LoveStory

issu56

24

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten saat

tai miten onnistut ottamaan noit upeit kuvii ?
      en ole milloinkaan nähnyt livesä lintujen paritteluit

• se on elämää

jota ei hei vietetä 24/7 netis

• issu56

Ehkäpä se on siinä, että en elä palstaelämää, vaan ihan tätä oikeaa elämää ja kierrellään paljon rannoilla ja nautitaan tästä oikeasta elämästä, joka on tässä ja nyt.

• Virtuaalikoneistaja

Oli todella hienoja ne lentoonlähtö kuvat.

• issu56

Ne on niitä vahingonlaukauksia heh, mutta ihan kivoja niisä uli kuitenkin ;).

• 9+18

Joutsenten parittelua ollaan seurattu kun talo on joen törmällä ja joutsenet tulevat tähän joka kevät. Aika estottomasti rietastelevat. =D

• issu56

Mun mielestäni se ei ole laisinkaan mitään rietastelua, vaan tosi söpöä pitkine esileikkeineen, eli todellisuudessahan sinä et ole nähnyt joutsnten paritteluja, vaikka niin väitätkin!

• 7+13
        issu56 kirjoitti:

Mun mielestäni se ei ole laisinkaan mitään rietastelua, vaan tosi söpöä pitkine esileikkeineen, eli todellisuudessahan sinä et ole nähnyt joutsnten paritteluja, vaikka niin väitätkin!

Ei voi olla totta ettei sulla ole ton vertaa huumorintajua!!! Kaunistahan se on, olipa kyseessä joutsen tai ihminen, eli ihan vitsinä laitoin ton rietastelun. Koska jos ihmiset yhtä avoimesti tuolla yhdyntää harrastaisivat niin se olisi joidenkin mielestä varmaankin rietasta...

Ja KYLLÄ, olen nähnyt joutsenten parittelevan, ikäni täällä asuneena. Kaikki jotka tässä lähistöllä joen ääressä ovat pitempään asuneet, ovat varmasti nähneet, elleivät sitten ole ihan sokeita tai asu kellarissa. Mikään uusi ja ihmeellinen asia ei ole kyseessä vaan joka kevät toistuva rituaali joutsenten pariutumis- ja pesintäalueella.

• e.s.p.
        issu56 kirjoitti:

'eli todellisuudessahan sinä et ole nähnyt joutsnten paritteluja, vaikka niin väitätkin!'

On se nyt kumma jos issu kuvittelee tietävänsä toisten näkemiset paremmin kuin he itse!

Niinkös kuvittelet että olet kenties ainoa ihminen Suomessa vaiko kenties koko maailmassa joka on nähnyt joutsenten parittelevan? Onkohan nyt tosissaan niin harvinaisesta ilmiöstä kyse että kannattaa kyseenalaistaa toisten kokemukset, varsinkin jos on joku joka asuu joen rannalla mihin joutsenet tulevat keväisin?

• moikkas ummukkainen
        e.s.p. kirjoitti:

'eli todellisuudessahan sinä et ole nähnyt joutsnten paritteluja, vaikka niin väitätkin!'

On se nyt kumma jos issu kuvittelee tietävänsä toisten näkemiset paremmin kuin he itse!

Niinkös kuvittelet että olet kenties ainoa ihminen Suomessa vaiko kenties koko maailmassa joka on nähnyt joutsenten parittelevan? Onkohan nyt tosissaan niin harvinaisesta ilmiöstä kyse että kannattaa kyseenalaistaa toisten kokemukset, varsinkin jos on joku joka asuu joen rannalla mihin joutsenet tulevat keväisin?

onks ne joutsenet paritelleet teijjän partsillakin ?

• inkke,roine
        moikkas ummukkainen kirjoitti:

onks ne joutsenet paritelleet teijjän partsillakin ?

hahahahahahahahahahha joutsenet partsilla olis aikas outo näky,mut turkkuseshaa o kaik mahollist

• painu

ilkeilijä vittuun täält.sä oot tooooooooooooooooooosi dille sekoilija.

• Joko on muualla

kevään ensi poikueita alkanut tulemaan? Tänään ojassa pulikoi jo joku nokikanalauma(niitä pienempiä mustia sorsaelukoita). Taisi olla liki kymmenen tenavaa.

• issu56

Meilläpäin ainakin on vielä haudonnat menossa.

• Hienoja kuvia taas joutsenista...meijän pihassa rastaat paritteli eilen ;))

• Alle jäännyt

Tääl Wickysiepot paritteli äsken.

• issu56

Pakkohan tuonne rantaan on päivittäin kurvata joutsenia päivittämään...tänäänkin saatiin tuonne muutama laulujoutsen lisää; ja on ne niin uskomattoman kauniita lintuja, ettei tosikaan...oli sitte kyhmy tai laulu...ihan sama.

Peippopari pesii meidän pihassa ja kyllä odotan, mitä tuleman pitää :)

• mitä se on

lintujen parittelu,aikas outo sana muoto

• Virtuaalikoneistaja

Oikeasti, sinulle aikas outo sana?muoto, mutta vain sinulle.

Kysy huomenna opettajalta mitä tuo sinulle outo sana? muoto tarkoittaa.

• upeit kuvii

tosi upeit.meil sisä maas ei näy paljonkaan joutsenii muut kui ilmas

• Myy-Pikkuinen

Hienoja kuvia!! Sinä se aina osut paikalle kun jotain tapahtuu!! Tosi hyviä!! =)

• issu56

No kun melkein asun tuolla rannassa, niin...taas kävi vain hyvä sattuma.

• Sun kannattaisi mun mielestä teettää edes muutamista noista joutsenkuvista suurennoksia.On ne niin hienoja.

Meillä häärii toi fasujen haaremi siihen malliin että kukko pöllyttää kanojen höyheniä taas jatkuvasti. Viime keväänä siilit vietti häitään meidän syreenipuskan juurella, innokas sulhanen pyöri varautuneesti suhtautuvan siilineidon ympärillä hirveetä tuhinaa pitäen.

• issu56

No höh, ei ne nyt ihan sellaisia kuitenkaan ole, että niistä mitään suurennoksia...

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      803
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      742
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      616
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      42
      532
    Aihe