Olenko saamassa nykyisen miehen (raitistuuko joskus jos tuen?) kanssa kaiken sen mistä olen elämältäni haaveillut? Ennustan, että hän olisi tekemässä jotain ratkaisua elämänsä tienristeyksessä. Koska eilinen tapaamisemme näytti jotain merkkejä siihen. Mitä näet mihin suuntaan hän elämänsä valitsee? Vaihtoehtoja hänellä kun on. Alkaako meille uusi onnellisempi aika ja mitä on tulossa jos näin onnellisesti käy? Kesä ja loppuvuosi?
Mahorkka, hyvää iltaa
6
83
Vastaukset
Kuvassa näkyy märkä kausi, sitten tulee kuiva kausi, näyttää kuin nämä vuorottelisivat pitkinäkin jaksoina, ja pitkällä aikavälillä. Jonkinlainen välimaasto löytyy, se ehkä onkin tarkoitus. En näe auvoisaa ja ihmeellistä aikaa, arkea ja pieniä iloja, jokseenkin jonkinlainen sekamelska vallitsee kuvaa katsottaessa, luulen että se on sisäistä kamppailua, ulkoista oirehtimista toisinaan. Totuutta pitää katsoa ankarasti silmiin, tunnustettava heikkoutensa ja sitä kautta löytää voima. Yhteisön tuki on suuri voima, sitä kannattaa hyödyntää. Toki sinäkin olet oiva tuki, mutta suurempaa apua tarvitaan.
- usko parempaan on
Anteeksi. Et vastannut sitä mitä kysyin. Vastauksesi oli ympäripyöreä ja ei niin tottakaan. Kiitos kuitenkin vastauksestasi.
- usko parempaan on
Kysyin siksi, kun aikaisemmin vastasit näin minulle. Siis tarkennosta.
uusi koti
30.4.2012 23:28
0
Sulje
Hei kuvankatsoja! Miten minulle näet rakkauasiat? Tuleeko vielä avoliittoa? Ja kuinka pitkän ajan kuluttua? Minkälainen mies on, onko tuttu jo? Minkälaisen uuden kodin näet meille jos näin tapahtuu?
VASTAA
kuvankatsoja
1.5.2012 22:44
0
Sulje
Tällä näkyjaksolla en näe avioliittoa, mutta suuren rakkauden näen. Aikaa tähän viivähtää, näen isohkon talon jossa on puuta värinä sisällä. Näen että tunne on suuri ja olette kuin sielunkumppanit samalla kun olette myös pari. En osaa sanoa tunnetko tätä pitkää ristiveristä hoikkaa miestä. - paljon nähnyt.,-
Ei ollut ympäripyöreä vain totuus. Kuka alkoholisti antaa rakkauden ???
Sinä et saa mitään rakautta koska et päästä iriti entisestä. Mahdottomuus. Ei näkijä voi antaa sinulle elämää kun et itse sitä mahdollista. Itse asun paikassa jossa näen näit viinaan sekaantujia. Hyviä kausia ja pahoja kausia. Välillä nainen vierellä ja sitten taas alkaa se ryyppykausi naiset häviää.
Kuvankatsoja sanoi aivan oikein. Hanki elämä ensin. Suomeksi sanottuna. Kukaan kakslahteinen viinaa menevä ei sitä sulle tuo. Toinen kuinka yksin makselsisit hienon asunnon menot. Järki käteen. Koittakaa nyt naiset oppia että teette itse sen elämän ei sitä mies tuo teille. Ei nykyajan suomimiehet. - usko parempaan on
Kuka sanoi että mies on alkoholisti? Ei sellainen mies pysty antamaan naiselle mitä kirjoitti. Taisi taas olla joku muu syy kirjoitukseesi, suomalaisten perussynti? Kateus. Älä sekaannu toisten viesteihin, kiitos.
- Oikeesti...
Ei täällä voi kysyä enää mitään. Jos jollakin menee hyvin niin sekään ei ole hyvä.
Aina joku valittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462