Hervannan Nelkku sentterin Nyrkkeily ohjaajista

kaksi tuntematonta

Hei

Kävimme kokeileen hervannassa kahden täysin pelle ohjaajan luotsaamaa kurssia Tampereella Hervannan nelkun salilla.Siellä oli ohjaamassa kaksi aivan outoa hämärän oloista tyyppiä balettisukkahousuissaan ja väitti meille aloittajille että he ovat koulutukseltaan nyrkkeilijöitä.Me huomasimme heti että tämä kaksikko ei ollut nähnytkään oikeaa nyrkkeily oppia koska nää kaatuili toistensa sukkahousihiin ja heidän nyrkkeilynsä näytti hirveältä huitomiselta.Se kerta piisas mulle ja kaverille koska hemmot oli ihan ammmattitaidottomia ja mukamas kamppailun ammattilaisia.Nauraa saa hemmokaksikon näkemisestä vieläkin ,tyypit väsyi myös heti ja alkoi vaan makaileen kun me muut yritimme treenata ja näiden kahden opetus jäi siihen kun jäivät makaan selälleen.Tälläistä ammattitaitoa hervannassa nelkun kunto boxingissa.

4

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja taas mennään

No kerropas nyt tähän perään vielä se, että siirryit sitten "ystäväsi" kanssa Ikuriin. Sinne suuren gurun oppiin, joka on niin erikoinen ettei kuulemma kukaan Tamperelais seura huoli miestä treeneihinsä.
      Jotain erikoista täytyy siis miehessä olla! Näitä tyhjänpäiväisiä tekstejä jaksaa kirjoitella täällä vuosikaudet, muuhun ei taida olla.

Tää palsta on näiden kamppailulajien osalta muutenkin tätä samaa ja samanihmisen kirjoituksia täynnä ollu jo vuosikaudet.
      Kattokaas vaikka muita palstoja niin niillä on ihan asiallisia keskusteluja. Tää taas on pelkkä vitsipalsta koko kamppailujajit osio, tän Ikurin pellen takia.

• pertsa ja juuso kang

Me olemme nähneet kaverini kanssa tämän Hervannan kuuluisa baletti keijo ohjaajien tason ja se on varmaa ettei noin onnettoman huonoja möhö magailu kouluttajia löydy mistään muualta.Tyypithän pisti edellisen satu baletti sentteri toiminnankin nurin joka oli nimeltään hervannan krav maha style.Nyt tyypit yrittää vaurastua onnettomilla ja itse keksityillä tehootomalla lajillaan josta moni lukija on pettyneenä kirjoittanut.Hervannansta nelkun sentterin läävä hojo bing bäng dojolta saa rahojensa menettämisen vastineeksi toimimatonta sentteri baletti keijukka ohajajien möhö magailu baletti konttaus jumppaa ja ainoa lajinomainen liike mitä nelkun kaksikko osaa opettaa on olkapäähippa ja varvastanssi hippaa.Koskahan balleriinaohjaajat ovat taasen oikeudessa itkemässä onnettomasta tasostaan ja keksinnöistään sekä netti solvauksista .

• Ikurin virhe

Ikurin fighter academyn pönttö taas äänessä, näsitä nettisolvauksistaan kyseinen pönttö joutuikin jo maksamaan ja kaatui entinen viritys Nhb buliklubikin, piti perustaa uusi fighter academy yhtä tyhjin taskuin.
      Koskaan ei Ikurin pömnttö ole harjoitellut krav magaa, vaikka sitä muka opettaa, mikään liiitto ei hyväksy häntä, mikään seura ei ota jäsenekseen. Kuntonyrkkeilyssä on käynyt kahden tunnin kurssin ja ei osaa edes suoraa, saati koukkua lyödä ja vetää mukamas harjoittelua.
      Ikurissa on surkea taso ja konkaan menee taas, kun ei ole opettajaa ja velat painaa.

• kaksi outoa

Tämä hervannan Nelkun möhö magailu itse keksitty laji tuli testattua.Kurssi päivänä oli kaksi balettimekoissa olevaa nössöö puhumassa ihan skeidaa jostain mistä nää oudot ohjaaja kupeksitkaan tienneet mitään.He koitti siis puhua krav magan toimivuudesta ja että he olivat itse opetelleet kaikki lajinsa liikkeet.Mutta sori kakeijo kuppeli ohjaajat olivat ihan turhia tyyppejä,eivätkä heitä ole hyväksytty mihinkään oikeaan krav maga liittoon Suomessa.Ei enään nelkku saliin oppimaan konttailua,kerta riitti.Mitkä nää näiden kuppe ohjaajakaksikon nimet on,tunteeko niitä kukaan mistään yhteydestä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe