystä olisi hyvä palkata HYVÄT ohjelmoijat että saadaan jotain aikaiseksi!

Jättäkää kommenttia ja liketkää jos pystytte ;)
Itse en osaa nyt peukuttaa muita sorry!

6

88

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahahahahrepesin111

Hieno trollaus hermanni ;) Miten nämä trollaajat täällä suoli24 tietotekniikka foorumilla seilaa?

• ++++++++ -----------

Välillä onnistuu Pale Moonilla, Foxilla ja SRWare Ironilla.
      Operalla ei ollenkaan ( miinukset onnistuu ).
      Ehkä parhaiten IE:llä, kuten Drezh... kerran teki mallisuorituksen 9:llä ja tykitti kait 50 plussaa itselleen kolmessa minuutissa.
      Eri selaimet myös näyttää eri määrän plussia.

• T.K

f.e onkin palstan seriffi.

• Teliffin melkki
        T.K kirjoitti:

f.e onkin palstan seriffi.

Seriffillä on yleensä sellaine merkki nimessä jos sen erottaa, taisi olla tähti.
        Eli eipä taida olla seriffi hän vaikka fiksusti vastaileekin ja keskustelee ahkerasti.

• Josef Stalin
        Teliffin melkki kirjoitti:

Seriffillä on yleensä sellaine merkki nimessä jos sen erottaa, taisi olla tähti.
        Eli eipä taida olla seriffi hän vaikka fiksusti vastaileekin ja keskustelee ahkerasti.

Kyllä täällä joku on seriffinä, vaikka tähteä ei näykkään.

• Teliffin melkki
        Josef Stalin kirjoitti:

Kyllä täällä joku on seriffinä, vaikka tähteä ei näykkään.

Silloin se ei ole kirjautununna sisään jos ei merkki näy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe