Olin yksin kotona ja ajattelin että voisin sulkeutua tyydyttämään itseäni. Hain stringini ja rintsikkani. Laitoin videokameran paikalleen koska tykkään kuvata tyydyttämistäni. Hain kaiken tarpeellisen ja laitoin kameran päälle. Istuin sängylle jalat harallaan ja nojasin käsiini. Nousin käsien varasta ja laitoin toisen käteni nivusille ja hipelöin stringien läpi pilluani. Toinen käsi hyväili suuria rintojani. Otin rintsikat pois ja jatkoin rintojeni hyväilemistä. Tunsin pillun kostuvan. Nousin polvilleni kameran eteen ja vedin stringit alas. Avasin haarani kameraa kohti ja avasin kostean pilluni kameralle. Nappasin pöydältä dildon ja rupesin työntämään sitä märkänä pilluuni. Hengitin raskaammin. Tungin dildoa vielä hetken kunnes vedin sen hitaasti pois litisevästä pillustani. Dildo oli ihan nesteissä. Käänsin perseeni kameralle. Pelehdin kameran edessä vielä hetken kunnes sammutin sen ja menin pesulle.
Tää oli sit mun eka tarina
Osaks totta
Tavallinen iltapäivä
muuten vaa
0
1307
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492