Siskon ja veljen rakkaus

elämä on semmosta

- Jaahas, pitäisköhän nousta ylös sängystä, mietin kellon ollessa 10. Sitten muistin että sisko tulee käymään jolloin alakertakin heräsi. Päätin aloittaa aamun orgasmilla joten aloin hitaasti vedellä esinahkaa edestakaisin ajatellen siskoani Minnaa. Minna oli kuustoista vuotias, 160cm pitkä pitkillä tumman vaaleilla hiuksilla varustettu kaunotar. Minna oli muodokas, ei pyöreä vaan mukavan naisellinen, rinnat olivat c-kuppia ja peppu sopivan pyöreä. Kasvot olivat kauniit, siniset silmät sopivat hänelle täydellisesti. Kauaa en kestänyt vaan terskani purkautti voimalla spermat naamalleni 14-senttisestä kalustani. Huh, tuntupa hyvälle ja sitten suihkuun. Yö oli aika lämmin niin oli tullut jo hiki. Suihkussa saippuoin kroppaani, olin hyvässä kunnossa ajattelin. Vajaa 180cm pituus ja sopiva 80kg paino josta lihasta oli sopivasti saivat tytöt tuijottamaan 24-vuotiasta tummat lyhyet hiukset omaavaa kundia. Mutta en välittänyt niistä vaan ainostaan siskoni katseista. Meillä oli vuoden verran ollut silmäpeliä joka hiljalleen oli muuttunut kosketteluksi ja lopulta kesän alussa johtanut ensisuudelmaan järven rannalla. Siellä tunnustimme toisillemme tunteemme. Siitä lähtien vietimme aikaa yhdessä niin paljon kuin pystyimme herättämättä epäilyksiä. Emme olleet harrastaneet vielä seksiä mutta tänään sen aika olisi.

Poistuin suihkusta ja kuivattelin itseni ja menin syömään aamupalaa. Puuroa mikroon ja voita leivälle. Aika kului sen verran nopeasti että kello oli jo 12 eli Minna saapuisi hetkellä minä hyvänsä. Olin edellisenä päivänä siivonnut kämppäni että tunnelma ei lässähtäisi sotkuisuuteen. Ovikello soi, menin avaamaan. Minna seisoi oven takana kaunis kesämekko päällä, hiukset vapaana. Minna ei paljon meikkiä käyttänyt vaan oli luonnollisen kaunis.

- Moooi, Minna huikkas astuen sisään ja samalla syliini antaen minulle pitkän suudelman, - mites rakkaani Mikan aamu on alkanut, Minna jatkoi.

- No piti vähän paineita purkaa ja suihkussa käydä, vastasin kiusoitellen.

- Jaa semmosta, ajattelitko mahdollisesti minua, Minna kysyi halaten minua takaa samalla penistäni ja kiveksiäni hyväillen. Veri alkoi taas pakkautua alas. Käännyin ja kuiskasin hänen korvaan. - Saattoipa olla, samalla aloin hyväillä häntä. Minna äänehteli hiljaa käsieni hyväillessä hänen selkäänsä ja hiljalleen siirryin pepun paikkeille siirtäen käteni mekon alle. Hiljalleen aloin vetää pikkuhousuja alemmas lopulta ne putosivat jalkoihin. Minna nosti jalkansa niiden päältä meni polvilleen ja veti verkkarini alas jolloin kaluni pongahti esiin. Minna otti kaluni suuhunsa ja alkoi imeä samalla hyväillen kassejani. Huokailin syvään samalla silitellen Minnan hiuksia. Minna nousi pystyyn, heitin t-paitani pois päältäni . Minna pudotti mekkonsa, paljastaen kauniit rintansa ja siistiksi ajetun häpynsä. Sydämmeni hakkasi, samoin varmasti Minnalla. Kumpikin tuijotti toisiaan.

- Haluatko tehdä sen, kysyin Minnalta. - Haluan, minä rakastan sinua Mika, Minna vastasi katsoen silmiini. - Minäkin rakastan sinua vastasin. Sitten lähestyimme toisiamme kiinni asti, aloimme suudella, hyväillä. Huokailu täytti kämppäni ja hiljalleen siirryimme sängylleni. Minna meni makaamaan, siirryin hänen jalkoväliinsä, halusin lämmitellä häntä vielä. Aloin nuolla ja sormettaa häntä, Minna nautti hiljaa vaikeroiden. - Tule sisääni, hän pyysi. Kapusin hänen päälleen ja hitaasti ohjaisin kivikovan penikseni hänen häpyhuulille, kiusoittelin hetken siinä mutta lopulta työnnyin sisään. Taivas se tuntui ihanalta, Minna äänähti vähäsen. Aloin työnnellä hitaalla tahdilla kaluani hänen sisällään. Pikkuhiljaa nopeutin tahtia. Tuntui niin hyvälle että tuskin kestäisin kauaa. Minna voihki allani, näky oli kaunis ja kiihottava. Kiihdytin tahtia vielä enemmän ja orgasmi alkoi olla lähellä. Yhtäkkiä Minna alkoi vaikeroida voimakkaasta ja vain sekunti siitä hän laukesi voimakkaasta kropan väännellessä allani ja pillunsa puristaen kaluani voimakkaasta laukesin perään voimakkaasta karjasten ja kaluni ampuessa kovalla paineella spermat siskoni pillun perälle. Lysähdin hänen päällensä varovasti ja jäin siihen. Sydämmemme hakkasivat. Olimme molemmat hiessä mutta onnellisia.

- Minä rakastan sinua siskoni.

- Niin minäkin sinua veljeni.

4

5169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siskoton veli.

Olipa kiihottavaa luettavaa, hyvin syvällinen sisar rakkaus. ;)

• Lerpahti mokoma

Kielioppia kannattaisi tarkistaa ja muutenkin luettavuutta. Tämä oli kuin maailman lyhyin satu, "olipa kerran Kuningas, jolla oli sen pituinen se".

• Sexlove

Ihaaaaaana!!!

• Kane55

Ihan kiva ja kiihottava tarina.. Noissa taboo suhteissa vaan on sitä jotakin.......
      Tosin itse pidän eniten äidin ja pojan suhteista joten jos jollakin sellaisia tarinoita niin laittakaa tänne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe