heips.
minusta tuntuu että melkee kaikissa animessa on jotai ecchiä?
olen kyllästynyt siihen jos alotan kattoo jotain kivan näköstä animeä, nii heti ekassa jaksossa tulee ecchiä, vaik siinä genre jutussa EI LUE ecchi.
Joka animeen työnnetään jotain ecchii...
kuka tietää hyviä animeita 12 vuotiaille?
sopivia animeita 12 vuotiaille?
4
1425
Vastaukset
- Mikä ihmeen
Ecchi?
- 11+1
Japanilaisilla on terveempi suhtautuminen seksuaalisuuteen, koska heillä siihen ei liity kristinuskon tabuja. Tämäntakia seksuaalisuutta käsitellään ihan lastenkin sarjoissa, joskin usein lähinnä huumorin kautta. Väkivaltaan pätee pitkälti sama juttu, joskin harvemmin nuoremmille suunnatuissa sarjoissa näkee varsinaisesti raakaa väkivaltaa.
Mutta jokatapauksessa 12-vuotiaille sopivia animeita on hyvin paljon:
FMA
Naruto
Kaikki Ghiblin elokuvat
Dragonball-sarjat
One Piece
Oikeastaan kaikki mikä on shounen-kohderyhmää (nuoret pojat) tai shoujo (nuoret tytöt) silmällä pitäen tehtyä pitäisi soveltua, mutta tosiaan voi olla "rankempaa" kun länsimaiset piirretyt. Tosin ne ovat myös mielestäni yleensä opettavaisempia kuin länsimaiset piirretyt.- Kaikkienlapsienystäv
Itse suosittelisin seuraavia:
Boku no Pico
Kuro Ai
Queens Blade
Chobits
Bishoujo Comic Lolikon Angel: Mitsu no Aji
Näitä voisi sitten varmaan katsella =) - Fujivara Yumi <__<
Kaikkienlapsienystäv kirjoitti:
Itse suosittelisin seuraavia:
Boku no Pico
Kuro Ai
Queens Blade
Chobits
Bishoujo Comic Lolikon Angel: Mitsu no Aji
Näitä voisi sitten varmaan katsella =)Olen itsekkin 12 vuotias, mutta olen katsonut jo higurashin ja muita mitä en saisi....-_-"
Mutta hyviä sarjoja ovat
:
- Shugo Chara.
- Ouran High School Host Club.
- Naruto.
- Hetalia.
- Vampire Knight.
- K-on.
- Fruits Basket.
Noita olen ihan alku aikoinani kattonut ja hyviä oli kaikki^^(tosin naruto on vieläkin kesken-_-")
Toivottavasti tästä oli edes vähän apua:)
Sayonara~
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502