Martina riitautunut Gyylin kanssa?

ljoikkkl

Ei ole siellä näkynyt, ei hehkuta blogissaan, aiemmin joka toinen päivä hehkutti.
Mitäs on sattunut? Nyt pummasi äipälleenkin ihan muualta hoidot. Onko Gyyli ehkä lopultakin tajunnut, miten huonoa mainosta Martina heille on?

57

5062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Inkalle tuli taloudellista tappiota kun eräs ruikutti ilmaisia hoitoja ja huonoa mainetta sen hyvän sijaan... Maksavat ja arvostetut asiakkaat häipyivät. Eikä ihme.

• rekolassa jo

Kohta joutuu menemään keravalle tai pidemmälle että saa ilmaista hoitoa. Paikat alkaa kohta olla käyty.

• Gyyli+++

Jos noin, niin Gyylin pisteet nousivat kohisten.

• Glamuuria

Martsu kävi jo kynsihoidossa aina yhtä glamour-henkisessä Rekolassa Vantaalla.

• olen huolestunut

Sponssi loppunut, samoin kuin ei nykyään hehkuta ollenkaan Karhupuiston sairaalaa, missä kävi lärvin "mikroneulauksessa", jatkuvasti ,eipä ole enää ilmaispalveluja, kohta loppuu myös varmaan näissä kuntokeskuksissa käynnit, kun ei ole tyypissä enää mainosarvoa, vaan päinvastoin, luotaantyöntävää arvoa.
      Miten nyt käy tämän kuuluisan TUGEEN?.

• Kuinka käy

Jos sopimushoidot loppuvat, niin räjähtääkö artistin ulkomuoto?

• tugee lakastuu

Kohta saadaan odotella martinankin tukan "tuuheaa" kasvamista. Vai vaihtaako tuksu tyyliseen tekoperuukkiin?

• Mustalaismeininkiä

Maralla ei ole Tuksun tapaan omaa tukkaa juurikaan. Miten tugeen kohta käy, kun ei neiti tuleva-yh maksa velkojaan edes hoitoloihin? Eikä "bisnesnaisen" brändäyskään ole onnistunut, kun on niin halveksittu. Viikset kasvaa, naama kukkii (näin ihan livenä) ja vauva huutaa. Tugeekin pitäisi kunnostaa, mutta kukaan ei anna ilmaiseksi, höh.

• fffffffff=====0

Ei mikään ihme jos näin on käynyt. Sillä kaikkien kanssa ko.turhake
      riitaantuu. ei taida tulla toimeen kun juuri ja juuri ihme lapsensa kanssa.

• aikansa kutakin!

Joskus tulee se maksunkin aika, ainakin minulle on tullut, silloin vaihdan kioskia.

• hyi yäk

Tottakai sen Gyyli, jos sen on yhtään normaali yritys lopettaa moisen mitäänsanomattoman turhakkeen sponssaamisen.
      Ei kai nyt kukaan itseään arvostava yritys halua olla tuohon botoxhirviöön yhteydessä.

Minä ainakin kierrän GYYLIN kaukaa, vaikka olis miten hyvä paikka, juuri tuon Martiinan takia.

• lyylikyyläri

Gyylin sivulla lukee:

"Olimme vuoden 2011 Miss Helsinki kisojen sponsorina ja lisäksi jatkoimme sopimusta vuoden 2012 Miss Helsinki Katrie Dalerin kanssa."

Eli selittänee missä mennään.

• gampaaja

Vit....tuuuntunut ne viiksi maraan on.

• Gyyli

On tainnut Viivi myös itse kilpailla Miss Helsinki skabassa.
      Numerolla kaksi, Viivi Seppänen.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1227035/miss-helsinki--kisaajat-rohkeissa-alusasuissa---edesta-ja-takaa

• OMG

Ihan kamalan näköistä kun alusvaatteista laput repsottaa mihin sattuu! Onpa "tasokas" kilpailu...

• Mistä näitä sikiää?

Tässä Viivissäkään mikään ei ole aitoa: kaikki pidennykset ripsistä hiuksiin ja kynsiin sekä valkaistuihin hampaisiin käytetty. Tekorusketus ja karmeet tatskat mahasa. Lyyhyessä pötkyläkropassa ja mitään sanomattomassa pärstässä kaikki tuo vehkeily on vain surkuhupaisaa. Luonnossakin aina kauheet pakkelit ja kun vesisade tulisi, niin paljastuisi jotain kammottavaa. Eli siinä ovat kaverukset (Viivi&Mara) ihan samasta puusta veistettyjä.

• ...

Ei enää kaveruksia...

• öpöpöpöp

Hyvin selvästi riitaa, ei Martina ole aikoihin puhunut Gyylistä, aiemmin puhui lähes joka postauksessaan. Milloinkohan Gyyli kertoo Seiskassa, mitkä syyt johtivat huonoihin väleihin????

• SS päättynyt...

SPONNASARI sopimus päättynyt, eli ei kummempaa!

• 32

Eli Martina kannattamaton sponssattava, muuten sopparia olisi jatkettu. Näinhän se menee kaikkien kanssa Martinan kohdalla, kuten levy-yhtiö hyllytti Martinan, joka tuo vain tappioo ja huonoa mainetta yrityksille.

Ja kun se Martina ei muutenkaan ole niin miellyttävä ihminen, niin väsyi varmaan Gyyliisäkin tohon narsistiin, joka luulee olevansa maailmannapa.

• suklaat11110

Koko mara on kaikkien aikojen inhottavuus yrittipä viiksi mitä vain kaikki
      menee pers...ksille.

• ........

´´ yrittipä viiksi mitä vain kaikki
        menee pers...ksille.´´

no Martina sentään yrittää! toisin kuin sinä joka et näemmä vieläkään ole tajunnut edes sitä että sinun sairas JATKUVA haukkumisesi saadaan pian loppumaan kun poliisit tulee kotiovellesi!

• Voihan viiksi!

Missä Mara nyt saa laitettua tugeen kuntoon ja vahattua viikset? :(

• miksi vaihtaisi?

No siellä Gyylissä edelleen, hyvänen aika :)))

• Anonyymi
        miksi vaihtaisi? kirjoitti:

No siellä Gyylissä edelleen, hyvänen aika :)))

Varmaan nykyään tarttis näkyä rahaa, että viikset saadaan hoideltua. Sponssi ei toimi Maran kaltaisen ihmisen kanssa, jonka faneilla ei ole varaa käyttää kalliita palveluita.

• nisssssy

Laitattakoon vaikka kakolassa.

• vapaasielu

Onko hyväkin palvelu, taidat tietää ;)
        Tosin Kakola on nykyään vaan museona toisin kuin siihen aikaan kun sinä siellä asustelit ;)

• HUONO!!!!:D
        vapaasielu kirjoitti:

Onko hyväkin palvelu, taidat tietää ;)
        Tosin Kakola on nykyään vaan museona toisin kuin siihen aikaan kun sinä siellä asustelit ;)

Tuolla "vapaasielulla" oli ehkä säälittävin kuittailuyritys, mitä olen koskaan nähnyt :)

• martinafani13

Siinä teille uusin blogi!!! Viivi ja Inka ovat ollet Miamissa, siksi M ei ole voinut käydä siellä!

• hyvää ötyä

Minäkin olen ollut koko päivän päätteen äärellä... mutta aamulla taas Töihin.

• mene hoitoon!!!!!!!!

´´Missä Mara nyt saa laitettua tugeen kuntoon ja vahattua viikset? :(´´

lopettaisit jo! vai pitääkö poliisin tulla takavarikoimaan sun tietokoneesi ennenkuin tajuat että tämä on KOTIMAISET JULKKISJUORUT PALSTA!!!! TÄMÄ EI OLE HAUKU MARTINAA 24/7 PALSTA!!!!

• raivotar is back

Oletko ihan kunnossa?

• Hih :)

Siinäpä taas kumoutui yksi tämän palstan paikkansapitämättömistä ns. "tiedoista" :)))))))))))))))))))))))

• MartinaFani

En ymmärrä, miten nämä ihmiset täällä todella kuvittelevat kaikkea sekopäistä! Martina valehteli olevansa raskaana, Anne hoitaa Vicceä humalassa, nyt olisi muka riitautunut Inkan kanssa ja Martina ja Stefu olisivat muka eronneet. Eikö teillä todellakaan ole muuta tekemistä, kuin keksiä VALHEITA Martinasta?

• Samassa veneessä

Eikö sinulla todellakaan ole muuta tekemistä kuin vahtia muiden kirjoituksia kotimaisesta julkkiksesta Kotimaiset julkkikset -keskustelupalstalla?

• niin näytät olevan
        Samassa veneessä kirjoitti:

Eikö sinulla todellakaan ole muuta tekemistä kuin vahtia muiden kirjoituksia kotimaisesta julkkiksesta Kotimaiset julkkikset -keskustelupalstalla?

No olipa taas älytön kommentti kaltaistensa joukossa!
        Eikö sinulla sitten ole muuta tekemistä kuin vahtia muiden kirjoituksia kotimaisesta julkkiksesta Kotimaiset julkkikset -keskustelupalstalla? ;)))

• totuus ja valheet

Ei näytä olevan! Valhe toisensa perään paljastuu! Aika hiljaisiksi menneet ketjut, joissa niiiiin tiedettiin mm. Martinan "olemattomasta" raskaudestakin :)

• vihdoin!!

No niin, nyt alka avalheet paljastua. En ole ennen ollut Martinasta oikein mitään mieltä, mutta nyt on mielipiteeni kääntynyt todella positiiviseksi ja tsemppaavaksi, johtuen tästä valheiden kertomisesta täällä. Sponsorisopimus on edelleen, Stefun kanssa seurustellaan edelleen, raskaana ollaan, juuri niiinkuin olen koko ajan olettanutkin. Täällä vaan on "tiedetty" milloin mitäkin.

Näiden valehtelijoiden pitäisi joutua vastuuseen kirjoittelustaan.

• oikeaa tietoa!

Kyllä ne oikeat totuudet vielä lehtiin tulee. Oottakaa vaan. Kyllä täällä aika hyvin tiedetään asioista ;)

• MartinaFani

Ainut mikä tuosta tyhjänpäiväisestä kirjoituksesta tajusin, oli se, että minä muka vahdin täällä! Vahdin!? Ei hyvää päivää. Minulla on muutakin tekemistä, kuin kirjoitellla todellla TÖRKEITÄ VALHEITA Martinasta.

• Samassa veneessä

Se oli sarkasmia. Mutta kuten itse sanoit, et sitä tajunnut.

Sinä kirjoitat tänne tasan yhtä paljon kuin muutkin, kommentoit ja arvostelet toisten kirjoituksia, käyt lukemassa ketjuja päivittäin, päättelet ja spekuloit ihmisten elämäntilanteita... miten siis eroat meistä muista, et mitenkään!

• totuus ja valheet

Olisi oikein ja kohtuullista, että suoranaisten valheiden ja perättömien solvausten kirjoittajat tosiaan joutuisivat vastuuseen sanoistaan ja se muuten on aivan mahdollista!

• liljankukka

Mielenkiintoista, ettei täällä ole nyt kukaan tietäjä inttämässä, että ovatpas riitaantuneet ;))))

• MartinaFani

Totuus ja valheet, olen täysin samaa mieltä kanssasi! Olen joskus täällä aikaisemmin sanonutkin, että ei ole oikeasti tervettä luulla, että toinen valehtelee olevansa raskaana! Ei kertakaikkiaan voi olla totta...

• v muistetaan

Jos joku jää kiinni useista valheista jatkuvasti, niin onhan se nyt päivänselvää, että tätä epäillään jatkossa kaikesta. Jos ei valehtele, niin tuskin kukaan epäilee.

• ihme tapahtui!

Eka kerta ku oon jostai ees ton martinafanin kans samaa mieltä. Luulin sitä noitten aiempien kirjotuste perusteel iha tyhmäks mut nyt se puhuu asiaa...

• Silläsipuli

Kysymys kuuluu, ketä hyödyttää kirjoittaa Martinasta yleensäkään yhtään mitään, ei puolesta eikä vastaan. On mulla vastauskin, pelkästään Martinaa itseään. Siitähän se elää.

• neropatit´´

Kirjoititpa sitten sinäkin.

• MartinaFani

No kyllä minä nyt oikeasti ihan viisas ihmisenä olen, uskokaa vaan :D. Mutta tämä taitaa olla koko Suomi24 palstan ainut ketju, jossa on Martinasta jotain hyvää. Tai siis ymmärretään, kuinka sontaa nämä valheelliset asiat ovat.

• Anonyymi

Ikinä ei ole hiukset olleet näin huonossa kunnossa,kun olen tällä Inkalla käynyt,hiukset on harmaat kuin uuniluuta ja valot ja rinkula vääristää kuvia,mitä julkaisee.Älyttömän kallis paikka,itseään täynnä oleva tyyppi joka nyt ” kouluttaa” omissa Videoissaan muita olemaan yhtä typerä.

• Anonyymi

Mitä ihmettä,9v- vanha viestiketju taas vedettiin esiin.👌👏

• Anonyymi

Tuo ei jaksa yksin haukkua koska on niin läpinäkyvää ja kaikki jo tunnistaa, niin hakee vanhat haukkumisketjut esiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei jaksa yksin haukkua koska on niin läpinäkyvää ja kaikki jo tunnistaa, niin hakee vanhat haukkumisketjut esiin.

TÄMÄ! Mutta hänet tunnistaa niistäkin.
        Aivan samat jorinat tänään kuin vuonna 2012.
        Sekaisin on.
        Pahasti koukussa Martinaan.
        Suorastaan pakkomielteinen.
        Kiitos kaikille fiksuille kommentoijille jotka laittavat stoppia tuon mustamaalaamiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TÄMÄ! Mutta hänet tunnistaa niistäkin.
        Aivan samat jorinat tänään kuin vuonna 2012.
        Sekaisin on.
        Pahasti koukussa Martinaan.
        Suorastaan pakkomielteinen.
        Kiitos kaikille fiksuille kommentoijille jotka laittavat stoppia tuon mustamaalaamiselle.

Siis mikä tämä homma on, täällä kommentoidaan 10 v. vanhoja ketjuja? Onko nyt kaikki kotona.... pitääkö kaivaa jo historian kirjat esiin? En tiä mistä puhutaan, enkä jaksa lukea😄😄😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mikä tämä homma on, täällä kommentoidaan 10 v. vanhoja ketjuja? Onko nyt kaikki kotona.... pitääkö kaivaa jo historian kirjat esiin? En tiä mistä puhutaan, enkä jaksa lukea😄😄😄

Martina on ihanan miehekäs, kädetkin kuin lapiot, miehekäs leuka, ei naisellisia kurveja. Kenkämakukin on armeijan maihinnousukenkiä muistuttava. Ihanan androgyyni ja maskuliininen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina on ihanan miehekäs, kädetkin kuin lapiot, miehekäs leuka, ei naisellisia kurveja. Kenkämakukin on armeijan maihinnousukenkiä muistuttava. Ihanan androgyyni ja maskuliininen.

Sairaan ihmisen mielipuolista fantasiaa.
        Kaunis martina menee elämässään eteenpäin
        Sinä vaan ruikutat palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaan ihmisen mielipuolista fantasiaa.
        Kaunis martina menee elämässään eteenpäin
        Sinä vaan ruikutat palstalla.

Mihin Martina on mennyt? Seiskan sivuilla asustaa edelleen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe