hei, mulla olisi sellanen about vuoden, vähän alle, ikänen tyttökani joka joudutaan valitettavasti antaa pois :( luonteeltaan se on kiva, ei ole ikinä purrut ketään ja on muutenkin symppis! asun tallinnassa, mutta voisin tuoda sen pääkaupunkiseudulle :) häkki kaikki muu tulisi mukana jos haluaa.
annetaan kani!
13
270
Vastaukset
- sonsku
siis ilmaseks annan :)
- Mareeeeeee
Olisin kiinnostunut! :)
- Mareeeeeeee
ÄÄK! NAARAS KANI! Mie haluan tuon kanin! Ittelläni on 2 kania ja 2 marsua ja oon kokenu kanin kasvattaja..Hmm.. annatko sun puhelin numeron tai sähköpostin?
- sonsku
oii, heti kiinnostunut! toki, emailaa mulle [email protected] ja annan sitten numeroni vaikka :) kiva jos suostuisit, kuulostaa tosi hyvältä!
- Mareeeee
Todella ihanaa! :) Et tiedäkään kuinka iloinen ja onnellinen olen kun olen kovan etsinnän jälkeen helpottunut :D Vihdoinkin löysin naaras kanin ilmaiseksi
- Kasvattaja???
Mareeeee kirjoitti:
Todella ihanaa! :) Et tiedäkään kuinka iloinen ja onnellinen olen kun olen kovan etsinnän jälkeen helpottunut :D Vihdoinkin löysin naaras kanin ilmaiseksi
Ai, että kasvattaja? Naaras ilmatteeksi? Varmaankin menee poikasten tettämiseen. Älä myy hänelle!
Kokenu kaninkasvattaja? kuulostaa jotenkin epäilyttävbältä!
- Frighetteryanne
Ööh, anteeksi nyt vaan kasvattaja??? mutta tunnen tuon kasvattajan koska olen itsekin ostanut häneltä useita kaneja. -.-
- M
Jos olet useita ostanut, niin onko siis pentutehtailija? Mitä rotuja kasvattaa?
Onko ihan rekisterissä?
Ja tärkein, mistä tiedät kuka hän on?
- Osaaollavaikeaa-.-
Kasvattaa leijonanharjaksia, hermeliinejä ja raskanluppoja. Ja tiedän hänet vanhan ystäväni kautta.
- Iida9898
Jos toi tarkoittaa Maren kanilaa niin olen kyllä itsekin ostanut häneltä pupun,-hermeliinin.
Terkuin, Iida :)- Frighetteryanne
Iida, oikeassa olet. :)
- vcvvcb
Mistä tietää, ettette te oo sama henkilö kun Mareeee???????????????
- kani suojelia<3!
idiootit KAVATTAJA??? olet oikeassa. Te olette varmaan sama henkilö joka kirjoittaa vaan erinimillä, ja monet ottaa tämänkin kanin vain ja ainoastaan siksi että saa sen ilmaiseksi ja kaikki tavarat tulee mukaan. !!! ÄLÄ MYY NÄILLE HENKILÖILLE!!!!! 'kerrnakin löysin naaras kanin ja vielä ILMAISEKSI !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482