Miten sammutan netin Lumia puhelimesta?
Lumia/netti
12
1115
Vastaukset
Täällä on ohjeita internetyhteyden sulkemiseen:
http://www.nokia.com/fi-fi/tuki/tuote/lumia800/kaytto-opas/?action=onlineuserguidepagechange&pFile=GUID-A5830925-287C-4004-BE36-DB984A62519B_FILE001.html
( Ohje käy myös muihin Lumia malleihin).- annapoerkele
Selaimen saa suljettua niin että suljet kaikki aukiolevat välilehdet. Hankalaa....
Nettiyhteyden saat suljettua asetuksista joko WLAN tai matkapuhelinverkko kohasta- minäkinkö
miten suljetaan aukiolevat välilehdet??
- Lumppari 800
Miksi haluat sammuttaa netin? Oletko lähdössä ulkomaille vai eikö liittymääsi kuulu kiinteä netti?
Jos kuitenkin haluat sen sammuttaa, mene asetuksiin ja siellä matkapuhelinverkko ->datayhteys käytössä/ei käytössä. Samalla kannattaa asettaa myös sijainti "ei käytössä"-tilaan.- Lumiatar
Kiitos vastaajille. Olen lähdössä ulkomaille ja haluan varmistaa että yllätyslaskuja ei tule. Mitähän muuta tämän puhelimen kanssa tulisi ottaa huomioon ulkomailla ollessa. Soittaminen ja viestittely riittäisi.
- annaperkele
Lumiatar kirjoitti:
Kiitos vastaajille. Olen lähdössä ulkomaille ja haluan varmistaa että yllätyslaskuja ei tule. Mitähän muuta tämän puhelimen kanssa tulisi ottaa huomioon ulkomailla ollessa. Soittaminen ja viestittely riittäisi.
Kannattaa ladata kyseisen maan kartat jo suomessa!
- Luministi
Lumiatar kirjoitti:
Jos varman päälle haluat pelata, niin pyydä operaattorilta esto ulkomaan datasiirrolle. Pitäisi käsittääkseni olla ilmainen kaikilla EU-alueen operaattoreilla.
- hanklaon
Lumiassa kaikki on hankalaa. Lumia on kuin pakkovalta. Laitteena täynnä hankaluuksia kun vähänkin syvemmälle mennään.
- helppon
jaa... mikähän siinä on vaikeaa? Minulle Lumiassa kaikki on ollut helpompaa kuin missään ikinä.
- 9034ojg
Miten Lumian saa toimimaan?
- pelle
Puhelin rupeaa toimimaan kun painat kaksi sekuntia virtanäppäimestä.
- Juba_1958
Operaattoristasi riippuen, niin ns. oma.operaattori sivustoilla voit käydä muuttamassa - estämässä datakäytön ulkommailla - asiakaspalvelut kun pelaavat MITEN pelaavat !!
Kyllä LUMIA toimii - ei vain ole ihan "perinteinen" luuri, että tietty hetken ihmetyttää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514