En saa avattua .pdf läppärilläni (Win7 ja uusin Chrome). Saan avattua fileet IE:llä ja töissä tietyllä koneella, jossa myös Win 7 ja Chrome. Muilla työkoneilla, joissa samat asetukset, tiedostot eivät aukea. Alareunaan tulee ilmoitus javascipt:void(0).
Olen poistanut Adoben, päivittänyt, tarkistanut asetukset ja pluginsit. Löysin Chromen Adobe-apusivun ja kokeilin kaikkit kikat, eikä siltikään auttanut. En haluaisi vaihtaa selainta, koska Chrome miellyttää eniten.
Chrome ei avaa PDF:iä kaikilla koneilla
4
815
Vastaukset
Mene Ghromella tänne: chrome://plugins/ ( Toi on selaimen sisäinen komento, jolla pääsee hallitsemaan laajennuksia).
Ja sieltä etsit Chrome PDF Viewer ja paina "salli".
Näin Ghromen oma PDF lukija tulee käyttöön.- ksjnhalkifff
Olen kokeillu joka ikisen plugins sivulla olevan 'salli'-vaihtarin jo ennen kuin lähdin täältä kysymään. Siksi tämä onkin niin mystinen ongelma :)
Entä oletko kokeillut poistaa Google Chromen ja kaikki sen jättämät tiedostot Windows resurssihallinnan hakua käyttäen?
Mutta ennen kuin teet sitä, niin täällä on joitakin ohjeita kyseiseen virhekoodiin liittyen:
http://forums.techguy.org/web-email/985557-javascript-void-0-google-chrome.htmlMinulla aivan sama ongelma, ja käytössä iMac, eli windowsin vika se ei ole. Ongelmahan ei tule joka päivä, vaan ehkä joka toinen. Safarilla saan pdf:ät auki, mutta haluaisin käyttää Chromea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462