Jos, valoja taivaalla ei lasketa vaan, oikeesti ollu lähempänä ufoo?
Itse olen seisonu veressä,... muistaakin, te?
Te?
15
79
Vastaukset
- neekio.mimin elo
soJ, ajolav allaaviat ie ateksal naav, itseekio ullo änäpmehäl oofu ?
estI nelo unosies ässerev,....nikaatsium, et? - Lopotoi sumio
Kumoros salepi ominios hoituli !
Rehimos seimodoi tulepio hoitum !- mitävittua
mutsis on... ja muutens, toi joku feikki: Mutsis on niiku feikki.
botit, ette niiku tiiö paskaakaan mistään. tä? vitun läskit
fu. - Railos Hemosoi
mitävittua kirjoitti:
mutsis on... ja muutens, toi joku feikki: Mutsis on niiku feikki.
botit, ette niiku tiiö paskaakaan mistään. tä? vitun läskit
fu.Hoiropi temoti sopilous roinum ?
Kemosi timotuos loitomo repoti ! - whatta fu
Railos Hemosoi kirjoitti:
Hoiropi temoti sopilous roinum ?
Kemosi timotuos loitomo repoti !botit ette tiiä niiku feikkejä ootte niiku botit niiku botit mutsis o botit ette tiiä niiku feikkejä ootte niiku botit niiku botit mutsis o botit ette tiiä niiku feikkejä ootte niiku botit niiku botit mutsis o botit ette tiiä niiku feikkejä ootte niiku botit niiku botit mutsis o
BOTIT - Heromoi
whatta fu kirjoitti:
botit ette tiiä niiku feikkejä ootte niiku botit niiku botit mutsis o botit ette tiiä niiku feikkejä ootte niiku botit niiku botit mutsis o botit ette tiiä niiku feikkejä ootte niiku botit niiku botit mutsis o botit ette tiiä niiku feikkejä ootte niiku botit niiku botit mutsis o
BOTITRokimo kie tituoiki.
Lemosi ruitopi !
- :)
laaturuokaa saa loppuvuonna eikä tarvi maksaa jos galactic federation light o mikä ruokaa tuo ihmiste syödä ettei tarvi paastota koko ikää.
- UFOJA EI OLE
Noi lihannekset on niitä uusia soijavalmisteita, joita mä valmistan. Jos te ette muuten sitä satu tietään. Mun aivot talittu läskin mässytyksestä ja maha roikkumaan jo varpaissa.
- Rokimoki
UFOJA EI OLE kirjoitti:
Noi lihannekset on niitä uusia soijavalmisteita, joita mä valmistan. Jos te ette muuten sitä satu tietään. Mun aivot talittu läskin mässytyksestä ja maha roikkumaan jo varpaissa.
Hermoi homiso tetoipu !
Leimosi rituo potilo ? - UFOJA EI OLE
UFOJA EI OLE kirjoitti:
UFOHÖRHÖ kirjoittelee taas minun nimimerkillä. Mies ei syö soijaa vaan oikeita LIHANNEKSIA. Kohta RILLATAAN.
- Prof. Analyzer
Koko ketju on hörhölöpinää ! Voi älämölö sentään !
Mutta minä vastaan asiallisesti. Minä en pidä veriletuista syön mieluummin mustaa makkaraa ! - :
Food Inc - Official Trailer [HD]
http://www.youtube.com/watch?v=5eKYyD14d_0
Get an 8 PACK with RAW FOODS & RawBrahs
http://www.youtube.com/watch?v=MxPsOCfh-ZQ
laadu elämää valittoo iha oma järki. järjetö elää tekosyide varassa nii pitkää ku elää.- :)
"Jos, valoja taivaalla ei lasketa vaan, oikeesti ollu lähempänä ufoo?"
80luvulla noi 100metriä ja kaveri kanssa ja oli metallia oleva alus jolla ei ollu siipiä lentää vaa lenti. valopallot ovat iha aitoja myös ja oon nähny 90luvulta lähtie ja oma huippu o ollu valopallo havainnoissa o ollu huhtikuussa 2012 jollo käytännössä aina ku oli ulkona kattomassa.
teillä musta makkara mässäilijöillä ei oo hajuakaa mitä ulkona tapahtuu ku musta makkara pitää teidät sisätiloissa. tietoo o ku oon syöny veripalttua ja mustaa makkaraa ja lihaa vaa ei oo enää mikää pakko syödä.
- blooooooood
Vai veressä olet seisonut? Oliko omaa vai alienin? Mitä tapahtui kun verta oli maassa?
- Loimoniuto
Lemosoi kotipoe kuitomi leimos.
Herosoi hiupotu ertui ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462