Hei!
Olisiko vanhojen huonekalujen asiantuntijaa ja osaisi määritellä noin suurinpiirtein iän tälle senkille? En ole myymässä sitä, eikä minulla ole sille mitään historiaa, mutta mielenkiinnosta haluaisin tietää sen iän ja miksei hinnankin. Laatikoiden näkyvässä osassa puusepän mukaan visakoivua.
Kuvat:
http://aijaa.com/0084510229761
http://aijaa.com/0041210229762
Antiikkiako
6
107
Vastaukset
- kaapista
Kuvat eivät ole kovin havainnollisia, mutta visakoivua näyttää olevan. Tyyli on klassistinen, ellei peräti ripaus art decoa mukana. Materiaalin ja tyylin perusteella 1920- tai 30-lukua. Tuossa kunnossa käypä hinta satasen luokkaa.
- Zuppaduijaa
Kiitosta paljon!
Joskus sen vielä vien entisöitäväksi, mutta niin kuin sanoin; ikä kiinnosti enemmän =). - Zuppaduijaa
Zuppaduijaa kirjoitti:
Kiitosta paljon!
Joskus sen vielä vien entisöitäväksi, mutta niin kuin sanoin; ikä kiinnosti enemmän =).Jatkoa edelliseen: Jos satut vielä olemaan kuulolla, niin osaatko kertoa kuinka nuo mielenkiintoiset salmiakkikuviot on saatu aikaan? Jostain syystä ne viehättää minua.
- kaapista
Zuppaduijaa kirjoitti:
Jatkoa edelliseen: Jos satut vielä olemaan kuulolla, niin osaatko kertoa kuinka nuo mielenkiintoiset salmiakkikuviot on saatu aikaan? Jostain syystä ne viehättää minua.
Kuviot todennäköisesti maalattu petsivärillä käsittelemättömälle puulle.
- hurjastelija728
Koira
minulla on taulu jossa lukee P.Karjalainen 1930. taulu kuvaa syksyistä metsää ja metsän keskellä menee puro.Mistähän saisi tuosta taiteilijasta tietoa sekä onkohan taulu arvokaskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492